Strona 9 z 26

: 2010-07-13, 23:20
autor: SID
wykres 536 ps przed zmianą wydechu.
oraz stary dla porównania 521 ps
na górze pojawia sie wysokie EGT i to nas blokuje,
zmieniłem wydechna 2 x 3" i w zimie zrobie głowice, +7tyś/obr i obrobie kanały
jak planowałem już dawno i pewnie kolektory 3w1.

Obrazek

: 2010-07-13, 23:58
autor: Jigsaw
Wynik marny jak na tyle kasy ile poszło w te hybrydy...czyli sądzisz że tylko wydech blokował zrobienie mocy??...

Może jak zakręcisz silnik wyżej to załóż w końcu jakieś normalne turbiny w stylu GT28 może Holsety ( ludzie na nich jeżdżą i są ok nie są awaryjne itp )

Wiesz nic nie mam do K04 do tych 500 pare KM dają rade ale nie zrobisz jakiś naprawde dużych mocy w stylu 700KM na tych gwizdkach

Wiem że nie lubisz laga itp że auto nie na ćwiartke itp itp itp ale jest stara zasada...żeby była moc musi być lag... 8-)

: 2010-07-14, 06:43
autor: SID
U mnie turbo juz zostanie to które mam, mocno wstaje już przy 3800 obr/min.
Turbo kosztowało prawie 40 % taniej niż wołają i raczej nie polecam ich nikomu ponieważ nie mają wydajności,
zrobiłem u siebie w aucie tyle modyfikacji, że powinny wypluć 600ps a tu nic,
W DE moją opinie na temat turbo już od niedawna znają,

Wydech nie miał aż takiego wpływu, miałem wczesniej DP 2 x 2,75", zmieniłem go teraz bo było w planie od zawsze 2 x 3" DP .
Kolektory i głowice też chciałem zrobic dawno już.

Nie ścigam się wiec GT28 odpuszczam i podobne. Robią się 2 x S4 na GT28 i ciekaw jestem jak wyjdzie wykres, wyniki już niebawem :-)
Tylko tam odczucia w autach będą inne (oba będą odchudzone).

Jak dal mnie najlepszym wyborem w turbo dla 2,7bi są K04 z RS6 440-520ps to szczał w 10-tkę !

: 2010-07-14, 08:22
autor: sportmile
Andrzej a nie lejecie metanolem ? zeby zwalczyc egt. Co to znaczy wysokie ? Na tych seryjnych glowicach mozesz spokojnie zakrecic 7300 a przeciez Maciek cos ci tam juz grzebal bo mozna wyczytac " głowice 2,8l mods pm-motorsport " . Mam dla ciebie rade abys dokladnie sprecyzowal Mackowi co chcesz z auta i to niech on ci dobiera komponenty bo to ze jakis zasrany loba pisze ze to turbo na 700 ps to tak jakbys znow mial uwierzyc w swietego mikolaja. Nie odbieraj tego jako atak ale powiedz mi przezyles juz 3 albo 4 wydechy , teraz chcesz rozbierac auto zeby zrobic glowice i spawac nowe kolektory ... ? nie dalo tego rady zrobic od razu. Kolektor 3 w 1 jest praktycznie nie do dokrecenia jak jest owiniety u Jacka samo skrecanie trwalo 2 dni i zostaly przerobione 4 klucze aby jakos dojsc. Chcesz to ci pokaze bo lezy glowica pod sciana a i tak musze rozkrecic bo jade je zawiezc do wepsow.

: 2010-07-14, 08:49
autor: SID
z moja instalacja metanolu to jest wielka porazka:
- rok temu podejscie i lipa, podobno sterownik metanolu sie gryzl z kompem audi bo wspolnego mapsensora uzywaja, no i ogolnie klopoty z podlaczeniem,
- tego roku podobno sterownik "żyje wlasnym zyciem" i nie moga sobei poradzic z nim

jestem zly bo widze ze w PL tylko jeden najprostszy tym Snowpreformance odpalaja a reszta rozbudowanych steronikow to czarna magia, bo nie wierzę ze nie da sie mojego odpalic skoro polowa USA juz na tym jezdzi w autach.

efekt jest taki ze kupiolem nowy zestaw jaki maja w PL, za kilka tyg bedzie wiec w zimie bedzie odpalony.


glowice chce wiecej krecic niz 7300 :-D
obrobka moich glowic byla "powierzchowna" teraz grubiej pojadę :-P

z kolektorami będzie wiekszy problem bo jakos nie wierze polskim firmom,
w S4 jest ciasno, powiedzialem sobie że wiecej nie testuje kolektorow w PL,
"co tanie to drogie" - lepiej bylo od samego poczatku wiecej zaplacic za sprawdzony towar i miec z glowy,
obecnie walcze z cena w pewnej firmie na dwa komplety do 2,7bi (licze dostac z upustem 40-45%)
Zreszta dostalem juz spore rabaty na firme ESTD od firm z zagranicy na czesci do 2,7bi.

suma wszystkiego bedzie sprawdzenie co i jak sie zachowuje w 2,7bi bo troche tego przerobilem juz,
z doswiadczeniami i "porażkami" chetnie sie podziele na forum dla potomnych aby czasem błędów nie popelniac.

Adam powinienes wzisc GT28 i przerobic je aby wlazly na dół - będą chetni napewno w PL,
kilka osob juz sie mysli nad takimi na dole - czekaja na Nikolasa wynik/wykres

: 2010-07-14, 09:16
autor: sportmile
Gt28 spokojnie wejda na dol ale ja chcialem miec spokojne zycie. Teraz moge odkrecic co mi sie podoba bez ruszania motorowni. Co do kolektorow Andrzej to poki nie beda odlewane / zeliwne to zawsze bedzie ryzyko pekniec albo jak dobrze nie splanujesz przedmuchiwan. Wiec towar zza wody tez moze nie byc trafionym w 10-tke. Jesli chodzi o glowice to sa plusy i minusy takiej operacji wiec dobrze sie zastanow czy to nie twoje kolejne widzimisie. Pfr8b to dobra siweca

: 2010-07-14, 09:58
autor: aw69
Taka moja uwaga....Auto ma 536 KM po normach wiec realny wynik 527 KM wychodzi na to że te sprezarki z Loba mają wydajność taką jak oem z RS6 :)

: 2010-07-14, 11:01
autor: ktokolwiek
Czyli jak nie widać różnicy to po co przepłacać, heh :)

: 2010-07-14, 12:09
autor: aw69
Czyli jak nie widać różnicy to po co przepłacać, heh :)
Wiesz teoretycznie te spręzarki miały być git....niestety nie są :/

: 2010-07-14, 12:43
autor: Flyer
Czyli co... nie ma juz innej alternatywy na wiekszy koks niz GT28RS ?

: 2010-07-14, 13:28
autor: aw69
no jest :) np. GT30 albo GT35 x2 :) heheh

: 2010-07-14, 14:00
autor: SID
a propo sprezarek z Loba to maja obudowy K04 RS4, zastanawiam sie jak by wlozyl środek do obudów K04 z RS6 :-D
no ale ja juz tego nie testuje - mam dość, wole jezdzic nawet z moca 300ps, zbrzydło mi Renault Clio :-P

: 2010-07-14, 14:03
autor: Flyer
SID... kup sobie seryjna S4 do jazdy na co dzien :mrgreen:

: 2010-07-14, 21:25
autor: pm-motorsport
Turbo u Andrzeja dmucha i to dobrze problem jest ze sa w obudowie k04 i to ze urosło egt nie musi byc od kolektorów ale spaliny moga sie dusic w muszlach.Wiemy ze po miedzy spawanymi kolektorami 3w 1 a seryjnymi tez róznica egt o jakies 80st-100st oczywiscie na kozysc spawanych ale u Sida juz jest tyle spalin ze moze nie wyrabiaja bo ma 1.6 bara doładowania i spalin wiecej.Kiedys były przymiarki wsadzenia gt28rs na dół w vtg i nawet by weszły gozej juz jak by został seryjny sterownik ale pewnie i to dało by sie zrobic.Ja byłbym za tym by zrobic jedno turbo jak ma diesel i pewnie kiedys to zrobie jak sie ktos trafi na taki pomysł i to na seryjnym sterowniku.

: 2010-07-15, 15:05
autor: Jigsaw
Sid przecież nawet projekt Nikolasa pokazuje że da się zmieścić turba GT28 pod machą...chyba że mówiąc ,,na dole" masz na myśli dosłownie w miejscu seryjnych K04 ale nie widze sensu...


Te GT28 wbrew pozorom tak późno nie wstają...

Sid nie mów non stop że się nie ścigasz bo to nie o to chodzi...znam ludzi który mają turba gdzie boost jest od 4 tys obr i latają tym na codzień i wcale się nie ścigają non stop nie jeżdżą na zawody itp...