AUDI S4 b5 by [BonuS]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Igor_s4
Posty: 151
Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Igor_s4 »

To jaki wydech najlepiej zeby zbyt glosno nie bylo? Bo tez sie zbieram na wymiane serii
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ADI pisze:Głowice najlepiej 2.4 albo 2.8
Wydech 3" na 1 tłumiku jest juz mega głośno a na przelocie nie da się jeździć :evil:
Wiem co mówię bo mam 4 konfigurację wydechu 8-)
Ja za 5 razem uzyskałem to co chciałem :mrgreen:
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

buba pisze:
ADI pisze:Głowice najlepiej 2.4 albo 2.8
Wydech 3" na 1 tłumiku jest juz mega głośno a na przelocie nie da się jeździć :evil:
Wiem co mówię bo mam 4 konfigurację wydechu 8-)
Ja za 5 razem uzyskałem to co chciałem :mrgreen:
Ja też uzyskałem najlepszy dźwięk jaki miałem do tej pory ale na dłuższe trasy za głośny :mrgreen:
Jak jadę gdzieś dalej to montuje 2 tlumiki

[ Dodano: 2014-10-18, 13:30 ]
Igor_s4 pisze:To jaki wydech najlepiej zeby zbyt glosno nie bylo? Bo tez sie zbieram na wymiane serii
3" na 2 puszkach i jest w sam raz
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

A te głowice 2.4b czy 2.4 to konkretnie z jakiego modelu są bo własnie chce jeszcze to zakupić do mojej listy i czy wałki z 2.7 spasują bez problemu czy trzeba modzić albo 2.8 cały komplet wsadzać z wałkami?? bo jeszcze rozważam nad kolektorami aż takie super parcia nie mam na moc ale wiadmo apetyt rośnie w miare jedzenia i można przygotować auto pod k04 z rs6 hehe żeby się potem nie wracać z częsciami i to ogranąć rozwojowo
Jak coś to kupie za rozsądną cene głowice jak by ktoś miał na zbyciu :)
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

z 2.4 APS kompletne wkładają często z dobrymi efektami, lepiej jak 2.8 to wychodzi
S4 B5 Under Construction - pending .... ....
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

Żeby nie było że z projektem nic sie nie dzieje to pare fotek akutalizacji
Ogólnie jak wiadmo idziemy w moc i troszke nowych rzeczy potrzeba to pierwszy sort zabawek:
Szybki opis
szpilki nowe do głowic
popmpa walbro 044
wtryski 550cc
podstawka z termostatem
świece NGK
2x DVki z RS4 b5
zawór N75
uszczelki pod głowice itp
pasek rozrządu Gates CARBONOWY
zegary EGT TURBO CIŚNIENIE OLEJU
chłodnica oleju
2x TURBO Audi rs4 b5
2xkolekory puki co rs4 b5 ale może wleci custom

Niebawem
nowe panewki góra dół
nowe glowice z 2.8 v6 lepsza przepustowość powietrza
wałki 2.8
niebawem przerobiony kolektor ssący i przepustnica większa
wydech 3cale prawdopodobnie przelot pełen ewentualnie jeden tłumik
DP 3cale
Program wgrany LC i ANTI LAG

Modyfikacje zrobione na możliwość zwiększenia potem mocy jak się znudzi hehe wystarczy potem tylko turbo wymienić na wieksze.
Puki co zobaczymy ile to dmuchnie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tu jeszcze kilka fotek z prac na przerobionym nawiewem centralnym na zegary :) będzie cały w carbonie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

no super projekt sie szykuje, powodzenia ;-)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

3" pełen przelot :lol: nie da sie z tym jezdzic. na 1 tłumiku juz jest mega głosno
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

Ładne zabawki szacuneczek. Potwierdzam przelot to za duży hardcore.
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

Anti lag to samo zlo:) tym bardziej na seryjnych wydechowych co nie lubia egt i sa gowniane. Szkoda ze glowice z 2.8. Ciekawi mnie kto ci doradzal. Bo chyba slabo stoi z pewnymi info itd
Frog Racing
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

fajnie modzisz, jak zwykle konkretnie, ale tez zastanowil mnie wlasnie wybor czapek z 2.8, myslalem ze 2.4 sa lepsze. trzymam kciuki za dalszy ciag projektu!
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

2,4 a 2,8 to to samo w praktyce
Ja np mam u siebie 2,8l
Jedne maja szerszy delikatnie wlot a za to głębiej są węższe
Drugie za to maja na odwrót
Ale są to kosmetyczne drobiazgi
Obrazek
BonuS88
Posty: 51
Rejestracja: 2013-08-21, 21:16
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BonuS88 »

Ta jak Sid wspomniał kometyczne zmiany a trafiłem w dobrej kasie 2,8 tyle projektów już lata ja tam nie mam max parcia na niewiadmo jakie moce ma byc 400+ a co wyjdzie wiecej to bedę się cieszył powoli do przodu puki co jestem w fazie zbierania gratów bo bez tego ani rusz czegokolwiek a kolektory i tak pewnie benda inne niz seria puki co mam bo mialem je w komplecie z turbo takze lepiej mieć za free niż komuś oddać zawsze można sprzedać :)
Auto też nie smiga na codzień wiec jak wyjade raz na jakiś czas to wystarczą mi takie mody
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

aa dzieki za wyjasnienie, setup mi sie podoba, tez caly czas rozmyslam wlasnie nad +-400, czekam na wyniki :D
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

zdjęcia wygasły
ODPOWIEDZ