: 2017-09-27, 21:41
Aż się dziwiłem, że było to w stanie nadmuchać bez EGT w awaryjnym te 0,7 bara :)
Biere wolne od pracy i zamykam się w garażu
Biere wolne od pracy i zamykam się w garażu

mylek pisze:Z tego co się kiedyś orientowałem to wał pasuje. Trzeba jednak zmienić tłoki. O ile wał jest stosunkowo tani to tłoki już niekoniecznie. Co do dolotu do kolektora to jest to zwykły trójnik z RS4 i dospawane rury alu takiej średnicy jak średnica trójnika. Jeśli chcesz to mogę zmierzyć dokładnie bo wymiaru nie pamiętam.
Mogę zmierzyć średnicę rurek dochodzących do trójnika jakoś w przyszłym tygodniu jak odbiorę auto od lakiernika. Przypomnij się na PW koło środy. Wydaje mi się, że przepustnica 80mm będzie mocno na styk (o ile w ogóle się pomieści) i nie ma ogólnie potrzeby dawać takie bydle. U mnie jest 75mm taka jak w RS4/R32 i po podniesieniu ssącego o 6mm wchodzi na styk tj. ledwo się mija z pompą wspomagania i bagnetem.VagMajster pisze:Dziekuje Mylek za odpowiedź. Jesli Tobie nie sprawi kłopotu bardzo bym prosił o zmierzenie otworu. Ja planuje zapakować przepustnice od bmw z silnika 4.4 80mm. Ciekawi mnie powiekszenie komory kolektora ssącego. Co do mojego projektu wygladac to bedzie tak:
Blok od 2.7 AJK
Tłoki -seria
Korby- kute
Pompa oleju - od 2.5 TDI
Głowice - od 2.8 wałek wydechowy od 2.8 i zastanawiam sie nad ssącym ponoć od 2.4 jest ostrzejszy
Kolektory wydechowe - od 2.8
Czujniki EGT - rozumiem że jeśli nie zastosuje ich o wiekszych temperaturach
to o wiekszych mocach nie mam co pomarzyc? Zauwazylem ze jest duza zaleznosc
temp. spalin do mocy.
Turbo - zastanawiam sie nad chinami gt30 lub gt35 ktoś jakieś niemiłe doświadczenia :)?
Zawory - DV na strone zimna WG na strone gorąca nie wiem czy 44 mm starczy
Cewki - ? no właśnie wystarczy tylko przelutować wtyczki i kupic od silnika 2.4 BDV ?
Panewki oraz pierscienie - tutaj jest do Ciebie pytnnie jakiej firmy zalozyles wiadomo lepiej
zalozyc sprawdzonej firmy
Uszczelka pod glowica - tez dla mnie ciekawostka co wy tam pakujecie
Ogolnie projekt bedzie na pojedynczym Turbo a bo taki kaprys mam :) Tloki wytrzymuja do 600 konia a potem mozna rozne cuda zobaczyc. Widzialem żeby blok nie pekał stosują takie wzmocnienie na spód bloku no i sprawa oczywista automatycznie by sie przydał dłuzszy łańcuszek od pompy oleju.
Wiem że całośc brzmi jak fantastyka ale tak bedzie tymbardziej ze silnik kompletny 2.7 AJK przyjołem w rozliczeniu za pewna prace po nieudolnej naprawie głowicy poprzednika :) dla własiciciela to byl zlom a dla mnie zloto :) tak więc bralem fanty.