Strona 8 z 9

: 2016-07-27, 18:22
autor: matig7
Kamil_2.7BiT pisze:No to naprawde szacun!
U mnie stuka w pelnym zakresie przy takich temp jao teraz mamy i musze cos z tym zrobic, bo tylko stane na swiatlach i dwa pierwsze biegi jest czkawka no i wlasnie china smic najprawdopodobniej wskocza. Dlatego kazda opinia sie liczy!
U mnie właśnie ostatnio taki sam objaw (na gazie czuc to praktycznie cały czas, na benzynie sporadyczne szarpnięcia). Prawdopodbnie w intercoolerze mam jakąś nieszczelnośc (włącza mi się również co chwilę awaryjny). Z tym szarpaniem myślałem, że to cewki czy świece ale może rzeczywiście te wszystkie problemy przez IC?

: 2016-08-29, 15:08
autor: razk
A jak spisuja sie wagnery w S4? Chce zmienic na cos wydajniejszego a nie chce za bardzo przodu przerabiac. U mnie po za halogenami i spryskami jeszcze PDC w zderzaku

: 2016-08-29, 16:59
autor: G4 HPB
Witam!

Przeczytałem, i obserwuję kilka tematów związanych z chłodnicami powietrza i nie udało mi się zaobserwować, aby ktoś z was stosował FMIC 2 in 1 (http://sidmotorsport.pl/pl/c/1185-fmic- ... 90-mm.html).

Podejrzewam, że wynika to z tego, że jego zastosowanie wymagałoby ogromnej rzeźby, jeszcze większej, a może nawet wielokrotnie większej niż FMIC (http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/8 ... 75-mm.html). Sid, pozwoliłem sobie posiłkować się Twoim sklepem.

A teraz zasadnicze pytania - pomijając rzeźbę, który IC jest lepszy? Może i ten i ten ma swoje zalety i wady? Proszę o przybliżenie teamtu ;)

Pozdrawiam

: 2016-08-29, 17:13
autor: SID
Każde mocne projekty 2,7bi w PL powyżej 500ps miały centralny 2w2 lub 2w1
Oba rozwiązania były bdb
Mocne RS4 B5 +500ps bazowały tylko na Wagnerach ze wzgl na estetykę głównie

Kto rezygnuje z klimatyzacji to polecam wspawać nowy FMIC na bazie Wagnera rdzenia

: 2016-08-29, 17:34
autor: G4 HPB
SID pisze:Każde mocne projekty 2,7bi w PL powyżej 500ps miały centralny 2w2 lub 2w1
Oba rozwiązania były bdb
Mocne RS4 B5 +500ps bazowały tylko na Wagnerach ze wzgl na estetykę głównie

Kto rezygnuje z klimatyzacji to polecam wspawać nowy FMIC na bazie Wagnera rdzenia

aha, czyli rozumiem, że nie da się jednoznacznie powiedzieć które rozwiązanie jest lepsze (wydajniejsze), bo z tego co widzę, to na 2 IN 1 jest większy.

czyli, z chłodnicą klimy może być problem z FMIC?

: 2016-08-30, 09:51
autor: peacenotwar
2 in 2 out jest najmniejszym wymiarowo coolerem (u sida w sklepie) a i tak leeeedwo mieści się w zderzaku s4. Sam właśnie walczę z idealnym spasowaniem zderzaka na fmicu 2in2out i nie wyobrażam sobie jak możnaby zmieścić wyższy lub grubszy cooler, mieć klimę i sprawić żeby to jakoś wyglądało.
W przypadku niemarkowych coolerów chyba najlepszym wskaźnikiem wydajności coolera jest pojemność rdzenia (2in2out ma największy spośród tych co oferuje sid)

: 2016-08-30, 15:44
autor: luk448
A jaki rdzen od wagnera podejdzie do s4 b5 zamiast fmica chinola?

: 2016-08-30, 16:11
autor: SID
luk448 pisze:A jaki rdzen od wagnera podejdzie do s4 b5 zamiast fmica chinola?
fmic chinol pasuje na styk gruboscia, szerokością i wysokością, rdzen bo to ważne ma 560x280x65mm
Wagner nie ma nic podobnego, najbliższe jemu to :
- 550x365x95mm (jest grubszy o 3cm !)
- 640x410x65mm (jest dłuższy o 9cm, wyższy ale to nie problem uciąć)

: 2016-08-30, 17:09
autor: Kamil_2.7BiT
Ja ze wzgledu na latwosc montazu, koszty i moc (400max) wybiore smice china, natne nadkola i powinno wydac

: 2016-08-30, 17:28
autor: luk448
SID pisze:
luk448 pisze:A jaki rdzen od wagnera podejdzie do s4 b5 zamiast fmica chinola?
fmic chinol pasuje na styk gruboscia, szerokością i wysokością, rdzen bo to ważne ma 560x280x65mm
Wagner nie ma nic podobnego, najbliższe jemu to :
- 550x365x95mm (jest grubszy o 3cm !)
- 640x410x65mm (jest dłuższy o 9cm, wyższy ale to nie problem uciąć)
A jak ten wagner sie ma do chinola?ile chlodniej w dolocie?ile kuni itp?ktos to sprawdzal?

: 2016-08-30, 18:39
autor: timon_86
Pytanie delikatnie poboczne. Udalo się komukolwiek wrzucić centralny intercooler do s4 nie rezygnując z klimy/kratek/spryskiwaczy?

: 2016-08-30, 19:30
autor: luk448
timon_86, wielu Panie wielu tak ma.Np ja mam centralnego i mam klime,kratki i nawet spryski ktore dzialaja.W sumie to zaden wyczyn zeby ktos to tak pospawal.

: 2016-08-30, 20:10
autor: timon_86
elegancko. Przede wszystkim to mnie zniechęcało do wrzucania centralnego zamiast smic rs4. Luk wrzuć foto jak to u Ciebie wygląda :-)

: 2016-09-08, 08:29
autor: NeoN
A jak wygląda spasowanie FMIC w przypadku rezygnacji ze skraplacza klimatyzacji? Dalej coś trzeba rezać przy zderzaku? Szukałem fotek z takim setup'em, ale w wersji bez klimy jeszcze się nie natknąłem.

: 2016-09-08, 09:55
autor: SID
w żaden sposób skraplacz klimy i chłodnica klimy nie przeszkadza w montowaniu dużego fmic w S4 B5