Strona 8 z 8

: 2014-07-08, 09:29
autor: Flyer
Założenie gazu do S4 z tego co wiem, to prosta sprawa :), którą oczywiście jakiś kowal może spierdolić po całości ;D

Trzeba tylko porządnie wystroić instalację i można śmigać bezawaryjnie. EOT ;)

: 2014-07-08, 09:32
autor: buba
Flyer chyba wydrukuje to co napisales i przykleje na scianie :-D

: 2014-07-08, 10:17
autor: skalarx
Tomek_RS pisze:
Radzio0808 pisze:Ale założenie gazu do fiata pandy a do S4 310KM to są dwie różne rzeczy
I tu się możesz mylić, taka nowa Panda może sprawić dużo więcej problemów przy montażu i strojeniu instalacji jak stare proste S4 - to nie jest statek kosmiczny

nie statek kosmiczny ani też nie kuchenka gazowa. Gaz morduje stare silniki i nikt mnie nie przekona, że dla 13 letniej motorowni gaz jest zdrowy.

: 2014-07-08, 20:45
autor: rwtnt
skalarx pisze:
Tomek_RS pisze:
Radzio0808 pisze:Ale założenie gazu do fiata pandy a do S4 310KM to są dwie różne rzeczy
I tu się możesz mylić, taka nowa Panda może sprawić dużo więcej problemów przy montażu i strojeniu instalacji jak stare proste S4 - to nie jest statek kosmiczny

nie statek kosmiczny ani też nie kuchenka gazowa. Gaz morduje stare silniki i nikt mnie nie przekona, że dla 13 letniej motorowni gaz jest zdrowy.
Amen :)

: 2014-07-08, 21:43
autor: Kierownik
Jak w kiepskim stanie motorownia to i na benzynie klęknie. Dbać dbać i jeszcze raz dbać o motor, to i dlugo bedzie służył:)

: 2014-09-02, 12:58
autor: ovvero
używam 400 KM na codzień, byłoby idealnie tylko wydech męczy dupę. Powyżej 3 tys. niech sobie ryczy, tylko na wolnych obrotach mogło by być cicho.

Doprowadzenie auta do ładu - w ciągu roku poszło 13tys. plus opony, gaz ok, można zakładać ale mój gazownik załamał ręce, że taką moc obsłuży tylko do 4000 obrotów a potem przełączy na benzynę ale koniec końców się nie podjął bo nie znalazł miejsca na reduktory pod maską :)

: 2014-09-08, 21:42
autor: zabba88
Ja sam mialem s4 na gazie i sobie chwalilem. Tylko musi to wystroic kumata osoba z szerokopasmowka itd. wtryski benzynowe musza byc z zapasem aby nie petlily, bo potem bedzie kupa z gazem. Jezeli zrobi sie 2 mapy w ecu pod PB i Gaz to na gazie musi byc mocniejszy przy dostoswanej mapie zaplonu. Co do miejsca pod maska. jest ciasno i jak widze reduktory w s4 pod maska centralnie to mnie szlak trafia. Ci ktorzy maja te silniki opanowane nie montuja ich tam. Montuje sie je w nadkolach lub podszybiu. Ja mialem w nadkolach i wszystie weze w otulinach itd.

Co do fachowca od gazowania tej motorwni znam tylko 1. I moge polecic z czystym sumieniem.
Seba ze zbroslawic. Instalacja u niego to ok 5tys. Sterownik STAG, wtryski w zaleznosci od mocy hana badz magic, 2 badz 3 reduktory w zaleznie od mocy. Chlopaki gazuja same mocne fury. miedzy innymi AMG, Porsche, Audi roznej maci i pospolite dupowozy. I maja o tym pojecie. przedewszystkim jezeli chodzi o strojenie z sonda pod obciazeniem itd.

: 2014-09-08, 23:13
autor: nosb
Eks kaska fura byla ogarnieta u mnie na lpg na 420 ps z wykresem na gazie u GTO ;)

moc benzyna/gaz bez zmian. na gazie zero stukow ;)

viewtopic.php?t=1389&postdays=0&postorder=asc&start=75