s4 BY RADEK1985

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Prawie sąsiedzi a tak się nie lubią jak Pawlaki :-)
Kosi mówisz że tylko niut nam się liczy a co jest odpowiedzialne za przyspieszenie :?:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

Przebieg mocy i momentu.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

mi nie chodzilo o rozpetanie jakiejs wojny czy cos, ja tam nic do nikogo nie mam, tylko nie podoba mi sie zachowanie kosiniaka, bo z tego co czytam od kilku miesiecy to kazdemu chce dowalic i dosrac. mysli ze jego esa jest najlepsza i w ogole a kazda inna to zlom. z mojej strony koniec
kosiniak

Post autor: kosiniak »

wlasnie problem pojawia sie wtedy, kiedy ktos mowi oficjalnie ze musi miec wiecej mocy niz ja, pozniej wychodzi jak zwykle, czyli kupa i zaczynaja sie wpierdalac koledzy, czytaj. m.in. Ty! Czy jak ja robilem auto, to mowilem komus ze musi miec wiecej mocy niz tam ktos? nie wydaje mnie sie :) moze dlatego wyszla moc, a moze dlatego ze motor zdrowy? ;-) a to ze moja eSka to gabinet, to akurat wie bardzo duzo osob, malo jest S4 w takim stanie :) Co ja na to poradze? mam pisac ze wygenerowala moc ale to jednak zlom?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Spokój Panowie bo nie chcę tego czyścić, dodam coś od siebie o IC chinolu.

Z chinolami sytuacja wyglada tak : chinole można kupić w USA na ebay i są wysyłane z Azji i można kupić w Europie która bierze z UK.
Ja pierwszy chinol z USA miałem w Avancie i wypluło 430ps i w jetroniku narzekali na chinola, ten sam chinol bodajże zamontował Adaś Spormile w RS4 i wypluło 440ps i dalej ten sam problem.
Pózniej chinole pojawily sie w PL z UK i na tych chinolach stroiło większość ludzi w PL.
Wygląda na to iż te wysyłane z Azji są kopiami tych robionych pod zamówienie z UK.
Różnią siętym te z Azji że nei mają żadnych nr seryjnych.

ja w skorupie mam z UK z nr, no ale przy tem na zewnatrz 30 st byolo już kupa. radek ponoć ma IC zakryty w połowie co też ma swoje znaczenie.
Co do strojenia skorupy u mnie to stroiłem na 100 Shel i cały czas na takim paliwie jezdze od kilku lat. Nie używałem żadnych dodatków

Bolo na ile ustawiłeś wg przy turbo ? u mnie to miało cholerne znaczenie i różnica była 60ps !
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

SID pisze:ja w skorupie mam z UK z nr, no ale przy tem na zewnatrz 30 st byolo już kupa. radek ponoć ma IC zakryty w połowie co też ma swoje znaczenie.
tez mam zakryty i nie mam problemow ;-) poza tym temp. mieli 26st. a u Ciebie Sid bylo 32 i moc wyszla.
SID pisze:Co do strojenia skorupy u mnie to stroiłem na 100 Shel i cały czas na takim paliwie jezdze od kilku lat. Nie używałem żadnych dodatków
a Radek stroil na VP i dodatku, no chyba ze kolega klamal tak samo jak Bolo stroi swoje s4 zawsze :). Ja tez tak stroilem. Jak na 98 byloby 480ps to na 100 bylo by ponad 500ps i by sie nagle okazalo ze to nie wina IC. Po ce te sciemy dziwne?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

może poprostu w aucie się coś popsuło nim zaczeło być strojone, pamiętam jak u Witka spadł nam łącznik i tego nie widzieliśmy do momentu aż zaczelismy szukać "w ciemno".
Łącznik w połowie spadnięty a dołądowanie właściwe było.
Bolo musi fure przeglądnąć a jak nic nie będzie to spróbować ze zmianą IC.
Ja tez mam w palnach zmiane IC w skorupie.
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Co to za wyścig szczurów? Siusaki też będziecie sobie pokazywać i mierzyć?
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

tak tak kosiniak zalałem dodatku + v power musiałbym byc toba a po drugie zobacz co sid napisał mozliwe ze mam jakies dupny IC dzis mi tez bolo mowił ze sa dobre chinczyki i dupne ja sie ale niech tak bedzie ale co ja ci bede tłumaczył wiesz swoje
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Sid dobrze mówi były różne chinole i dlatego trzeba spróbować najpierw z coolerem nie odrazu Kraków zbudowano a ja myślę że będzie spokojnie 500 tylko trochę cierpliwości

[ Dodano: 2012-07-03, 22:42 ]
A technicznie auto jest sprawne i prawidłowo ustawione
kosiniak

Post autor: kosiniak »

RADEK1985 pisze:tak tak kosiniak zalałem dodatku + v power musiałbym byc toba
nie tylko mna, Bolem tez, twoj kolega zreszta Cie uprzedzil i powiedzial co zalales bo mu sie chwailies zapewne, nie wazne. Dla mnie mozesz miec i 600ps, nie ma to zadnego znaczenia. Niech wyjdzie tyle na ile pozwala setup. Ja to wogole myslalem ze zalales 95, bo przeciez nie masz cisnienia na moc.
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

Strasznie wam sie nudzi widze :-P . Kosiniak daj troche czasu chlopakowi , niech wymieni cooler, jeszcze pare innych pierdol i zobaczymy co wyjdzie . Jak widac GTO nie mial cisnienia bo zrobil tyle ile sie w danej chwili dalo .... Wiec takie przepychanki nie potrzebne . Spina poszla jak by tu chodzilo o najmocniejsze 2,7bit w pl,a tu tylko set up na sprezarkach rs6 :-D
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

jak to cie uszczesliwi to zalałem paliwa lotniczego + dodatek :) teraz juz dasz se siana czy dalej bedziesz swoje madrosci pisał ?
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Paliwo jest ważne ale jeżeli auto coś nie tak to można dodatki i nie tylko lać i dupa będzie moc Dla mnie jedyne sensowne paliwo to v-power 100 inne są nieprzewidywalne dlatego lepiej stroić na 100 żeby być pewnym chociaż paliwa.
Ja hamowałm na 100 bez dodatków żadnych
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

ja uwazam ze dodatki do paliwa kupywane na cpn to jest tylko wyciaganie kasy od klientow bo nic nie daja oprucz chudszego portfela
ODPOWIEDZ