Poleci ktoś sprawdzony model- w ogóle istnieje coś takiego?
Sportowy katalizator - skąd, jaki i za ile
Sportowy katalizator - skąd, jaki i za ile
Szukam katalizatora który nie będzie restrykcją przy mocy 350-400KM (na katalizator).
Poleci ktoś sprawdzony model- w ogóle istnieje coś takiego?
Poleci ktoś sprawdzony model- w ogóle istnieje coś takiego?
Ja do Mini brałem tutaj:
http://www.wydechy.inochi.pl/index.html
Działa. Nie wiem co więcej powiedzieć.

http://www.wydechy.inochi.pl/index.html
Działa. Nie wiem co więcej powiedzieć.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
znalazłem, składnik downpipe w markowych DP
http://www.hjs-motorsport.de/
http://www.hjs-motorsport.de/
Ostatnio zmieniony 2017-01-29, 22:16 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
HJS produkuje sportowe katalizatory do motosportu, wydajne do 800ps, cenny adekwatne do jakości...
https://www.isa-racing.com/search?sSearch=kat
https://www.isa-racing.com/search?sSearch=kat
Z powodzeniem stosuje katalizatory AWG, ktore moge załatwic ponizej 400zl/szt jak bedzie troche chetnych, cena brutto z fv, mos20 czyli do 2.0l pojemnosci, wiec do 2.7 trzeba 2 takie.
Nic sie z nimi nie dzieje, magnaflow nie spelniaja norm i sie rozpadaja.
Produkt zagraniczny spełnia euro 4 a AWG euro3/4 wiec daja rade i moim zdaniem nie warto płacić 400euro za kata
Nic sie z nimi nie dzieje, magnaflow nie spelniaja norm i sie rozpadaja.
Produkt zagraniczny spełnia euro 4 a AWG euro3/4 wiec daja rade i moim zdaniem nie warto płacić 400euro za kata
dobretyrkal pisze:Z powodzeniem stosuje katalizatory AWG, ktore moge załatwic ponizej 400zl/szt jak bedzie troche chetnych, cena brutto z fv, mos20 czyli do 2.0l pojemnosci, wiec do 2.7 trzeba 2 takie.
Nic sie z nimi nie dzieje, magnaflow nie spelniaja norm i sie rozpadaja.
Produkt zagraniczny spełnia euro 4 a AWG euro3/4 wiec daja rade i moim zdaniem nie warto płacić 400euro za kata
sa dostepne 100cpsi i 200cpsi, czyli bardziej przelotowe i mniej;emay pisze:Na 500 KM też da radę i nie trzeba bedzie korekty softu robic ?
katalizator powinien być zamontowany bliżej turbo, zeby szybko sie nagrzewał - wtedy spełnia swoja funkcje, wiec jesli na przegladzie beda problemy, to tylko dlatego, że katalizator sie nie rozgrzał wystarczająco, ale wystarczy przegazować pare razy i już bedzie ok;
z tego katalizatora z powodzeniem można zrobić czy to w 2.0tsi czy 1.8t 400km, wiec w 2.7tt zrobienie 500km na dwoch nie stanowi problemu;
wada - nie bedzie już tak strzelał z wydechu :)
wada2 - trzeba stosować emulator sondy lub zabawa w sofcie;
S4 b5 ma norme Euro2... ja bez katow na pelnym przelocie przechodzilem przeglady w Belgii... co wydawalo sie nie realne a jednak. Co prawda byla to prawie koncowka limitu ale miescilo sie. Wiec sadze ze do B5 pakowac sportowe katy to bezsens.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
