Czasy 0-100, 0-200

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

pawelosinski83 pisze:Nooo wsadzili sprzęgło do tylnego dyfra i do skrzyni i odłącza wał dyfer "tak żeby było dobrze" - nawet na śniegu i lodzie jeśli jedziesz prosto ze stałą prędkością... i niby potrafi przewidzieć kiedy skręcisz i zapnie 4x4 wcześniej... :lol: Ale żeby było śmieszniej - dopiero jak sprzęgło w skrzyni zasprzęgli i wał z dyfrem osiągnie prędkość kół to "zapnie dyfer do kół"... Ciekawe jaki czas załączenia ma całość... Po prostu popsuli quattro, żeby była mniejsza emisja CO2.... :cry:
o cenzura nie wiedzialem ze az tak zjebali.. niezle.. narazie to jest w 2.0 tdi allroad.. moze nie wpadnie do S/RS..
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Mam w rodzinie allroad a4 2016 i napęd ULTRA 2.0 tdi 190 ps Wbrew pozorom chodzi to BARDZO FAJNIE i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczuć tego kiedy jedzie FWD :-) Nie raz musiałem tym autem szybko katapultować się z skrzyżowania i startowało z 4 łap... :-) Wiec kiedy trzeba jest ekonomia i dynamika oraz brak uczucia "trzymania" napędów... Kto nie jeździł ten niech żałuje :-) Jako daily driver spisuje się znakomicie... ;-)

A tak wracając do tematu u mnie 450+ , waga auta ok 1700kg i 100-200 robie około 9,5-10s
Ostatnio zmieniony 2017-01-20, 22:47 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

ghost pisze:Mam w rodzinie allroad a4 2016 i napęd ULTRA 2.0 tdi 190 ps :) Wbrew pozorom chodzi to BARDZO FAJNIE i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczuć tego kiedy jedzie FWD :) Nie raz musiałem tym autem szybko katapultować się z skrzyżowania i startowało z 4 łap... :) Wiec kiedy trzeba jest ekonomia i dynamika oraz brak uczucia "trzymania" napędów... Kto nie jeździł ten niech żałuje :) Jako daily driver spisuje się znakomicie... ;-)
o widzisz.. mogliby to jakos spiac z ADS i zrobic normalne Q w dynamic na przyklad.. a eco w comfort :)
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Moje s4 b7 dwie osoby na pokładzie i pół baku=240kilo plus auto koło 1750( s4 b6 tyle ważyła)Wkurwia mnie tylko zwalnienie turbin po zmianie biegu albo za luźno napięte wg albo potrzeba flatshifta :evil:
https://www.youtube.com/watch?v=dJewSwc ... e=youtu.be
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Fajnie jedzie chociaż masa robi swoje widać :)
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

ciekawe ile trzeba KM zeby 100-200 bylo szybsze niz 0-100 :D
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Tu mi się wydaję, że nie bardzo ma znaczenie ilość koni, ale stosunek przyśpieszenia/trakcji jakby przyśpieszało auto długo do 100 bo nie mogłoby zapiąć to może zrobi lepiej 100-200 ale biorąc pod uwagę, że są auta które robią ok 2sek 0-100 to nie sądzę aby to był wynik do pobicia
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

no ale napewno nie robi 0-100 więcej jak 3sek
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

RRyb pisze:no ale napewno nie robi 0-100 więcej jak 3sek
2,1s
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

sztybor pisze:
ghost pisze:Mam w rodzinie allroad a4 2016 i napęd ULTRA 2.0 tdi 190 ps :) Wbrew pozorom chodzi to BARDZO FAJNIE i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczuć tego kiedy jedzie FWD :) Nie raz musiałem tym autem szybko katapultować się z skrzyżowania i startowało z 4 łap... :) Wiec kiedy trzeba jest ekonomia i dynamika oraz brak uczucia "trzymania" napędów... Kto nie jeździł ten niech żałuje :) Jako daily driver spisuje się znakomicie... ;-)
o widzisz.. mogliby to jakos spiac z ADS i zrobic normalne Q w dynamic na przyklad.. a eco w comfort :)
Napęd ultra w trybie ESP OFF jest spięty - Nawet na FISie wyswietla wtedy komunikat "tryb offroad" ;-) Wiec nie potrzeba do tego ADS ;-) :->
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

MaDmAx pisze:
RRyb pisze:no ale napewno nie robi 0-100 więcej jak 3sek
2,1s
No widzisz, czyli nie spełnia warunku o jakim rozmawiamy.

Ma mieć 100-200 lepiej niż 0-100, więc skoro robi 3,03 100-200 to 0-100 musiałby robić ponad to, bo cały czas mowa o jednym i tym samym aucie
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

U mnie rok temu przy 800hp/900nm czasy RL

0-60km/h 1,1s
0-100km/h 2,7s
100-200km/h 5,5s

Na ten sezon auto jest dużo bardziej doinwestowane powinno się trochę lepiej odpychać :-)
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

skrzynia zaswapowana ?
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

MaDmAx pisze:skrzynia zaswapowana ?
Skrzynie z silnikiem połączyliśmy już pół roku temu, ale ciągle wychodzą mniej lub bardziej drobne rzeczy, trzeba było stworzyć customowy rozrusznik, czekam jeszcze na customowe sprzęgło hydrokinetyczne, generalnie spodziewaliśmy się że będzie rzeźba ,ale nie aż taka...

Samo zrobienie sterownika i opracowanie softu do tej skrzyni zajęło 6 miesięcy jeżdżenia po 5-6 godzin dziennie,
program do mojego s4 było opracowywany na nissanie 200sx, który ma taką samą skrzynie tylko że rwd, skrzynia zmienia bieg w 0,050s co daje jakieś 0,4 sekundy zysku na każdej zmianie biegu...
Tak to jedzie w tym nissanie
https://www.youtube.com/watch?v=GVUhJz1b3T8
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
ODPOWIEDZ