o cenzura nie wiedzialem ze az tak zjebali.. niezle.. narazie to jest w 2.0 tdi allroad.. moze nie wpadnie do S/RS..pawelosinski83 pisze:Nooo wsadzili sprzęgło do tylnego dyfra i do skrzyni i odłącza wał dyfer "tak żeby było dobrze" - nawet na śniegu i lodzie jeśli jedziesz prosto ze stałą prędkością... i niby potrafi przewidzieć kiedy skręcisz i zapnie 4x4 wcześniej...Ale żeby było śmieszniej - dopiero jak sprzęgło w skrzyni zasprzęgli i wał z dyfrem osiągnie prędkość kół to "zapnie dyfer do kół"... Ciekawe jaki czas załączenia ma całość... Po prostu popsuli quattro, żeby była mniejsza emisja CO2....
Czasy 0-100, 0-200
Mam w rodzinie allroad a4 2016 i napęd ULTRA 2.0 tdi 190 ps Wbrew pozorom chodzi to BARDZO FAJNIE i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczuć tego kiedy jedzie FWD
Nie raz musiałem tym autem szybko katapultować się z skrzyżowania i startowało z 4 łap...
Wiec kiedy trzeba jest ekonomia i dynamika oraz brak uczucia "trzymania" napędów... Kto nie jeździł ten niech żałuje
Jako daily driver spisuje się znakomicie... 
A tak wracając do tematu u mnie 450+ , waga auta ok 1700kg i 100-200 robie około 9,5-10s




A tak wracając do tematu u mnie 450+ , waga auta ok 1700kg i 100-200 robie około 9,5-10s
Ostatnio zmieniony 2017-01-20, 22:47 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
o widzisz.. mogliby to jakos spiac z ADS i zrobic normalne Q w dynamic na przyklad.. a eco w comfort :)ghost pisze:Mam w rodzinie allroad a4 2016 i napęd ULTRA 2.0 tdi 190 ps :) Wbrew pozorom chodzi to BARDZO FAJNIE i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczuć tego kiedy jedzie FWD :) Nie raz musiałem tym autem szybko katapultować się z skrzyżowania i startowało z 4 łap... :) Wiec kiedy trzeba jest ekonomia i dynamika oraz brak uczucia "trzymania" napędów... Kto nie jeździł ten niech żałuje :) Jako daily driver spisuje się znakomicie...![]()
Moje s4 b7 dwie osoby na pokładzie i pół baku=240kilo plus auto koło 1750( s4 b6 tyle ważyła)Wkurwia mnie tylko zwalnienie turbin po zmianie biegu albo za luźno napięte wg albo potrzeba flatshifta
https://www.youtube.com/watch?v=dJewSwc ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=dJewSwc ... e=youtu.be
Tu mi się wydaję, że nie bardzo ma znaczenie ilość koni, ale stosunek przyśpieszenia/trakcji jakby przyśpieszało auto długo do 100 bo nie mogłoby zapiąć to może zrobi lepiej 100-200 ale biorąc pod uwagę, że są auta które robią ok 2sek 0-100 to nie sądzę aby to był wynik do pobicia
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Napęd ultra w trybie ESP OFF jest spięty - Nawet na FISie wyswietla wtedy komunikat "tryb offroad"sztybor pisze:o widzisz.. mogliby to jakos spiac z ADS i zrobic normalne Q w dynamic na przyklad.. a eco w comfort :)ghost pisze:Mam w rodzinie allroad a4 2016 i napęd ULTRA 2.0 tdi 190 ps :) Wbrew pozorom chodzi to BARDZO FAJNIE i zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczuć tego kiedy jedzie FWD :) Nie raz musiałem tym autem szybko katapultować się z skrzyżowania i startowało z 4 łap... :) Wiec kiedy trzeba jest ekonomia i dynamika oraz brak uczucia "trzymania" napędów... Kto nie jeździł ten niech żałuje :) Jako daily driver spisuje się znakomicie...![]()



WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
No widzisz, czyli nie spełnia warunku o jakim rozmawiamy.MaDmAx pisze:2,1sRRyb pisze:no ale napewno nie robi 0-100 więcej jak 3sek
Ma mieć 100-200 lepiej niż 0-100, więc skoro robi 3,03 100-200 to 0-100 musiałby robić ponad to, bo cały czas mowa o jednym i tym samym aucie
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Skrzynie z silnikiem połączyliśmy już pół roku temu, ale ciągle wychodzą mniej lub bardziej drobne rzeczy, trzeba było stworzyć customowy rozrusznik, czekam jeszcze na customowe sprzęgło hydrokinetyczne, generalnie spodziewaliśmy się że będzie rzeźba ,ale nie aż taka...MaDmAx pisze:skrzynia zaswapowana ?
Samo zrobienie sterownika i opracowanie softu do tej skrzyni zajęło 6 miesięcy jeżdżenia po 5-6 godzin dziennie,
program do mojego s4 było opracowywany na nissanie 200sx, który ma taką samą skrzynie tylko że rwd, skrzynia zmienia bieg w 0,050s co daje jakieś 0,4 sekundy zysku na każdej zmianie biegu...
Tak to jedzie w tym nissanie
https://www.youtube.com/watch?v=GVUhJz1b3T8
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s