Moje Audi to Eska po lifcie z 2000r mam ją 2 lata.

samochodzik jak sie okazało był po delikatnym programie
i osiągi miał fajne :p ale dość szybko skonczyło sie sprzegło wiec wiadomo remoncik :P
w pierwszym roku zacząłem od regeneracji: (wszystkiego)...
licznik, pompa wspomagania, sprężarka klimy, skrzynia,
wymiana:
całego zawieszenia przód Febi, tył pełen poliuretan + łożyska,
gwint BC-reacing (z regulacja twardości)
stabilizatory H&R, przeguby,
zawory DV, moduły termopary,wiskoza,
mocowania amorów tył, łapa od skrzyni,
kompletny rozrząd + uszczelnienie dekli zaworowych,
wymiana panewek,cewki, świece, sonda lambda,
Miała być regeneracja turbin ale weszła zmiana na Hybrydy K03 od peruna,
jednomas, sprzęgło Rs4 pokryte kewlarem,
Interkulery Wagnera dedykowane do eski,
525 wtryski, pompa 044boscha,
demontaż halogenów i przeróbka kratek żeby doprowadzić powietrze... i żeby nadal wygladał niepozornie...
pod maska został jeszcze zrobiona hydrografika (hydrotransfer),
duże hamulce :P 6 tłoków na przód +345 tarcza zimermana 4 tłoki na tył + 335 tarcza zimermana,
duże kolo.. 20'' 8,5 cala szerokosci Eta Beta - czarny mat,
lampy z przodu w czarnym macie z soczewka bi-ksenon, kierunki w pozycjach,
cały gril pod kolor samochodu, blenda w miejsce rejestracji,
obudowa na zegary dodatkowe na srodku deski,
wydech 2x2.5cala od początku do końca podwójny, (najlepszy :D - miałem przez chwile 3 calowy i bardziej buczał... teraz jestem zadowolony :P)
wymiana listew wewnątrz na carbonowe z rsa,
Strojenie u Krzyśka (Digitun)





Na następny rok jest pomysł żeby zamontować K04, głowice 2,8 i recaro, ale co wyjdzie zobaczymy...
hydrografika pod maska poszła do zmiany... za czarno było ...

wynik na K03 to 387km. także skowyrnie :D
Pozdrawiam
Piotr Suwała