Moderatorzy: buba , Mod-Team
Masta_J
Posty: 686 Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:
Post
autor: Masta_J » 2016-12-14, 22:45
Podczas jazdy jeszcze dochodzi chłodzenie powietrzem, na postoju tego nie ma.
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2016-12-15, 09:07
Ale Atom ja mam fmic a Ty nie i to już jest duża różnica bo nie mam jednego wiatraka który Ty masz
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
emay
Posty: 1407 Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emay » 2016-12-15, 09:13
RRyb pisze: Ale Atom ja mam fmic a Ty nie i to już jest duża różnica bo nie mam jednego wiatraka który Ty masz
Tego nie napisałeś w pierwszym poście. Każdy myślał, że masz seryjne auto :D
W takim razie biczuj się sam. Zrób to co luk Ci napisał.
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2016-12-15, 12:32
Masz rację, przepraszam
. Wisko wyje jak w busie więc muszę to ogarnąć jako pierwsze
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
gustav
Posty: 301 Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gustav » 2016-12-16, 09:45
Może to i druciarstwo ale jeśli ktoś nie chce przerabiać auta mocno to można wstawić termostat o niższej temperaturze otwarcia - dodatkowo go rozwiercić. Nie biczujcie ! :D
Muniek_87
Posty: 59 Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Muniek_87 » 2016-12-16, 11:54
można by też bez termostatu
Allroad C5 2.7T 376/536
gustav
Posty: 301 Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gustav » 2016-12-16, 12:08
Duże wahania temperatury zmęczyły by głowice.