RS4 Problemy? eksploatacja?
darecki1981 pisze:Jaki spadek mocy jest przewidywany? jest jakaś metoda by temu zapobiec?sztybor pisze:Syfiacy sie dolot..
Zacząłem o tym czytać ,troche się wystraszyłem.....
krotka historia

rs4 b7 przebieg 150tys km moc 310km

czysczenie kanalow ssasych, usuniecie klap w kolektorze moc 403km
przebieg 200tys km moc 350km czyszczenie ssasych moc 401km
z odetkaniem wydechu i programie realnie pewnie 420-440km
czyszczenie kanałow to koszt od 200 do 250 od gara
Z tego co wiem to sportmile ma patent na przerobie odm w tym motorze i problem syfienia znika. Jednak wydatek 1500-2000 raz na 50 tys km za czyszczenie nie jest taki tragiczny.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
- Lokalizacja: Nowogard
- Płeć:
- Kontakt:
Jak to się objawia te zabrudzenie , i co to się dokładnie brudzi kolektor ssący?
Wspomniał ktoś o programie.... czyli żeby uzyskac serie trzeba czyścić co ile kanały?
I zrobić remap silnika?
Co z wydechem czy seryjny ładnie mruczy czy warto pójść w coś nie seryjnego, odetkać go na przykład?
[ Dodano: 2016-11-29, 18:52 ]
Przeczytałem ten wątek i trochę się zdziwiłem
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 606&st=400
Wspomniał ktoś o programie.... czyli żeby uzyskac serie trzeba czyścić co ile kanały?
I zrobić remap silnika?
Co z wydechem czy seryjny ładnie mruczy czy warto pójść w coś nie seryjnego, odetkać go na przykład?
[ Dodano: 2016-11-29, 18:52 ]
Przeczytałem ten wątek i trochę się zdziwiłem
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 606&st=400
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
Odnośnie zabrudzenie/syfu to brudzi się część głowicy (od strony ssącej oczywiście), zawory itd. Objawy takie, że powoli znika moc, więc nie da się tego odczuć tak sobie z dnia na dzień. Do tego dochodzą awarie zaworków etc, które wyraźnie obniżają moc (przez nie otwieranie klap w kolektorze/puszce filtra). Nie są to częste awarie, domniemam, bardziej awarię, które mogą wystąpić co 40-80 tys.km. Czyszcząc kolektory i tak się sprawdza a raczej profilaktycznie wymienia te dwa zaworki, więc robiąc te czynność co 40tys.km. eliminujesz do minimum. Poza tym to auto ma super renomę, wszędzie, więc nie ma co się nawet rozpisywać...nie ma o czym;-)
Z wydechem seryjnym jest mega cicho, nawet jak się wyeliminuje środkowy tłumik zastępując np. x-pipe, w trybie S jest cicho, bez buczenia/dudnienia itp.
Z wydechem seryjnym jest mega cicho, nawet jak się wyeliminuje środkowy tłumik zastępując np. x-pipe, w trybie S jest cicho, bez buczenia/dudnienia itp.
B8 to dopracowany model i silnik. Trzeba uwazac na DRC, potrafi pukac na poprzecznych nierownosciach co z czasem powoduje ze auto jest mnie stabilne na rondach itd.. Spadki mocy podobno w duzej czesci wyeliminowane. Ja nie zauwazylem po 40,000 przebiegu ale przyjedzie taki dzien ze wybiore sie na hamownie.
Najwazniejsza recz wyposazennia to sportowy wydech.
Najwazniejsza recz wyposazennia to sportowy wydech.