Audi 100 c4 project S swap 2,3 --> 2,7 BiT AGB Air Ride
Witam po przerwie. Zaczalem zbierac czesci na zime zeby troche ogarnac niunke.
Przyszla paczka od Garage Customs. Zakupilem
wahacze tyl
mocowanie dyfra
poduszka dyfra
sanie tyl alu
sanie przod alu
stabilizator przod

W miedzy czasie zakupiłem kierownice s line z audi a4 b5 na maly wieloklin i ja trochę zrezalem, a mianowicie plaski dol, pogrubiona obręcz i bicepsy.

Była okazja wiec nabyłem drugi komplet lamp USA w stanie bardzo dobrym

Ale najbardziej jestem zadowolony z frontu S4 C4. Zderzak i prawy błotnik w bardzo dobrym stanie, nadkola idealne jedynie lewy błotnik trzeba odratować.


Pozdrawiam
Przyszla paczka od Garage Customs. Zakupilem
wahacze tyl
mocowanie dyfra
poduszka dyfra
sanie tyl alu
sanie przod alu
stabilizator przod

W miedzy czasie zakupiłem kierownice s line z audi a4 b5 na maly wieloklin i ja trochę zrezalem, a mianowicie plaski dol, pogrubiona obręcz i bicepsy.

Była okazja wiec nabyłem drugi komplet lamp USA w stanie bardzo dobrym

Ale najbardziej jestem zadowolony z frontu S4 C4. Zderzak i prawy błotnik w bardzo dobrym stanie, nadkola idealne jedynie lewy błotnik trzeba odratować.


Pozdrawiam
a s4 c4 nie miala przypadkiem takich delikatnych nakladek na tylnych blotnikach,kolega mial s4 wloszke i cos takiego chyba tam bylo,co nie zmienia faktu ze szersze nadkola do kpl. mogli montowac :)
co do auta z tematu oryginalnie a z tym frontem bedzie jeszcze lepiej
pozdr
co do auta z tematu oryginalnie a z tym frontem bedzie jeszcze lepiej
pozdr
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
W grudniu wkoncu ruszyly prace przy podwoziu. Zeby sobie ulatwic wykonanie konserwacji Gracjan z GB Performenc zdemontowal silnik, skrzynie oraz dyfer. Rdza opanowala spora czesc podwozia wiec zakupiłem piaskarke syfonowa. Po piaskowaniu wszystko odmuchalem, odtluscilem, zaaplikowałem r-stopa, podkład epoxydowy i na koniec baranek. Zostalo tylko polakierować ale jak na razie wszystko wygrzewam. W miedzy czasie odnowiłem części zawieszenia i nie tylko. Wszystko poszlo do cynkowania w firmie TECE oddzial w Krakowie. Wiecej fotek na fb.
















Pozdrawiam
















Pozdrawiam
Dziekuje Venom za dobre slowo. Sprzet zawsze się przyda i oczywiście wieksza satysfakcja z dłubania przy aucie.
Troche aktualizacji w temacie
W komorze silnika wygładziłem podluznice, zaslepilem niepotrzebne otwory później podkład epoxydowy i akrylowy. Nastepnie zabralem się za zbiornik paliwa który mimo ze wygladal ok trzeba było wypiaskować, podkład epoxydowy i lakier poliuretanowy w macie. Elementy po ocynku również polakierowałem w roznych kolorach. W miedzy czasie zakupiłem pare rzeczy w bardzo dobrych cenach
- poduszki skrzyni lemfordera
- zbiorniczek hella
- wachacze tylne lemfordera
- linki recznego boscha
- tarcze tyl zimermanna 300 mm z s4 b6
- chlodnica wody nissensa
- odma silnika
- zaciski z s8 d2 które poleciały na regeneracje
- korek oleju ala audi r8
- gorne zaślepki mocowan kolumn w carbonie.
Troche ogólnikowych fotek









Kolejna aktualizacja prac
Przy okazji wyciagnietego silnika kilka czesci zregenerowalem. Nastepnie Gracjan poskladal, uszczelnil iumyl silnik.













Tyl skrzyni i dyfer wypiaskowany i polakierowany poliuretanem a przednia czesc wyszkielkowana. Zostalo nabic nowe uszczelnienia oraz srubki oddac do ocynku.










Kolejne zakupy.
Przyszla paczka z Audi Tradition. Listwy drzwi i blotnikow dolne i srodkowe, listwy progowe oraz znaczek na kierownice S4. Brakuje listwy gumowej prawy tyl której w de nie ma ale naszczescie w Polsce jest





Tylne zawieszenie czesciowo juz poskladane. Nowe srubu, nakretki oraz podkladki




Do audiczki wpadna nowe przednie migacze Hella werscja usa oraz soczewki z s4.
Przyszly srubki ze skrzyni oraz drobne elementy z ocynku.




Przekladnia i ABS wyczyszczone i polakierowane. Nareszcie komora silnika polakierowana i nowy zbiorniczek juz zalozony :)










Wpadlo serwo z audi a4 b6, ktore po piaskowaniu polakierowalem na czarny mat. Polosie prysniete na czarno, przegupy wymyte w nafcie, nowy smar i oslony lobro. Przednie i tylne zawieszenie rowniez skonczone. Oslony turbo i drobne czesci w ocynk.











Czesciowo komora i zawieszenie poskładane. Hamulce tylne regenerowane w profesjonalnej firmie. Przod był w bardzo dobrym stanie tylko odmalowalem żeby pasowal do tylu. Pozniej zajalem się przewodami paliwowymi oraz hamulcowymi. Chlodnice wody i klimy również poskładane i czekaja na montaż. Wal wyczyszczony z rdzy i polakierowany.


















Pozdrawiam
Troche aktualizacji w temacie
W komorze silnika wygładziłem podluznice, zaslepilem niepotrzebne otwory później podkład epoxydowy i akrylowy. Nastepnie zabralem się za zbiornik paliwa który mimo ze wygladal ok trzeba było wypiaskować, podkład epoxydowy i lakier poliuretanowy w macie. Elementy po ocynku również polakierowałem w roznych kolorach. W miedzy czasie zakupiłem pare rzeczy w bardzo dobrych cenach
- poduszki skrzyni lemfordera
- zbiorniczek hella
- wachacze tylne lemfordera
- linki recznego boscha
- tarcze tyl zimermanna 300 mm z s4 b6
- chlodnica wody nissensa
- odma silnika
- zaciski z s8 d2 które poleciały na regeneracje
- korek oleju ala audi r8
- gorne zaślepki mocowan kolumn w carbonie.
Troche ogólnikowych fotek









Kolejna aktualizacja prac
Przy okazji wyciagnietego silnika kilka czesci zregenerowalem. Nastepnie Gracjan poskladal, uszczelnil iumyl silnik.













Tyl skrzyni i dyfer wypiaskowany i polakierowany poliuretanem a przednia czesc wyszkielkowana. Zostalo nabic nowe uszczelnienia oraz srubki oddac do ocynku.










Kolejne zakupy.





Tylne zawieszenie czesciowo juz poskladane. Nowe srubu, nakretki oraz podkladki




Do audiczki wpadna nowe przednie migacze Hella werscja usa oraz soczewki z s4.
Przyszly srubki ze skrzyni oraz drobne elementy z ocynku.




Przekladnia i ABS wyczyszczone i polakierowane. Nareszcie komora silnika polakierowana i nowy zbiorniczek juz zalozony :)










Wpadlo serwo z audi a4 b6, ktore po piaskowaniu polakierowalem na czarny mat. Polosie prysniete na czarno, przegupy wymyte w nafcie, nowy smar i oslony lobro. Przednie i tylne zawieszenie rowniez skonczone. Oslony turbo i drobne czesci w ocynk.











Czesciowo komora i zawieszenie poskładane. Hamulce tylne regenerowane w profesjonalnej firmie. Przod był w bardzo dobrym stanie tylko odmalowalem żeby pasowal do tylu. Pozniej zajalem się przewodami paliwowymi oraz hamulcowymi. Chlodnice wody i klimy również poskładane i czekaja na montaż. Wal wyczyszczony z rdzy i polakierowany.


















Pozdrawiam