Audi A8 d2 4.2 40v automat ECZ - zmiana na manual S8 DGV

4.2 V8 / 5.2 V10 / 6.0 W12 / 4.0 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

michalwruszak
Posty: 11
Rejestracja: 2016-06-08, 11:45
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Kontakt:

Audi A8 d2 4.2 40v automat ECZ - zmiana na manual S8 DGV

Post autor: michalwruszak »

Witam

Stałem się posiadaczem skrzyni manualnej od S8 D2 - oznaczenia DGV , jakie sprzęgło z dwumasem/jednomasem można z powodzeniem zastosować w silniku 40V ?

Wszelkie info mile widziane
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Albo ori albo custom zamach i np dwutarcz z a5
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
michalwruszak
Posty: 11
Rejestracja: 2016-06-08, 11:45
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michalwruszak »

Dostałem info ze może pasować do silnika 2.7 koło dwumasowe razem ze sprzęgłem ? Niewykluczony jest także montaż dystansu skrzyni przy tej konfiguracji
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Dwumas w 2.7 jest na 8 srub a w v8 na 10 to jak to bedize pasowalo to ja niewiem:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

kurpiu pisze:Dwumas w 2.7 jest na 8 srub a w v8 na 10 to jak to bedize pasowalo to ja niewiem:)
32-wu zaworowe maja na 10 srub, a 40-to zaworowe juz na 8, wiec mozna sprawdzic ;-)
quattro-service.pl
michalwruszak
Posty: 11
Rejestracja: 2016-06-08, 11:45
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michalwruszak »

Może macie jeszcze jakieś inne propozycje które nie zrujnują portfela :) ?

Koledzy proszę o propozycję gotowego układu - najlepiej bez montażu dystansu
ODPOWIEDZ