https://youtu.be/Z2wMXnJ7HMI
W sumie to nieważne jaki bieg, ale w tym zakresie obrotów, cisne gaz w opór i nagle jakby sliznelo sie sprzeglo te 300-400 obr potem złapie i skleja juz do końca obrotka, zawsze jak kończylo się gdziekolwiek sprzęgło to na wyższych biegach coraz bardziej sie slizgało a tu taki cyrk
 ) nie wiem czy bylo to od zawsze bo jakos nie zwracałem uwagi ale z 5 tys km tak juz jest i w sumie nie wiem czy zaczepiać sprzęgło (ponoc kevlar) czy to może być wina programu że tak przeładowuje i wtedy sie pośliźnie (no ale tak czy siak w sumie jest do wymian)
) nie wiem czy bylo to od zawsze bo jakos nie zwracałem uwagi ale z 5 tys km tak juz jest i w sumie nie wiem czy zaczepiać sprzęgło (ponoc kevlar) czy to może być wina programu że tak przeładowuje i wtedy sie pośliźnie (no ale tak czy siak w sumie jest do wymian)ile taki zestaw seria docisk+dwumas+tarcza kevlar powinien znosić mocy i momentu?
i ew jaka jest cena za uzywany zestaw do nabicia i sprawdzenia
