Panowie wlasnie wracam z hamowni ( roleki) VTG i mam pewien problem. Wybaczcie slaba znajomosc w dziedzinie s4 i ogolna, ale chetnie poradzilbym sie bardziej oblatanych w temacie. Na wykresie autko wyplulo maks moc w omolicach 4400rpm i stad moje pytanie o co chodzi? Na co powinienem zwrocic uwage. Auto ma seryjny wydech z katami(ostatni tlumik supersprinta) seryjne wklady filtrow powietrza, wiekszy IC nie wiem co z turbami, dowiem sie co siedzi przy okazji jak auto bedzie stalo na dorabianiu calego wydechu. Jednym slowem takie auto kupilem i sam poki co jeszcze niewiele o nim wiem. Dowiaduje sie malymi kroczkami mozecie zerknac na wykres i napisac co sadzicie? 100-200 mierzone zwyklym stoperem (3 osoby i pelen bak) ok 12 sek
Jaki masz boost??
Mozebyc kilka powodow od nieszczelnosci w dolocie bo cofajacy zaplon ogolnie trzeba by teraz zlogowac dobrze auto.
NIemasz do mnie tak daleko jak cos:)
Byly 2 pomiary. Na pierwszym wkrecal auto szybciej a na drugim wolniej dochodzil do maksymalnych obrotow. Wykres pewnie dal mi z lepszego pomiaru, ale nie wiem, pierwszy raz na hamowni
co to znaczy wkręcał wolniej? kto? silnik się wkręcał wolniej? człowiek dokonujący pomiaru nie deptał gazu w podłogę czy jak?
albo ja jestem zmęczony po pracy albo to jest jakiś żart
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Tak. Robil 2 pomiary. Na jednym wdepnal w podloge na 4 biegu a na drugim powoli auto wstawalo z obrotami az osiagnelo obroty kolo maksymalnyh. Ja tez jestem zmeczony i leb mnie boli ale to nie zart zaden ( dwonilem do gregor 10 i pytal jak dokonywali pomiaru na hamowni i wlasnie czy robili tez pomiar powoli dochodzac do obrotow maksymalnych na 4 biegu)
Coś mi tu nie pasuje. Testująca auto na początku zgrywamy przełożenie skrzyni przy 3000 rpm. Zwalniamy i od 1000 rpm gaz w podłogę aż do odcinki na 5 lub 6 biegu. Chyba masz źle zhamowane auto.
Moze zmienial obciazenie hamowni dlatego pompiary roznily sie czasem trwania. Spadek powyzej 4500 mozeby byc tez spowodowany zbyt wysoka temp w dolocie.