Kornetto pisze:No można można (; bajera ! Nie gwintujesz szóstki?
RS6 ma seryjnie możliwość sterowania zawieszenia w zakresie 30mm
zreszta nie dokładam do niej bajerów bo chcę je niebawem na R8 zamienić a w R8 się zacznie ...
Kornetto pisze:No można można (; bajera ! Nie gwintujesz szóstki?
RS6 ma seryjnie możliwość sterowania zawieszenia w zakresie 30mm
zreszta nie dokładam do niej bajerów bo chcę je niebawem na R8 zamienić a w R8 się zacznie ...
Powodzenia! I dzięki za info (: może przyda się w przyszłości ;)
SID ile mniej wiecej siana na odchwaszczenie takiego auta? Pytam tak calosciowo - zalozmy ze kupuje, wlatuje na lawecie to SM lub pokrewne i wyjezdzam zdrowym autem. dzieki
Ponoć w jednej najbardziej znanej firmie w Wa-wie od Audi RS odchwaszczenie + program to 25 tyś zł
więc śmiem twierdzić że w PL latają naprawdę "zachwaszczone" RS6 C6
te silniki mają mega wycieki, komplet uszczelek w ASO to koszt 5-6 tyś zł (nie ma zamienników)
wymiana tych uszczelek = kosmos cena
zazwyczaj wymiana uszczelek, czasem turbo i itp to wyciągnięcie motoru a to już ceny +2000 zł
oleje, filtry x 2 (filtry drogie powietrza)
Dobry program silnika i skrzyni to +5000
Zazwyczaj do wymiany wał napędowy
No i inne sprawy które wychodzą w trakcie
Te auta są ciężkie i kurew$%^o mocne więc wszystko dostaje w dupę
Ale jak to zrobisz to śmiejesz się na drodze z każdego innego auta które ma 500ps i podjeżdża Ci pod dupę chcąc Cię wyprzedzić
Komfort podróżowania i moc nie ma porównania z jakimiś S4 RS4 RS5
Ostatnio zmieniony 2016-11-16, 09:53 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale to prawda z tymi wyciekami jak bywam w Sportmile a byłem tam już X razy to zawsze jest pare C6 i silnik na glebie...bo wycieków tyle że wygodniej dla mechanika zrzucić silnik
Do tego komfortu i jazdy zapomniałeś powiedzieć też o potencjalne na mody tam 900 KM + robi się na totalnym luzie oczywiście mam na myśli luz że tak powiem mechaniczny nie finansowy
w serii 580ps po programie 700ps i to starcza w zupełności, jak dla mnie dzisiaj szkoda psuć tego auta na 900ps
a te 900ps to też raczej cyfra "z kosmosu", bardziej realne 800-850ps na dobrym paliwie i hybrydzie
taa a na jakim paliwie ? to się do normalnego użytkowania nie nadaje, ja cały czas to auto odbieram jako auto użytkowe
te wyniki na hamowniach w Wawie też do mnie nie przemawiają dlatego ja mam 707ps u siebie na full wydechu a nie 780ps
Ja mam serie i po przebiegu 100000km zaczęło cieknąć . Panika tel do serwisu wycena 28000zl zwaliła z nóg . Tel do Piaseczna wycena 7000zl i tydzień czasu naprawy czyli razem z dojazdami ponad 9000zl. Postanowiłem u mego mechanika to zrobić. Nie cieknie nowe uszczelki siatkowe pompy, jakieś tanie oringi z AS0 . Przy okazji serwis olejowy -razem 4000zl na miejscu psa pierdoleeenia . 'Mam już 20tkm wklepane i suchutko. Wiedza kosztuje - ale co niektórzy przeginają z cenami. Auto petarda na szybkie trasy .seria 315km/h jechałem wiec nie jest to mól ..do miasta rz4 b5 wole.
Z firmą Pachura nie miałem styczności, ze swojej strony wiem że Sportmile czy R Performance ogarniają mega RS'y i ich mogę polecić. Poza tym już nie raz były kille na ulicy nie raz pomiary z RL a tego się nie oszuka