Rozklad masy przod/tyl s4 b5 sedan %
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Rozklad masy przod/tyl s4 b5 sedan %
Ktoś wie jaki nacisk jest na przednia i tylną oś ? Jakiś rozkład procentowy?
[ D O B R Z A Ń S K I ]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
ja chce zaczac w przyszlym roku zabawe z a8 tyle ze bedzie to auto
w ktorym nie obedzie sie bez ciec i spawania .
wyciete miejsce na zapas i wspawana skrzynka az do krawedzi bagaznik podzielona na 3 czesci przy samej krawedzi klapy akumulator i system gasniczy . mniej wiecej w miejscu kola sportowy zbiornik . auto bedzie w srodku wykonczone tylko tyle zeby sie nie pokaleczyc wszystkie zbedne przewody usuniete .
bede kombinowal z wpelni regulowanym zawieszeniem na kazdym wachaczu rozkladu masy nie xmieni ale mysle ze bedzie mialo wplyw na prowadzenie .
jak sie uda zdobyc wage jakas uzywana to przy kazdym etapie bede mierzyl naciski na poszczegolnych kolach co jak wplywa .
jesli to nie wystarczy to pewnie zamiast 2.7t bedzie 1.8 t
nie wiem czego oczekiwac ale chcialbym dojsc do jakichs 5 % roznicy maksymalnie i bylo by pieknie :)
co do b5 to aku w zapas sie sprawdza gwint i jest juz calkiem fajnie z przodu pod maska bulo tylko to co wymagane jest do rozpedzania sie i hamowania :D w desce rozdzielczej brakowalo nagrzewnicy i osprzetu klimy
w ktorym nie obedzie sie bez ciec i spawania .
wyciete miejsce na zapas i wspawana skrzynka az do krawedzi bagaznik podzielona na 3 czesci przy samej krawedzi klapy akumulator i system gasniczy . mniej wiecej w miejscu kola sportowy zbiornik . auto bedzie w srodku wykonczone tylko tyle zeby sie nie pokaleczyc wszystkie zbedne przewody usuniete .
bede kombinowal z wpelni regulowanym zawieszeniem na kazdym wachaczu rozkladu masy nie xmieni ale mysle ze bedzie mialo wplyw na prowadzenie .
jak sie uda zdobyc wage jakas uzywana to przy kazdym etapie bede mierzyl naciski na poszczegolnych kolach co jak wplywa .
jesli to nie wystarczy to pewnie zamiast 2.7t bedzie 1.8 t
nie wiem czego oczekiwac ale chcialbym dojsc do jakichs 5 % roznicy maksymalnie i bylo by pieknie :)
co do b5 to aku w zapas sie sprawdza gwint i jest juz calkiem fajnie z przodu pod maska bulo tylko to co wymagane jest do rozpedzania sie i hamowania :D w desce rozdzielczej brakowalo nagrzewnicy i osprzetu klimy
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Jak każda s4 z ciężką mordą wyjeżdża mu przodem przy ciasnych winklach. Cała filozofia. Ciężko narzucić tył jak chociażby w evo czy imprezie, ale to tez inne klasy aut z innymi lżejszymi silnikami i to daje też inny rozkład masy. Mam to samo i też nad tym pracuje. Prawda jest taka, że zakładając lekka maske, wywalając aku na tył, wywalając z przodu klimę ( czego janchcę uniknąć), wywalając wszystkie plastiki, które są zbędne. Ja zmieniłem fotele na lekkie, to conprawda raczej już środek, ale i tak bardziej przednia część, można już trochę poprawić. Podejrzewam, że spawany kolektor też będzie lżejszy od żeliwa. Dodatkowo, żeby łatwiej było narzucać tył już idzie tylny torsen z v8, a i w przednim trzeba będzie pogrzebać i mam nadzieję, że auto zacznie sie inaczej prowadzić. Nadal to nie będzie np evo, ale powinno być duzo lepiej niż w serii. Aha inbym zapomniał, zabawa stabilizatorami daję bardzo dużo. Będę to nie długo robić to dam znać. Też dobra klejąca opona z przodu, która przód trzyma na zakrętach sporo daję, a na koniec odpowiednia pod zakręty ustawiona geometria... Co bez regulowanych wachaczy jest ciężkie o ile wogole możliwe do zrobienia.
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
tak,mam łaczniki metalowe i tuleje są ok. Myślę ze to własnie miekki gwint budzi we mnie takie odczuciabuba pisze:A łączniki stabilizatora wymieniałeś? Tuleje w wahaczach góra dół? jak nie to najpierw to zrób. łączniki metalowe (ori jest plastik). Auto zupełnie inaczej się prowadzi wiem po sobie. Zresztą zawsze tył prowadzi auto na winklach.
[ D O B R Z A Ń S K I ]