- S4 EU tez ma Hitachi od 2000 r. i ma taka sama srednice jak AGB :)SID pisze: dla porownania:
- S4 USA ma Hitachi 250 ps (tak samo ma A6 i Allroad po 230 ps) srednica okolo 65 mm
- S4 EU ma Bosch i 265 ps (srednica okolo 75mm)
- RS4 ma Bosch i 380 ps (srednica okolo 80-85mm)
RS4 Sedan
Andzejku no to ja nie wiem z kim bylo cos takiego ustalane  
 
bo my tznRs service i Ty umawialiśmy sie wczoraj ze dzisiaj tj 18tego zaczniemy robic ten samochód 
 
dlatego piszmy o faktach i nie robmy zamieszania i nie wprowadzajmy ludzi w blad, poniewaz beda wszyscy mysleli ze auto stoi u nas nie wiadomo ile a my nic nie robimy 
 
dlatego w ramach wyjasnienia wszystkiego.
samochód dotarł do nas przeciez 16.02.2011
planowany czas realizacji projektu okolo 10dni
dlatego nie piszmy Andrzejku o jakichs poslizgach ktorych u nas poki co nie ma:)
			
			
									
						
										
						 
 bo my tznRs service i Ty umawialiśmy sie wczoraj ze dzisiaj tj 18tego zaczniemy robic ten samochód
 
 dlatego piszmy o faktach i nie robmy zamieszania i nie wprowadzajmy ludzi w blad, poniewaz beda wszyscy mysleli ze auto stoi u nas nie wiadomo ile a my nic nie robimy
 
 dlatego w ramach wyjasnienia wszystkiego.
samochód dotarł do nas przeciez 16.02.2011
planowany czas realizacji projektu okolo 10dni
dlatego nie piszmy Andrzejku o jakichs poslizgach ktorych u nas poki co nie ma:)
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
głowice 2,8 L już założone
kilka foto
nowy wskaznik cisnienia oleju - dojdzie niabawem EGT
 
 
 
 
głowice 2,8 L po odbiorze
 
 
i podczas montowania do silnika
 
 
S4 po 2000r ma zmieniony kolektor ssący na wzór RS4 ale niestety dalej o wąskich kanałach
 
 
 
 
kolektory okazały sięw bdb stanie - co nas cieszy
 
 
 
 
rusy dolotowe S4 vs RS4
 
 
 
 
 
 
a to na "deser" dekle czerwone i niebawem hamulce na bazie 6-cio tłoczkowych zacisków i tarczach 345x32mm
zaciski i dekle po malowaniu proszkowym/piecowym

			
			
									
						
										
						kilka foto
nowy wskaznik cisnienia oleju - dojdzie niabawem EGT
 
  
 głowice 2,8 L po odbiorze
 
 i podczas montowania do silnika
 
 S4 po 2000r ma zmieniony kolektor ssący na wzór RS4 ale niestety dalej o wąskich kanałach
 
  
 kolektory okazały sięw bdb stanie - co nas cieszy
 
  
 rusy dolotowe S4 vs RS4
 
  
  
 a to na "deser" dekle czerwone i niebawem hamulce na bazie 6-cio tłoczkowych zacisków i tarczach 345x32mm
zaciski i dekle po malowaniu proszkowym/piecowym

Flyer pisze:- S4 EU tez ma Hitachi od 2000 r. i ma taka sama srednice jak AGB :)SID pisze: dla porownania:
- S4 USA ma Hitachi 250 ps (tak samo ma A6 i Allroad po 230 ps) srednica okolo 65 mm
- S4 EU ma Bosch i 265 ps (srednica okolo 75mm)
- RS4 ma Bosch i 380 ps (srednica okolo 80-85mm)
jezeli to s4 ajaxa któro my obecnie robimy jest USA a wiadomo ze jest to srednica jego przepływki jest 74mm
takze chyba cos nie do konca Andrzejku te dane takie ok wkleiłes

- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
wreszcie zaginiona paczka z DE przyszła
 
 
Sprzęgło organiczne 650 Nm LOBA (jesli sie skończy tarcza to się wrzuci spieka)
Sam ciekaw jestem jak to będzie działać bo docisk mocny jak mój, koło jednomas lekkie
a tarcza jak "lizak" 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sprzęgło jutro wleci do środka, pompa 044 się montuje
narazie to wygląda tak
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kolektor obrobiony pod głowice 2,8

			
			
									
						
										
						 
 Sprzęgło organiczne 650 Nm LOBA (jesli sie skończy tarcza to się wrzuci spieka)
Sam ciekaw jestem jak to będzie działać bo docisk mocny jak mój, koło jednomas lekkie
a tarcza jak "lizak"
 
  
  
  
  
  
  
 sprzęgło jutro wleci do środka, pompa 044 się montuje
narazie to wygląda tak
 
  
  
  
  
 kolektor obrobiony pod głowice 2,8










