audi s4 b8.5
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
dziwię się, że zostałeś przy seryjnej wielkości tarczy, naprawde wiele nie trzeba żeby je przegrzać i to przy serii,
żeby nie było że to tylko moje zdanie, kumpel z s4 b8.5 manual seria też narzeka na seryjne tarcze
na 99% p&p np. możesz włożyć setup z sq5 tj. dwutłok (pewnie to samo co u mnie) z tarczą dwuczęściową 380x36
nitro zamontowane?? jakie dysze ?
żeby nie było że to tylko moje zdanie, kumpel z s4 b8.5 manual seria też narzeka na seryjne tarcze
na 99% p&p np. możesz włożyć setup z sq5 tj. dwutłok (pewnie to samo co u mnie) z tarczą dwuczęściową 380x36
nitro zamontowane?? jakie dysze ?
tarcze bedzie mozna zawsze zmienic ale tak jak mowisz przegrzac je mozna nawe ganiajac po miescie niestety oplot od Sida robi robote pedal twardy to jest plus, teraz wystawilem swoj zestaw co mialem na sprzedaz oryginalne zaciski tarcze plus klocki po 4 tys przebiegu
Nitro odsprzedałem do gekon garage, niechce juz eski meczyc jedynie co to przerabiam uklad chlodzenia na dwi elektrycze pompy wejscie i wyjscie
a planuje zbudowac sobie golfa mk 1 waga 850kg i juz takie wozidlo
audi i tak leci na serwis dziadek nie widzial i zniszczyl zderzak plus parktorniki dzisiaj pogoda u mnie bajka a takim obitym niechce sie jezdzic
Nitro odsprzedałem do gekon garage, niechce juz eski meczyc jedynie co to przerabiam uklad chlodzenia na dwi elektrycze pompy wejscie i wyjscie
a planuje zbudowac sobie golfa mk 1 waga 850kg i juz takie wozidlo
audi i tak leci na serwis dziadek nie widzial i zniszczyl zderzak plus parktorniki dzisiaj pogoda u mnie bajka a takim obitym niechce sie jezdzic
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
szkoda, że nie pomierzyłeś autka z nitrem, ciekawe jak by wyszło ostatnio modne 100-200e-s4 pisze: Nitro odsprzedałem do gekon garage, niechce juz eski meczyc jedynie co to przerabiam uklad chlodzenia na dwi elektrycze pompy wejscie i wyjscie
a planuje zbudowac sobie golfa mk 1 waga 850kg i juz takie wozidlo
rozumiem przerabiasz układ chłodzenia powietrza doładowanego, rozwiń pomysł z dwiema pompami
kompoty zupełnie oddzielają ten układ (od układu chłodzenia silnika) i zakładają dodatkowy zbiorniczek wyrównawczy
uuu, nie fajna historia z dziadkiem, jeszcze lakier świeżo zabezpieczony...
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
to nie jest tak, że dupohamownia czuje jak auto słabnie po jednym sprincie do 2zł albo jest lato i auto jedzie jak 250KM, na vcds'ie zobaczysz jak rośnie temp. w dolocie, tuner zobaczy, kowalski nie poczuje, natomiast warto nad tym popracować bo przy pałowaniu ecu wcześniej czy później obetnie dawkę
zwykle pierwszy krok to właśnie większy IC wodny, kompoty separują płyn i dają osobny zbiorniczek wyrównawczy, a potem można jeszcze robić to co e-S4
apr ma zestaw, ecs też, kompoty mają swoje rozwiązanie, dynosoft też
zwykle pierwszy krok to właśnie większy IC wodny, kompoty separują płyn i dają osobny zbiorniczek wyrównawczy, a potem można jeszcze robić to co e-S4
apr ma zestaw, ecs też, kompoty mają swoje rozwiązanie, dynosoft też
Pomylilem sie wczesniej wybaczcie mialo byc dwie elwktryczne pompy. Na pewno zrobie zejecia jak bede to robil.
Dobrze ze piszesz skontaktuje sie z dynosoftem bo wystatczy dac drugi zbiorniczek zaślepki jeden waz i tak naprawde mamy uklad zamkniety.
3.0tfsi maja ogolnie wysoka prace silnika i wysokie egt po podyfikacjach ma starcie mam duze dlatego tez jest podlana paliwem lekko aby chłodzic
Ja robilem ic w chlodnic pol mam wielkosci oryginalnek chlodnicy wody tej glownej. Do ori wchodzi okolo 1 litr max u mnie 3litry ++
Warto obnizyc temp w komorze bo jak wspomnial Kolega w lato odczuc ze auto ma ciężej...
[ Dodano: 2016-11-03, 19:11 ]
Apr ma taki zestaw
https://www.google.pl/search?q=intercoo ... Cr9jidM%3A
Mi zrobili na zamowienie za 1300zl chyba z tym ze jest grubsza jeszcze
Dobrze ze piszesz skontaktuje sie z dynosoftem bo wystatczy dac drugi zbiorniczek zaślepki jeden waz i tak naprawde mamy uklad zamkniety.
3.0tfsi maja ogolnie wysoka prace silnika i wysokie egt po podyfikacjach ma starcie mam duze dlatego tez jest podlana paliwem lekko aby chłodzic
Ja robilem ic w chlodnic pol mam wielkosci oryginalnek chlodnicy wody tej glownej. Do ori wchodzi okolo 1 litr max u mnie 3litry ++
Warto obnizyc temp w komorze bo jak wspomnial Kolega w lato odczuc ze auto ma ciężej...
[ Dodano: 2016-11-03, 19:11 ]
Apr ma taki zestaw
https://www.google.pl/search?q=intercoo ... Cr9jidM%3A
Mi zrobili na zamowienie za 1300zl chyba z tym ze jest grubsza jeszcze
Moje będzie na sell chyba na jesień.
A lista lodów spora np
Koło kompresora forge jak o pasek
Chłodnica kompresora chłodnic pol
Zawieszenie bilstein b12
Heble audi q5 brembo 4tloki plus oplot 4kola
Felgi lekkie plus Pirelli p zero gt super opona.
Wydech AWE brak katalizatorow
Wizualnie pod maską carbon hydrografika, rozporka na zamówienie, w masce wycięte wyloty gorącego powietrza z forda Focusa rs
Przerobiony dolot na gładki o wycieta puszka itp itd ;)
A lista lodów spora np
Koło kompresora forge jak o pasek
Chłodnica kompresora chłodnic pol
Zawieszenie bilstein b12
Heble audi q5 brembo 4tloki plus oplot 4kola
Felgi lekkie plus Pirelli p zero gt super opona.
Wydech AWE brak katalizatorow
Wizualnie pod maską carbon hydrografika, rozporka na zamówienie, w masce wycięte wyloty gorącego powietrza z forda Focusa rs
Przerobiony dolot na gładki o wycieta puszka itp itd ;)