audi s4 b8.5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

dziwię się, że zostałeś przy seryjnej wielkości tarczy, naprawde wiele nie trzeba żeby je przegrzać i to przy serii,

żeby nie było że to tylko moje zdanie, kumpel z s4 b8.5 manual seria też narzeka na seryjne tarcze

na 99% p&p np. możesz włożyć setup z sq5 tj. dwutłok (pewnie to samo co u mnie) z tarczą dwuczęściową 380x36

nitro zamontowane?? jakie dysze ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

sztybor pisze:
SID pisze:heble lepsze niż oem, poprawa będzie ale dupy nie urwą
jest nowa alternatywa , heble 6-tłok na tarczy 350x34mm z S4 B9 !
kiedy beda u Ciebie w ofercie? :)
pewnie za tydzien, czekam na tarcze do przymiarki, zwrotnice, zaciski już mam
Obrazek
e-s4
Posty: 44
Rejestracja: 2015-10-30, 22:32
Lokalizacja: Pomorskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: e-s4 »

tarcze bedzie mozna zawsze zmienic ale tak jak mowisz przegrzac je mozna nawe ganiajac po miescie niestety oplot od Sida robi robote pedal twardy to jest plus, teraz wystawilem swoj zestaw co mialem na sprzedaz oryginalne zaciski tarcze plus klocki po 4 tys przebiegu

Nitro odsprzedałem do gekon garage, niechce juz eski meczyc jedynie co to przerabiam uklad chlodzenia na dwi elektrycze pompy wejscie i wyjscie
a planuje zbudowac sobie golfa mk 1 waga 850kg i juz takie wozidlo

audi i tak leci na serwis dziadek nie widzial i zniszczyl zderzak plus parktorniki dzisiaj pogoda u mnie bajka a takim obitym niechce sie jezdzic
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

e-s4 pisze: Nitro odsprzedałem do gekon garage, niechce juz eski meczyc jedynie co to przerabiam uklad chlodzenia na dwi elektrycze pompy wejscie i wyjscie
a planuje zbudowac sobie golfa mk 1 waga 850kg i juz takie wozidlo
szkoda, że nie pomierzyłeś autka z nitrem, ciekawe jak by wyszło ostatnio modne 100-200

rozumiem przerabiasz układ chłodzenia powietrza doładowanego, rozwiń pomysł z dwiema pompami
kompoty zupełnie oddzielają ten układ (od układu chłodzenia silnika) i zakładają dodatkowy zbiorniczek wyrównawczy

uuu, nie fajna historia z dziadkiem, jeszcze lakier świeżo zabezpieczony...
e-s4
Posty: 44
Rejestracja: 2015-10-30, 22:32
Lokalizacja: Pomorskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: e-s4 »

ja bede mial dwie identyczne chłodnice elektryczne jedna na wejsciu druga na wyjsciu przewody zmostkuje i bedzie uklad wydajniejszy poniewaz w tym ujladzie mam dodatkowo okolo 3litrow plynu tyle miesci chlodnica takze potencjal sie marnuje.
dodatkwo wrzucam wyloty cieplego powietrza na masce
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

te chłodnice dodatkowe z pompkami to oem'y pakujesz ??
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Panowie.. takie problemy z temperaturami z powodu mocy pod 500 czy ogolnie nawet przy zwyklym stage2 na ~460KM sa tez takie problym i kombinowanie z dodatkowymi chlodnicami?
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

seryjne chłodzenia powietrza doładowanego podobno przy serii robi piekarnik w dolocie, a w modzonym ...
teraz już wiem, że w przedlifcie jest ciut lepiej, tzn jest dodatkowa chłodnica powietrza doładowanego, pewnie to co e-S4 chce montować (tyle że x2)
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Jakie IC macie? rozumiem ze jakis konkret od Wagnera czy cos podobnego?
Samo wieksze iC nie daje rady?...

Mysle nad tym silnikiem, ale jak sa problemy w S4, to bym sie sklanial ku A6.. moze tam jest cos lepiej rozwiazane... chociaz auto ciezka krowa :/
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

to nie jest tak, że dupohamownia czuje jak auto słabnie po jednym sprincie do 2zł albo jest lato i auto jedzie jak 250KM, na vcds'ie zobaczysz jak rośnie temp. w dolocie, tuner zobaczy, kowalski nie poczuje, natomiast warto nad tym popracować bo przy pałowaniu ecu wcześniej czy później obetnie dawkę

zwykle pierwszy krok to właśnie większy IC wodny, kompoty separują płyn i dają osobny zbiorniczek wyrównawczy, a potem można jeszcze robić to co e-S4
apr ma zestaw, ecs też, kompoty mają swoje rozwiązanie, dynosoft też
e-s4
Posty: 44
Rejestracja: 2015-10-30, 22:32
Lokalizacja: Pomorskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: e-s4 »

Pomylilem sie wczesniej wybaczcie mialo byc dwie elwktryczne pompy. Na pewno zrobie zejecia jak bede to robil.

Dobrze ze piszesz skontaktuje sie z dynosoftem bo wystatczy dac drugi zbiorniczek zaślepki jeden waz i tak naprawde mamy uklad zamkniety.
3.0tfsi maja ogolnie wysoka prace silnika i wysokie egt po podyfikacjach ma starcie mam duze dlatego tez jest podlana paliwem lekko aby chłodzic
Ja robilem ic w chlodnic pol mam wielkosci oryginalnek chlodnicy wody tej glownej. Do ori wchodzi okolo 1 litr max u mnie 3litry ++
Warto obnizyc temp w komorze bo jak wspomnial Kolega w lato odczuc ze auto ma ciężej...

[ Dodano: 2016-11-03, 19:11 ]
Apr ma taki zestaw
https://www.google.pl/search?q=intercoo ... Cr9jidM%3A

Mi zrobili na zamowienie za 1300zl chyba z tym ze jest grubsza jeszcze
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

heja, jak tam auto sie sprawuje? jakies mody dalej czy latasz tym co jest? :)
e-s4
Posty: 44
Rejestracja: 2015-10-30, 22:32
Lokalizacja: Pomorskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: e-s4 »

Siemanko dzieje się dużo niedługo wstawię zdjęcia;)
Heble nowe
Rozporka na zamówienie i kilka innych modow
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

No to dawaj jakis update.. ja sobie ostrze zeby na podobne auto.. fajnie byloby miec liste modow porzadnie opisana :P
e-s4
Posty: 44
Rejestracja: 2015-10-30, 22:32
Lokalizacja: Pomorskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: e-s4 »

Moje będzie na sell chyba na jesień.
A lista lodów spora np
Koło kompresora forge jak o pasek
Chłodnica kompresora chłodnic pol
Zawieszenie bilstein b12
Heble audi q5 brembo 4tloki plus oplot 4kola
Felgi lekkie plus Pirelli p zero gt super opona.
Wydech AWE brak katalizatorow
Wizualnie pod maską carbon hydrografika, rozporka na zamówienie, w masce wycięte wyloty gorącego powietrza z forda Focusa rs
Przerobiony dolot na gładki o wycieta puszka itp itd ;)
ODPOWIEDZ