Witajcie Koledzy,
Mam nietypowy temat: Audi S4 B5 AGB z programem SPORTEC'a dziwnie zachowuje się przy zdjęciu nogi z gazu i szybkim przełożeniu biegu - obroty spadają bardzo wolno (szczególnie ciekawie wygląda to przy hamowaniu silnikiem - auto zamiast wyhamowywać początkowo się rozpędza).
Czy jest to kwestia samego programu (podtrzymanie obrotów turbiny)?
Diagnostyka statyczna jak i logi dynamiczne bez żadnych błędów/nieprawidłowości.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
			
			
									
						
										
						S4 B5 AGB SPORTEC - nie schodzi z obrotów
- 
				corrsche.vr6
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-08-20, 08:18
- Lokalizacja: Silesia
- Płeć:
- Kontakt:
Z tego co pamietam na kanale 66 w ktoryms oknie powieniens miec 1000 jak wcisniesz sprzeglo powinno byc 1100 a gdy wscisznie hamulec i sprzeglo 1111. OD tego zacznij.
Czesto tak jest jak ten czujnik padnie to podbija obroty.
			
			
									
						
							Czesto tak jest jak ten czujnik padnie to podbija obroty.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
			
						Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
- 
				corrsche.vr6
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-08-20, 08:18
- Lokalizacja: Silesia
- Płeć:
- Kontakt:
Cześć,
Tak jak napisałem w pierwszym poście - żadnych błędów nie ma (sprawdzał GTO).
Moc prawidłowa jak przy SPORTEC'u ST1, w układzie doładowania żadnych problemów.
Z tego co doczytałem na angielskich forach, F36 nie jest uwzględniony w diagnostyce - jego uszkodzenie nie będzie widoczne programowo.
			
			
									
						
										
						Tak jak napisałem w pierwszym poście - żadnych błędów nie ma (sprawdzał GTO).
Moc prawidłowa jak przy SPORTEC'u ST1, w układzie doładowania żadnych problemów.
Z tego co doczytałem na angielskich forach, F36 nie jest uwzględniony w diagnostyce - jego uszkodzenie nie będzie widoczne programowo.
tak jak pisał kurpiu, bardzo łatwo sprawdzić czy f36 działa, vag -> bloki pomiarowe, kanał 66, bodaj w 3 okienku masz 0001, wciskasz sprzęgło i powinno pojawić się 0101, jeśli cały czas jest 0, czujnik sprzegła jest w dupiecorrsche.vr6 pisze:Cześć,
Tak jak napisałem w pierwszym poście - żadnych błędów nie ma (sprawdzał GTO).
Moc prawidłowa jak przy SPORTEC'u ST1, w układzie doładowania żadnych problemów.
Z tego co doczytałem na angielskich forach, F36 nie jest uwzględniony w diagnostyce - jego uszkodzenie nie będzie widoczne programowo.
- 
				corrsche.vr6
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-08-20, 08:18
- Lokalizacja: Silesia
- Płeć:
- Kontakt:
Witajcie,
Zdemontowałem wczoraj czujnik sprzęgła. Na pewno był nieprawidłowo zainstalowany tzn. zbyt mocno wkręcony przez co wciśnięcie pedału sprzęgła w początkowym zakresie skoku pedału sprzęgła nie powodowało rozwarcia styków (komputer otrzymywał informację, że pedał sprzęgła nie jest wciskany/wciśnięty). Sam czujnik (o bardzo prostej budowie) na pewno jest sprawny (sprawdziłem multimetrem).
Zainstalowałem prawidłowo czujnik - testy będę robił pod koniec przyszłego tygodnia.
Napiszę czy sama regulacja czujnika pomogła.
Pisząc o tym, że "F36 nie jest uwzględniony w diagnostyce" chodziło mi o samo-diagnostykę. Stan jego pracy (otwarty/zamknięty) można oczywiście podejrzeć w logach. Problem w tym, że jak się okazało nie było to permanentne uszkodzenie czujnika tylko nieprawidłowe działanie w pewnym zakresie.
Pozdrowienia
Adam
			
			
									
						
										
						Zdemontowałem wczoraj czujnik sprzęgła. Na pewno był nieprawidłowo zainstalowany tzn. zbyt mocno wkręcony przez co wciśnięcie pedału sprzęgła w początkowym zakresie skoku pedału sprzęgła nie powodowało rozwarcia styków (komputer otrzymywał informację, że pedał sprzęgła nie jest wciskany/wciśnięty). Sam czujnik (o bardzo prostej budowie) na pewno jest sprawny (sprawdziłem multimetrem).
Zainstalowałem prawidłowo czujnik - testy będę robił pod koniec przyszłego tygodnia.
Napiszę czy sama regulacja czujnika pomogła.
Pisząc o tym, że "F36 nie jest uwzględniony w diagnostyce" chodziło mi o samo-diagnostykę. Stan jego pracy (otwarty/zamknięty) można oczywiście podejrzeć w logach. Problem w tym, że jak się okazało nie było to permanentne uszkodzenie czujnika tylko nieprawidłowe działanie w pewnym zakresie.
Pozdrowienia
Adam
