LPG i gazownicy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

Ja do Bola mam 400km w jedną stronę.Jak zakładałem k04 to nie brałem pod uwagę jak daleko zaprowadzę auto, tylko że ma być zrobione porządnie.
Choć niektórzy dziwnie na mnie patrzyli jak mówiłem, że będę prowadził audi przez pół Polski na wymianę turbin :mrgreen:
Jestem zadowolony :-)
ozik
Posty: 25
Rejestracja: 2013-12-01, 15:34
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ozik »

A no ja to rozumie, nie musicie gadać, wiem że lepiej podjechać do konkretnego speca, remontu też nie robiłem za rogiem,
tylko tak jak ktoś pisał wcześniej że po zamontowaniu gazu jeszcze kilkanaście razy z powodu jakiś drobnych problemów jeździł do gazownika a to już jest problematyczne, czas itp

No chyba że Ghost robi na tip top to jak najbardziej ma mnie, nawet niech aku przenosi do bagażnika jeśli to konieczne i w ogóle ma checi to zrobic, ale to myślę że będziemy gadać jak już będę chciał go zagazowac, jeszcze niech pojeździć na benzynie, ledwo co po remoncie jest ;)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

ozik pisze:Szkoda Ghost że do turka ponad 250km mam, bo dobrze mówisz, jeden gazownik też mi to kiedyś w ten sposób tłumaczył no tylko że ten był jeszcze dalej od ciebie
Zobacz we wcześniejszych postach ile razy byłem w Zbrosławicach na ile KM :shock:
U ghosta auto było tylko raz na troszkę dłużej. Poprawili mi parę rzeczy w instalacji i przez 20 000 km nie byłem potem wcale :mrgreen:
Wolę jechać do specjalisty 500 km raz na 20 - 30 000 km niż do warsztatu (poprawiacza) ileś razy w roku po 100 km.

Z ciekawostek mając 450PS na LPG po poprawkach u ghosta , sprzedałem FMIC centralny w zimie i założyłem ori smic s4 b5 i auto przy temp -5C leciało 280km/H w pełni na lpg :mrgreen:
Myślę ze większej reklamy na temat wydajności i termiki nie trzeba.
A i jeszcze stroił to na sterowniku TECH za którym nie przepada :shock:
ozik
Posty: 25
Rejestracja: 2013-12-01, 15:34
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ozik »

No i reklama podzialala :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mik-17 jeszcze raz. Na seryjnych, malych gownianych smic'ac z s4 miales masz 450kuni?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mik-17 jeszcze raz. Na seryjnych, malych gownianych smic'ac z s4 miales masz 450kuni?
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Ja nie wiem jak u Was to lata przy takich mocach jak juz u mnie chlopaki mysleli co dac zeby dzialalo...
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

buba pisze:mik-17 jeszcze raz. Na seryjnych, malych gownianych smic'ac z s4 miales masz 450kuni?
Ogólnie auto było strojone na centralnym FMIC w upały i w dolocie było 60C.
FMIC sprzedałem w zimie i założyłem seryjne smic.
W trakcie zimy ( -5C na zewnątrz) leciałem na autostradzie 280 km/h na tych seryjnych smic i temp w dolocie była dużo poniżej 60C. ( nie pamiętam dokładnie, 40C ?) wszystko fajnie starczało.
Ogólnie na tym zestawie nie jeździłem na wiosnę ani w lecie ponieważ tej samej zimy set poszedł do rozebrania.
Czy tam było 450PS na SMIC to nie wiem bo hamowni nie używałem ale skoro temp w dolocie była niższa niż na centralnym to zakładam że było.
W moich poprzednich postach wspominałem o 450PS w kontekście wyrabiania instalacji LPG.
Np w b5 mając sporteca 320PS instalacja wyrabiała do prędkości 200 - 220 w zależności od miejsca tankowania lpg i temp. zewnętrznych.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Panowie oddałem auto do Bola i celujemy w 400+. Jedyny problem który mi pozostanie to moja instalacja LPG. O ile przy ok 320KM dawała bez problemu rade o tyle przy 400+ raczej to nierealne. Jak pisałem wcześniej mam 2 reduktory AC R01 i wtryski hana (60KM z cylindra) a sterownik to stag 300+. Co będzie najsłabszym ogniwem tej instalacji LPG i z jakimi kosztami muszę się liczyć aby to śmigało jak trzeba? Ile maksymalnie można wycisnąć z tego co jest?
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Ja mam u siebie wtryski prototypowe AC (były zakładane rok temu więc teraz być może są już ogólnodostępne) mocniejsze i bardziej stabilne od hany niebieskiej. Instalka identyko kilkukrotnie była pchana do porsche cayenne turbo 550 km
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Xan reduktory 250ki u Ciebie?
U mnie przerobka pochlonela prawie 2 klocki :/ ale w StagMagu tanio nie jest, jednak wyprowadzil Mirek instalke na prosta i teraz to to jedzie.

[ Dodano: 2016-11-23, 15:13 ]
Aha apropos zamarzania reduktorow to nie mozna je poprostu w termoizolacja zapakowac?? Juz mi sie nie chce ich przenosic a mam je za lewym smicem...
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

No właśnie nie wiem czy 250tki ale ponad 300KM ogarniają bez żadnego problemu a 150tki chyba by już tu nie wystarczały. Samochód stoi u Bola więc nie mam teraz nawet jak tego sprawdzić.
Venom91x
Posty: 31
Rejestracja: 2016-07-10, 08:51
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Venom91x »

Z Lubelskiego polecam auto gaz warsztatownia Lublin.
Sporo mocnych fur na ich gazie lata , doradzą i pomogą .
ODPOWIEDZ