Problem ze wskaźnikiem paliwa
Problem ze wskaźnikiem paliwa
Koledzy mam taki problem:
Jak stan paliwa schodzi poniżej jednej czwartej to wskazówka w ciągu powiedzmy pół godziny spadnie do zera. Mogę nawet nie jechać tylko stać i tak spadnie do zera. Podpinam Vag-a i pokazuje że mam np 12l paliwa, a wskazówka na zero. Pływak chyba wykluczam bo niby skąd by Vag widział że jest 12l. Ostatnio wskazówka leży na zero a w baku jest 19l.
Co ciekawe po odłączenia aku i ponownym podłączeniu pokazuje dobrze, ale po powiedzmy 30min znowu spadnie do zera.
Jak stan paliwa schodzi poniżej jednej czwartej to wskazówka w ciągu powiedzmy pół godziny spadnie do zera. Mogę nawet nie jechać tylko stać i tak spadnie do zera. Podpinam Vag-a i pokazuje że mam np 12l paliwa, a wskazówka na zero. Pływak chyba wykluczam bo niby skąd by Vag widział że jest 12l. Ostatnio wskazówka leży na zero a w baku jest 19l.
Co ciekawe po odłączenia aku i ponownym podłączeniu pokazuje dobrze, ale po powiedzmy 30min znowu spadnie do zera.
-
gelon
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
- Tytuł użytkownika: quattro driver:)
- Lokalizacja: Radom
- Płeć:
Ja bym obstawiał pływak w baku
Miałem ten problem już 2 razy. Nawet ostatnio Adaś musiał rączki moczyć w moim baku żeby go wymienić
U mnie było tak że jak dochodził do połowy baku to spadał do zera i co chwila wstawał. Ciągłe pikanie robiło szał w głowie więc musiałem robić dolewki do pełna co chwila. W ASO zapłaciłem 276zł i czekałem ok. tygodnia.
U mnie było tak że jak dochodził do połowy baku to spadał do zera i co chwila wstawał. Ciągłe pikanie robiło szał w głowie więc musiałem robić dolewki do pełna co chwila. W ASO zapłaciłem 276zł i czekałem ok. tygodnia.
Już robiłem czyszczenie i lekkie dogięcie blaszki:) Tylko zastanawia mnie skąd Vag w takim razie widzi 19l jak wskaźnik na blacie pokazuje 0.nosb pisze:Plywak pasuje z kazdej A4 PB quattro jak cos Nie tyle chodzi o plywak co o plytke ktora sie wyciera :) Moze chwilowo pomoc wyczyszczenie i lekkie dogiecie blaszki
No i to nie jest tak że nagle spada tylko powoli spada przez pół godziny do zera. Nie wariuje ani nie ma żadnych dziwnych objawów. Tak jakby spalał sobie tą benzyne tylko w trochę szybszym tempie.
Jak się zrobi cieplej to pewnie spróbuje wymienić ten pływak.
według ETKI 8D0919673B pasuje do A4/S4/RS4 Q w latach 95-02SID pisze:S4 z przed liftu ma inny pływak mocowanie niz po lifcienosb pisze:Plywak pasuje z kazdej A4 PB quattro jak cos Nie tyle chodzi o plywak co o plytke ktora sie wyciera :) Moze chwilowo pomoc wyczyszczenie i lekkie dogiecie blaszki
podobna historiia moze byc z A4
przerabialem ten temat
jak to silniczek to nie ma problemu. wymiana i gra. jak elektronika to gorzej.edi_nt pisze:no właśnie.skalarx pisze:jak VAG wskazuje dobrze to nie będzie chyba pływak. Możesz mieć rację. Oby nie licznik
Poza tym jak znowu otwarłem bak i ruszałem pływakiem to działał normalnie...
Może da się podmienić sam wskaźnik od paliwa z innego licznika?? Rozbierał to ktoś??
teraz sobie przypomniałem, że kiedyś po wgraniu softu eu do licznika uk, miałem taki sam objaw tylko z wskaźnikiem oleju. Rosła temperatura normalnie i za chwilę spadała na zero. może więc coś z softem. Być może wystarczy zczytać soft z licznika i wgrać go jeszcz raz. Widziałem już taką akcję. Ale mogę się mylić.


