LPG i gazownicy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

Ustawa podpisana podajrze w sierpniu, na wejście w życie ma 3 miesiące więc w listopadzie czeka nas niemila niespodzianka. Wy naprawdę mysleliscie, że ci na górze pozwolą nam jeździć za 1.60 zł za litr ;-)
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Kamil_2.7BiT pisze:Jakie masz te reduktory Xan? Acr01 ale jakie?
A nie wiedziałem nawet że są różne. Musiałbym papiery odkopać gdzieś żeby to znaleźć.
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

Apropo tematu LPG to powiem tak najlepiej 2x AR 01 lub KME Twina hany to kicha ciagle padają i nie nie poprawili ich tylko nowsze partie w tej samej cenie najlepiej sie opłacają Barracudy 130 dużo wydajniejsze elektronika to zależy kto co ogarnia ale LPG Tech Stag wszystko będzie dobre jak ktoś zna się na danym kompie przewody do butli faro fi 8 reszta to juz pierdoły porządne wystrojenie i montaż i nie ma bata będzie latać

a co do ustawy to zagłębiałem się w temacie i jeżeli ok 200 firm bo tyle mamy na rynku co handluja lgp nie dogadają się z rządem i bankami to padnie ok 95% z nich bo nie stać ich będzie na wyłożenie do przodu po 10milionow złotych( może tylko Orlem BP Shell itp co spowoduje ceny gazy na poziomie 3 pln ) na poczet podatków że niby maja uszczelnić szara strefę fakt jest taki że w tej branży nie ma szarej strefy bo wszystko przed zakupem muszą zgłosić do oclenia potem sprawdzają to, w dużych "rozlewniach gazu " celnicy czasem maja swoje biuro, i następna sprawa w Polsce mieszają 2 składniki bo sprzedają je w formie mieszanki, ale rząd chce dać na to przepis że to wytwarzanie, i teraz wygląda to tak: że przedsiębiorcy mają opcję wykupienia za parę tysięcy złotych w bankach czegoś na zasadzie gwarancji że uzyskają kredyt na te 10mln w razie potrzeby, i zmienią zapis odnośnie wytwarzania na rozlewanie, ale to nie jest dogadane pomimo podpisanej ustawy i mieli to zmienić jak się nie uda to faktycznie gaz może być po 3 pln
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Różnica będzie taka, że instalacja się będzie zwracała 2 lata a nie rok a taniej i tak się będzie jeździło, nawet po 3 zeta.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

dokładnie Masta_J, zawsze to będzie jakaś oszczędność druga sprawa tylko patrzeć jak wacha pójdzie w górę
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Ja mam KME Twim i wtrysk Hana sterownik Tech 410 hp obsługuje bez problemu
spala 16 l :roll:
Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arkadio »

marcin8585 pisze:Apropo tematu LPG to powiem tak najlepiej 2x AR 01 lub KME Twina hany to kicha ciagle padają i nie nie poprawili ich tylko nowsze partie w tej samej cenie najlepiej sie opłacają Barracudy 130 dużo wydajniejsze elektronika to zależy kto co ogarnia ale LPG Tech Stag wszystko będzie dobre jak ktoś zna się na danym kompie przewody do butli faro fi 8 reszta to juz pierdoły porządne wystrojenie i montaż i nie ma bata będzie latać
o to mi chodziło, o konkrety . Instalacje chce zrobić raz i koniec . Jeżeli auta nie sprzedam to wpadnie przelot, Fmic i soft ( celuje na 325KM )
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

To jak jeszcze bedziesz modzic to koniecznie parownik i wtryski z zapasem te co napisalem to beda dobre co do elektroniki to taka co gazownik co bedzie robil ogarnia go i tyle a najlepiej zapytaj na lpg-forum.pl albo poczytaj napewno jest jakis podobny temat jezeli jeszcze szukasz wiecej informacji
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Mały OT

Obrazek

Firma AC S.A. z Białegostoku udowodniła, że nie ma rzeczy niemożliwych. Zamontowała w czołgu T-55 MERIDA innowacyjną instalację gazową stworzoną z myślą o pojazdach dostawczych i ciężarowych, autobusach oraz maszynach rolniczych i budowlanych napędzanych silnikami Diesla. Miało to na celu pokazanie, w symboliczny sposób, niezawodności oraz szerokiego zastosowania systemów LPG.

Instalacja ta została poddana testom w wyjątkowo trudnych warunkach podbiałostockiej żwirowni i doskonale sprawdziła się w 46-tonowym czołgu T-55 o mocy 640 km oraz pojemności silnika 36 l. Firma wzbogaciła wojskowy pojazd o takie komponenty, jak: sterownik STAG Diesel dedykowany pojazdom z 8-cylindrowymi silnikami, dwa reduktory STAG R02, dwie listwy wtryskowe STAG AC W02 BFC oraz dwa 120-litrowe zbiorniki LPG.
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Moi fachmani od instalki, a jednak w pierwszej chwilli zjebali bo mowilem im ze "bede modzil" a juz lekki soft spowodowal spadki cisnienia, ale juz ogarniete fest!
ozik
Posty: 25
Rejestracja: 2013-12-01, 15:34
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ozik »

Panowie szukam godnego polecenia warsztatu LPG na Śląsku, esa z świeżo wyremontowanym silnikiem i nie chciałbym żeby to ktoś spier*** ;)

Kiedyś ktoś polecał mi warsztat pod tym adresem
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice

Może to ktoś potwierdzić?
Auto w późniejszym czasie przejdzie jakieś mody na ok 400km, ale gaz mógł by zostać na spokojne trasy
agd20
Posty: 29
Rejestracja: 2016-05-17, 19:11
Lokalizacja: wp.pl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: agd20 »

ozik pisze:Panowie szukam godnego polecenia warsztatu LPG na Śląsku, esa z świeżo wyremontowanym silnikiem i nie chciałbym żeby to ktoś spier*** ;)

Kiedyś ktoś polecał mi warsztat pod tym adresem
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice

Może to ktoś potwierdzić?
Auto w późniejszym czasie przejdzie jakieś mody na ok 400km, ale gaz mógł by zostać na spokojne trasy
Boże uchroń!!!! Ja dałem tam wczesniej A4. Daj sobie spokój. Podsejscie do klienta żadne.... Pieprzony Narcyz z gazownika!. Auto szarpało mi nawet po jego poprawkach. Uwaza sie za bog gazu a wtryski na tasme miałem pochwytane do silnika. brak słow. Nie polecam. Również na niego się zdecydowałem po wszystkich opiniach ale odradzam.
ozik
Posty: 25
Rejestracja: 2013-12-01, 15:34
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ozik »

Dzięki, myślałem że to pewniak,

coś ktoś? :)
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Poszukaj opinii o niejakim Krajewskim w Bielsku - Białej, moi znajomi go polecają ale osobiście nie znam gościa dlatego radzę dalej zasięgnąć jeszcze opinii.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Masta_J pisze:Poszukaj opinii o niejakim Krajewskim w Bielsku - Białej, moi znajomi go polecają ale osobiście nie znam gościa dlatego radzę dalej zasięgnąć jeszcze opinii.


Szczerze nie polecam nie będę sie rozpisywał czemu proste to epoka poloneza
Polecam LW Witkowski Cieszyn na moim przykładzie
Audi s4 2.7 tt ponad 400hp na lpg żadnych problemów nic nie szarpie
zdycha itp inst Tech wtrysk hana reduktor Kme proszę dzwonic i powołac sie na mnie
Zbyszek s4 rabat murowany.
ODPOWIEDZ