Logi do analizy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

LizakB5
Posty: 14
Rejestracja: 2016-10-14, 17:10
Lokalizacja: Leżajsk
Płeć:
Kontakt:

Logi do analizy

Post autor: LizakB5 »

Witajcie. Od miesiąca jestem posiadaczem Audi S4 B5 2.7bt, początkowo nie odczuwałem jakiegoś braku mocy, a z racji tego, że posiadam kabelek to sprawdziłem początkowo błędy. Wywaliło bląd z czujnikiem EGT i sondą lambda. W tym stanie eSką przejechał się SID, stwierdził, że nie jedzie :-D początkowo wymieniłem płytkę czujnika, błąd zniknął, przyrost mocy według mnie jest. Błąd z sondą dalej widnieje. Dodatkowo na biegu jałowym czuć lekkie falowanie obrotów, widać na obrotomierzu jak i czuć na aucie. Przy przyśpieszaniu czuć czasami takie lekkie jakby przerwania, może coś z zapłonem? Może sonda się tak objawia? Nie mam pojęcia, zrobiłem logi dynamiczne, prosiłbym o analizę, jeśli trzeba zlogować inne grupy dynamiczne bądź statycznie to nie ma problemu, w każdej chwili to zrobię tylko po prostu nie wiedziałem, które. Z góry dziękuję :)

http://vaglog.pl/log_281668.html
http://vaglog.pl/log_281669.html
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Sonda od strony kierowcy stoi. Ona jest powodem falowania i wypadania zapłonów.
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

JA sprawdził bym kabelkologię, wygląda na przerwę w obwodzie.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
MatiS4
Posty: 8
Rejestracja: 2016-08-07, 21:58
Lokalizacja: BC
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MatiS4 »

B1S1 to sonda prawa. Musisz zobaczyć na wykresie. Bo z cyferek nic nie wyczytasz.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

MatiS4 pisze:B1S1 to sonda prawa. Musisz zobaczyć na wykresie. Bo z cyferek nic nie wyczytasz.
Zobaczyć na wykresie ? hamownia jako diagnostyka ?
Akurat B1S1 pokazuje poprawnie
LizakB5
Posty: 14
Rejestracja: 2016-10-14, 17:10
Lokalizacja: Leżajsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LizakB5 »

W związku z sondą są dwa błędy:
16538 P0154 409A Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
17528 P1120 4478 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 2 - otwarty obwód grzałki

To że bank 2 to wiem, że strona kierowcy. Potestowałem trochę audi na weekendzie i faktycznie, wróciła moc po ogarnięciu czujnika, teraz czuć, że auto zdrowo jedzie ale jeszcze te falowania są do ogarnięcia
ODPOWIEDZ