grzopi pisze:Ooooo Panie... to ja wolę swoje nie pełne 500 KM. Czyli wszyscy ręce umywaja. No a tłoki poszły na gwarancję ?? Moze chociaż koszt samych tłoków się zwróci jeśli ja rozpatrza. Szkoda tylko że reszta gratów do robienia po raz drugi i koszty x 2. :// qrw..... te nasze tuningi..... a tak kibicowalem temu projektowi, części profi, osoby wykonujące profi... a tu dupa ręce opadają powodzenia
Dlatego fajne 500ps w rs4b5
I swietne 400++ do s4b5
Tyle do zabawy bez awaryjnej mozna miec. Reszta to robienie kosztownej zabawy. Moc byla ale na nie dlugo. Szkoda. Ale znajac zycie badzie jeszcze dokoksowana
ARAS200 pisze:Dlatego fajne 500ps w rs4b5
I swietne 400++ do s4b5
Tyle do zabawy bez awaryjnej mozna miec. Reszta to robienie kosztownej zabawy. Moc byla ale na nie dlugo. Szkoda. Ale znajac zycie badzie jeszcze dokoksowana
Nie ma reguły ,mam 500 i dzień w dzień do odcinki ;) jedyny mankament to pękające seryjne kolektory wydechowe , które nawet w serii padają :)) zobaczymy jak sprawdza sie te od GTO
Teraz to już po temacie,mają w dupie wszyscy po koleji,co tam 4tys w tą czy w tamtą. Przyjdą inne tloki będzie złożony silnik raz jeszcze i zobaczymy jak to się będzie miało mam nadzieję że do końca miesiąca się uda
Dobrzanskis4b6 pisze:Teraz to już po temacie,mają w dupie wszyscy po koleji,co tam 4tys w tą czy w tamtą. Przyjdą inne tloki będzie złożony silnik raz jeszcze i zobaczymy jak to się będzie miało mam nadzieję że do końca miesiąca się uda
Chyba nie 4000 zł
tylko:
+ ponowny remont głowic
+ ponowny remont turbo
+ ponowne wyjęcie/wsadzenie silnika
+ itd.
Także 10 tyś złotych lekką ręką na tym popłynąłeś...