K4RW4S pisze:Tez mnie martwi egt ale ten co flashowal twierdzi ze egt nie jest zdjete....a na wolnych i przy bucie 945 :/
Jak EGT pokazuje stałą wartość to raczej nie jest o.k... tzn. program Sprawdził bym trójnik przepustnicy i szczelność przewodów N75->WG tak jak pisali poprzednicy. A to ,ze zamyka przepustnice to pewnie przez to ,ze boost się mu nie zgadza i stąd takie jajca :) Pompuj dolot i szukaj nieszczelności. Pedał gazu to zły trop na 100%
zbig_wwl pisze:Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa
Które limitery? Sądzisz, że EGT jest ruszone? Pokazjuje stałą wartość.
szydera pisze:
zbig_wwl pisze:Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa
Które limitery? Sądzisz, że EGT jest ruszone? Pokazjuje stałą wartość.
No przede wszystkim ten od max boost, bo z tego co pamiętam 2540mbar, to max zakres pomiarowy czujnika, więc faktycznie może być tam nawet więcej niż ta wartość. Normalnie to overboost >200mbar trwający dłużej niż zadany czas, skutkuje trybem awaryjnym.
To, że w takim przypadku ecu walczy z przepływem powietrza za pomocą przepustnicy, to faktycznie ciekawe.
Haha albo jest cos z przepustnica. Do momentu zrobienia programu wszystko banglalo jak trzeba....
[ Dodano: 2016-10-04, 07:23 ]
Zauwazylem dziwna rzecz...gdy parkuje auto w garazu to mam duzo manewrow wiec auto chodzi na wolnych obrotach bo ryszam na samym sprzegle wiec i turbo wolno sie kreci ale....gdy zgasze silnik slychac jakby jakis wentylator hamowal taki charakterystyczny dzwiek jakby ktos odkurzacz wylaczal. Sprawdzilem to nie jest wisko :/ nie mowcie mi ze turbiny sie rozpadaja...
K4RW4S pisze:Haha albo jest cos z przepustnica. Do momentu zrobienia programu wszystko banglalo jak trzeba....
[ Dodano: 2016-10-04, 07:23 ]
Zauwazylem dziwna rzecz...gdy parkuje auto w garazu to mam duzo manewrow wiec auto chodzi na wolnych obrotach bo ryszam na samym sprzegle wiec i turbo wolno sie kreci ale....gdy zgasze silnik slychac jakby jakis wentylator hamowal taki charakterystyczny dzwiek jakby ktos odkurzacz wylaczal. Sprawdzilem to nie jest wisko :/ nie mowcie mi ze turbiny sie rozpadaja...
O Panie pamientam jak dałem ese do pierwszego lepszego tunera po dwóch dniach
poszedł trójnik gumowy i prawe turbo taka to oszczędnosc
oczywiście tak było u mnie.