Czy ktos mial taki problem w quattro?
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Czy ktos mial taki problem w quattro?
Zanim zaczne wszystko rozbebeszac i szukac dyfra ;) chce sie przynajmnien ukierunkowac. Moze ktos walczyl z tym.
Pierwszy bieg ruszanie i nagle lup lup spod auta (gdy juz sprzeglo jest puszczone), czasem dwa razy jebnie a czasem nawet 4 razy.
Drugi bieg, rozpedzam sie powiedzmy od 20km/h i tez czuc gdzies spod spodu lup lup lup.
Gdy ide ogniem na 100% nie ma tego :efektu:
Ponadto mam wibro na aucie od 110 do 140, masaz dupy (to na 100 nie wina kol).
Te stuki-puki niasa sie gdzies po calym napedzie, trudno ze srodka zgadnac skad dokladnie. Dodam ze nasilaja sie gdy juz kawalek przejade i rozgrzeje napedy, a na zimnym jak sie tocze poszarpuje autem... Ki ch...??!!
Na pierwszy ogien na pewo mam lekkie luzy na zawiasie dyfra, reszta wyglada ok (podpora, luzy promieniowe walu).
Pierwszy bieg ruszanie i nagle lup lup spod auta (gdy juz sprzeglo jest puszczone), czasem dwa razy jebnie a czasem nawet 4 razy.
Drugi bieg, rozpedzam sie powiedzmy od 20km/h i tez czuc gdzies spod spodu lup lup lup.
Gdy ide ogniem na 100% nie ma tego :efektu:
Ponadto mam wibro na aucie od 110 do 140, masaz dupy (to na 100 nie wina kol).
Te stuki-puki niasa sie gdzies po calym napedzie, trudno ze srodka zgadnac skad dokladnie. Dodam ze nasilaja sie gdy juz kawalek przejade i rozgrzeje napedy, a na zimnym jak sie tocze poszarpuje autem... Ki ch...??!!
Na pierwszy ogien na pewo mam lekkie luzy na zawiasie dyfra, reszta wyglada ok (podpora, luzy promieniowe walu).
Ostatnio zmieniony 2016-09-21, 21:27 przez Kamil_2.7BiT, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-11-03, 20:17
- Lokalizacja: Lu
- Płeć:
- Kontakt:
Przeguby wewnętrzne też potrafią dawać takie efekty. Ostatnio u znajomego w B5 1.8TQ był taki efekt że przy ruszaniu potrafiło porządnie łupnąć, tak jakby dyfer miał konkretny luz. Okazało się przegub wewnętrzny prawej przedniej półosi miał luz na wieloklinie. Nie wiem jak to się mogło wybić, ale wymiana pomogła.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt: