Moderatorzy:  buba , Mod-Team 
			
		
		
			
				
								buba 							 
									
		Posty:  4155 Rejestracja:  2010-09-21, 10:19Lokalizacja:  WarszawaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: buba  2012-06-30, 18:42 
			
			
			
			
			Przecież napisane było wcześniej że najlepsze są z 2.4 bo mają lepsze przepływy niż pozostałe głowice w V-kach oraz mają takie same wałki jak RS4. Co tu dalej rozkminiać
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								kurpiu 							 
									
		Posty:  813 Rejestracja:  2011-08-17, 23:12Lokalizacja:  ozorkówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: kurpiu  2012-06-30, 19:06 
			
			
			
			
			Walki od 2.4 napewno sa sporo wyzsze od tych seryjnych z AGB co do krzywek to az taki sie niezaglebialem.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								DobrzanskiS4B5 							 
									
		Posty:  1000 Rejestracja:  2015-04-04, 13:42Lokalizacja:  Cze-waPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: DobrzanskiS4B5  2016-09-18, 18:21 
			
			
			
			
			A jak się sprawa ma z tymi większymi zawodami o 1mm supertech,warto zakładać ssace+1mm i wydechowe+1mm i sprezynki do kompletu? Porting już chyba zbędny skoro i tak głowice 2.4 są najszersze. Chyba że ori sprezynki s4 wsadzić w głowice 2.4 i już będzie pewniej?
			
			
									
						
							[ D O B R Z A Ń S K I ]
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								rs4wagon 							 
									
		Posty:  254 Rejestracja:  2013-09-05, 10:03Lokalizacja:  tbuPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: rs4wagon  2016-09-19, 02:29 
			
			
			
			
			w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								mylek 							 
									
		Posty:  227 Rejestracja:  2014-11-12, 16:37Lokalizacja:  Kłaj
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: mylek  2016-09-20, 22:02 
			
			
			
			
			rs4wagon pisze: w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Ja wymieniał.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								dawidoks 							 
									
		Posty:  19 Rejestracja:  2016-06-24, 20:09Lokalizacja:  okocim
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: dawidoks  2016-09-20, 22:24 
			
			
			
			
			Ciekawe. BDV siada? Miałem ściągać i robić swoją górę w zimie. Zamiast tych z ARE jak wrzucę BDV z c5 będzie banglać? Jak zabieg dokladnie wygląda?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								DobrzanskiS4B5 							 
									
		Posty:  1000 Rejestracja:  2015-04-04, 13:42Lokalizacja:  Cze-waPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: DobrzanskiS4B5  2016-09-20, 23:42 
			
			
			
			
			mylek pisze: rs4wagon pisze: w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Ja wymieniał.
A są lepsze,jakieś twarde dowody na + dla zaworów s4? Ponoć są puste w środku
[ D O B R Z A Ń S K I ]
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								imhotet 							 
									
		Posty:  391 Rejestracja:  2016-04-15, 21:49Lokalizacja:  StrzegomPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: imhotet  2016-09-21, 19:51 
			
			
			
			
			ja wiem na pewno że są twardsze niż te z 1.8t i wiec raczej na pewno też sa inne niż te z 2.4
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								volski1 							 
									
		Posty:  164 Rejestracja:  2013-10-06, 11:54Lokalizacja:  StavangerPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: volski1  2016-09-21, 20:51 
			
			
			
			
			Ponowie zapytanie z jednego z powyższych postów odnośnie zaworów +1mm.
W zakupie cenę mają identyczną  co std, a zawsze jest to jakiś upgrade.
Czy są jakieś negatywne "strony" większych zaworów i czy będzie coś więcej z  tego niż tylko subiektywne odczucia?  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								imhotet 							 
									
		Posty:  391 Rejestracja:  2016-04-15, 21:49Lokalizacja:  StrzegomPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: imhotet  2016-09-21, 21:40 
			
			
			
			
			gdzie znalazłeś zawory +1mm w cenie serii ?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								GBT 							 
									
		Posty:  49 Rejestracja:  2018-02-04, 18:09Lokalizacja:  KrakowPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: GBT  2019-06-04, 20:59 
			
			
			
			
			odswierze temat.
wycignołem głowice z mojego RSa i porównałem je do 2.4APS nr.078103373AH 
zobaczyłem ze w 2.4 brak jest jednego kanału olejowego - czy tak jest wporządku i takie zakładacie czy te głowice co mam sa właściwe pod 2.7 BiT?
na górze zdjecia głowica z RS4
Podzwonilem po ludziach i powiedzieli zeby sie tym nie przejmowac -dzieki