Głowice, wałki rozrządu 2,4 2,8 RS4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Przecież napisane było wcześniej że najlepsze są z 2.4 bo mają lepsze przepływy niż pozostałe głowice w V-kach oraz mają takie same wałki jak RS4. Co tu dalej rozkminiać
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Walki od 2.4 napewno sa sporo wyzsze od tych seryjnych z AGB co do krzywek to az taki sie niezaglebialem.
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

A jak się sprawa ma z tymi większymi zawodami o 1mm supertech,warto zakładać ssace+1mm i wydechowe+1mm i sprezynki do kompletu? Porting już chyba zbędny skoro i tak głowice 2.4 są najszersze. Chyba że ori sprezynki s4 wsadzić w głowice 2.4 i już będzie pewniej?
[ D O B R Z A Ń S K I ]
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

rs4wagon pisze:w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Ja wymieniał.
dawidoks
Posty: 19
Rejestracja: 2016-06-24, 20:09
Lokalizacja: okocim
Kontakt:

Post autor: dawidoks »

Ciekawe. BDV siada? Miałem ściągać i robić swoją górę w zimie. Zamiast tych z ARE jak wrzucę BDV z c5 będzie banglać? Jak zabieg dokladnie wygląda?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

mylek pisze:
rs4wagon pisze:w tych glowach z wolnossaka wydechowe wymienic na te sodowane?Mi sie trafily AML 2.4 po okazyjnej cenie i przebiegu 120kkm
Ja wymieniał.
A są lepsze,jakieś twarde dowody na + dla zaworów s4? Ponoć są puste w środku
[ D O B R Z A Ń S K I ]
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

ja wiem na pewno że są twardsze niż te z 1.8t i wiec raczej na pewno też sa inne niż te z 2.4

kup sobie jedna w serwisie kosztuje chyba 50 zł i kup jedna z 2.4 idz na maszyne i zobacz czy sa twardsze...
078109623E - spring s4
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Ponowie zapytanie z jednego z powyższych postów odnośnie zaworów +1mm.
W zakupie cenę mają identyczną co std, a zawsze jest to jakiś upgrade.
Czy są jakieś negatywne "strony" większych zaworów i czy będzie coś więcej z tego niż tylko subiektywne odczucia? ;-)
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

gdzie znalazłeś zawory +1mm w cenie serii ?
musisz zrobic porting glowicy pod wiekszy zawór a to wiekszy koszt
Awatar użytkownika
GBT
Posty: 49
Rejestracja: 2018-02-04, 18:09
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GBT »

odswierze temat.

wycignołem głowice z mojego RSa i porównałem je do 2.4APS nr.078103373AH

zobaczyłem ze w 2.4 brak jest jednego kanału olejowego - czy tak jest wporządku i takie zakładacie czy te głowice co mam sa właściwe pod 2.7 BiT?

Obrazek

na górze zdjecia głowica z RS4

Podzwonilem po ludziach i powiedzieli zeby sie tym nie przejmowac -dzieki
ODPOWIEDZ