luk448 pisze:Generalnie k03 nadaja sie do jednego:
Do zmiany na k04
nie do końca, K03 jako hybryda jest to najlepsze turbo na miasto do 160 km/h
elastyczność, wczesność wstawania turbo mocy i momentu, ekonomiczność nie jest w stanie nic mu sprostać w 2,7bi
kto przesiadł się z K03 na K04 na pewno tęskni za "dołem" , w K04 turbo wstaje wyżej ale za to możesz K04 przeciągnąć do końca ponad 6000 obr bo ciągnie dalej, K03 przy +5000 obr lepiej już zmnienić bieg
Tutaj jeszcze ból bo :
- przejście na K03 hybrydy do 350ps wiąże się ze zmianą IC + program = koszt około 3000-4000 zł + mechanika
- przjście na K03 hybrydy 360-380ps dochodzi układ paliwowy i wydechowy = koszt około 4500-6000 zł + mechanika
- przejście na k04 400-420ps to koszt 8000-14000 zl + mechanika