Byłem dzisiaj osobiście u Peruna.
Pełna profeska.
Zostałem oprowadzony po zakładzie, wytłumaczone co i jak robią i dlaczego tak, a nie inaczej.
Czekamy na koniec i przyszły tydzień strojenie.
To bedzie kolejna kkk03 Hybryda rozumiem... moze na walku i wirniku rs6 pomysl. Praktycznie moc maxymalna trzyma od 4800tys do 6700tys. Na doladowaniu 1.37bara. 398ps 577nm
Ja kupowalem komplet uszczelek w TurboLoch ebay.de.
Polecam
Właśnie jakiś czas temu mocno się zastanawiałem nad replikami z racji tego że oryginały k04 rs4 z nie popękanymi żeliwami to praktycznie biały kruk. Masę bardzo mocnych projektów w drifcie jeździ na replikach garretow i mało jest negatywnych opinii a o porządny wpierdol dla turbiny tak jak przy drifcie ciężko gdzie kolwiek indziej. Chłopy same pisały że wśród replik jest wiele lepszych i gorszych modeli. Kwestia pewnie oceny dobranych komponentów do budowy repliki typu chociażby łożyska.
U nas niestety koszty włożenia turbin i naprawa wszelkich ewentualnych komplikacji z nimi w sporym stopniu zniechęcają do eksperymentowania z bądź co bądź, jednym z najważniejszych elementów układanki.
Mimo wszystko czekam na opis/ relacje z użytkowania replik k04 rs4/6
W sumie cena replik to połowa kosztu oryginalnych k04 po regeneracji a corasy na allegro są po ok 850zł/szt więc za 3300 można mieć turbo z tego zrobione. Można też zaryzykować i włożyć te repliki a jak się wysrają to dopiero włożyć nowe core. Pytanie tylko czy żeliwo wytrzyma!?
Ostatnio też się zastanawiałem nad Chinolami gościu http://performance.k64.pl/ z mojej okolicy handluje takimi. Kwota za 2 K04 to 2800zł. Gościu wciepuje większość do BMW na drifty lub 1/4 mili i z rozmowy stwierdza ze są wytrzymałe. Teraz pytanie jak to by było u Nas ???
Ciekawe też czy to wstaje jak oryginał K04 i czy core borga będzie pasowało bez problemu. Przydałoby się info od kogoś kto na tym jeździ bo w sumie fajna alternatywa skoro RS'kowe poznikały z rynku.
też zastanawiałem się nad replikami k04 ale raczej po to żeby zrobić z nich hybrydy, ponoć na chinskich k04 da sie pojezdzic ale trzeba je ponownie doważyć bo z fabryki wychodzi masakra (info w sumie od Peruna)
Kamil_2.7BiT pisze:ARAS200 dlugo juz upalasz taka hybryde? Kto Ci robil jesli mozna wiedziec...
Teraz minal 2 rok w sumie. Upalam mocno zadnych problemow nie mam. 20psi trzymaja. Powiem szczerze ze to przyjemne uczucie miec szybkie wstawanie turbin i duzykoniec. The Turbo Unit on mi robil je. Zreszta zaopatrzyl wiele osob w hybrydy SRS. Przy dzisiejszy m kursie funta lub troszke poczekac az bedzie jeszcze slabszy. Mozna kupowac... jak sie nie myle to za 850£ dostaniesz ja. 18 miesiecy gwarancja
imhotet pisze:też zastanawiałem się nad replikami k04 ale raczej po to żeby zrobić z nich hybrydy, ponoć na chinskich k04 da sie pojezdzic ale trzeba je ponownie doważyć bo z fabryki wychodzi masakra (info w sumie od Peruna)
A orientowałeś się jaki koszt ogarnięcia tych turbin (doważenia itd)?
Koniec koncow wyjdzie tyle co ori Rs... Raz oszczedzajac pozniej 2 razy sie wyda na rwanie motoru itp.. Wiem ze ciezki temat dostac bo sam to przerabialem ale wystarczy sledzic zagraniczne ebay i idzie czasami cos znalesc w dobrym €
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...