Perun turbo czy k04?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
mlodocianin
Posty: 4
Rejestracja: 2016-01-06, 09:24
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mlodocianin »

Bieniek pisze:Pytanie do tych co brali turbo do Peruna.
Daje komplet uszczelek?

W ic nie maja:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html

Gdzie to kupic?

Perun dorzuca tylko uszczelke olejową, natomisat intercars sciaga z Niemiec bo nie mają na stanie. Ja kupiłem uszczelki w Rdm.
Eska
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Byłem dzisiaj osobiście u Peruna.
Pełna profeska.
Zostałem oprowadzony po zakładzie, wytłumaczone co i jak robią i dlaczego tak, a nie inaczej.
Czekamy na koniec i przyszły tydzień strojenie.
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

To bedzie kolejna kkk03 Hybryda rozumiem... moze na walku i wirniku rs6 pomysl. Praktycznie moc maxymalna trzyma od 4800tys do 6700tys. Na doladowaniu 1.37bara. 398ps 577nm
Ja kupowalem komplet uszczelek w TurboLoch ebay.de.
Polecam
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Jeździ ktoś może od nas na replikach k04 z ebaya?

Ebay link

Szukam tych K04 z RS4 ale ciężka sprawa z nimi a hybrydy z k03 jakoś do mnie nie przemawiają.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kup repliki i załóż OEM core !

kilka osób z forum miało repliki i to tutaj opisywało, ale raczej negatywne opinie
Obrazek
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Właśnie jakiś czas temu mocno się zastanawiałem nad replikami z racji tego że oryginały k04 rs4 z nie popękanymi żeliwami to praktycznie biały kruk. Masę bardzo mocnych projektów w drifcie jeździ na replikach garretow i mało jest negatywnych opinii a o porządny wpierdol dla turbiny tak jak przy drifcie ciężko gdzie kolwiek indziej. Chłopy same pisały że wśród replik jest wiele lepszych i gorszych modeli. Kwestia pewnie oceny dobranych komponentów do budowy repliki typu chociażby łożyska.
U nas niestety koszty włożenia turbin i naprawa wszelkich ewentualnych komplikacji z nimi w sporym stopniu zniechęcają do eksperymentowania z bądź co bądź, jednym z najważniejszych elementów układanki.
Mimo wszystko czekam na opis/ relacje z użytkowania replik k04 rs4/6
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

W sumie cena replik to połowa kosztu oryginalnych k04 po regeneracji a corasy na allegro są po ok 850zł/szt więc za 3300 można mieć turbo z tego zrobione. Można też zaryzykować i włożyć te repliki a jak się wysrają to dopiero włożyć nowe core. Pytanie tylko czy żeliwo wytrzyma!?
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

A co powie taka replika K04 na hybryde? Jakieś opinie, przemyślenia?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

ARAS200 dlugo juz upalasz taka hybryde? Kto Ci robil jesli mozna wiedziec...
Awatar użytkownika
marci_n
Posty: 55
Rejestracja: 2014-12-20, 17:01
Lokalizacja: Świerklany
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marci_n »

Ostatnio też się zastanawiałem nad Chinolami gościu http://performance.k64.pl/ z mojej okolicy handluje takimi. Kwota za 2 K04 to 2800zł. Gościu wciepuje większość do BMW na drifty lub 1/4 mili i z rozmowy stwierdza ze są wytrzymałe. Teraz pytanie jak to by było u Nas ??? :mrgreen:
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ciekawe też czy to wstaje jak oryginał K04 i czy core borga będzie pasowało bez problemu. Przydałoby się info od kogoś kto na tym jeździ bo w sumie fajna alternatywa skoro RS'kowe poznikały z rynku.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

też zastanawiałem się nad replikami k04 ale raczej po to żeby zrobić z nich hybrydy, ponoć na chinskich k04 da sie pojezdzic ale trzeba je ponownie doważyć bo z fabryki wychodzi masakra (info w sumie od Peruna)
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Kamil_2.7BiT pisze:ARAS200 dlugo juz upalasz taka hybryde? Kto Ci robil jesli mozna wiedziec...
Teraz minal 2 rok w sumie. Upalam mocno zadnych problemow nie mam. 20psi trzymaja. Powiem szczerze ze to przyjemne uczucie miec szybkie wstawanie turbin i duzykoniec. The Turbo Unit on mi robil je. Zreszta zaopatrzyl wiele osob w hybrydy SRS. Przy dzisiejszy m kursie funta lub troszke poczekac az bedzie jeszcze slabszy. Mozna kupowac... jak sie nie myle to za 850£ dostaniesz ja. 18 miesiecy gwarancja
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

imhotet pisze:też zastanawiałem się nad replikami k04 ale raczej po to żeby zrobić z nich hybrydy, ponoć na chinskich k04 da sie pojezdzic ale trzeba je ponownie doważyć bo z fabryki wychodzi masakra (info w sumie od Peruna)
A orientowałeś się jaki koszt ogarnięcia tych turbin (doważenia itd)?
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Koniec koncow wyjdzie tyle co ori Rs... Raz oszczedzajac pozniej 2 razy sie wyda na rwanie motoru itp.. Wiem ze ciezki temat dostac bo sam to przerabialem ale wystarczy sledzic zagraniczne ebay i idzie czasami cos znalesc w dobrym €
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
ODPOWIEDZ