
Kolektory wydechowe -
Ile MAX PS można zrobić na tych kolektorach ? Jakaś specyfikacja albo zapewnienie producenta ?SID pisze:ot tak na szybko AG Motorsport dla K04 dzisiaj przyszły
Obrazek
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Here you will receive a set of our proved AGM - Headers suitable for the Audi RS4 and S4 B5.
The manifold can be plug'n play fitted and have K04-flange (should you need a special design as K16 or Garrett flange, so we just contacted by e-mail, we can pretty much anything permit and are excited about the craziest renovation requests).
We manufacture our exhaust manifold in house ourself (TIG-welded and formed) and can thus easily take on special requests.
The manifolds are made of German stainless steel V4A (1.4541), on special request we can also manufacture the manifolds of other material.
From 3 years experience with the manifolds in test vehicles with power beyond the 900PS but we can say with a clear conscience that other materials are not necessary. The sophisticated design with our gas-tight Double sockets and the split flanges there is no heat distortion or cracks.
Due to the streamlined 3-in-1 collector your improved compared to the original exhaust manifolds, the response of the loader at constant components by about 3-400 u / min.
The large pipe diameters allow services beyond the 900PS.
Here again the technical data and Benefits:
Pulse turbocharging design 3-in-1 for improved response
large pipe diameters for extreme performance (38,4mm inside to collectors; 40.5mm inside to steer loaders)
unbreakable by our intelligent design
Plug 'n Play exchange for the stock header pipe
The manifold can be plug'n play fitted and have K04-flange (should you need a special design as K16 or Garrett flange, so we just contacted by e-mail, we can pretty much anything permit and are excited about the craziest renovation requests).
We manufacture our exhaust manifold in house ourself (TIG-welded and formed) and can thus easily take on special requests.
The manifolds are made of German stainless steel V4A (1.4541), on special request we can also manufacture the manifolds of other material.
From 3 years experience with the manifolds in test vehicles with power beyond the 900PS but we can say with a clear conscience that other materials are not necessary. The sophisticated design with our gas-tight Double sockets and the split flanges there is no heat distortion or cracks.
Due to the streamlined 3-in-1 collector your improved compared to the original exhaust manifolds, the response of the loader at constant components by about 3-400 u / min.
The large pipe diameters allow services beyond the 900PS.
Here again the technical data and Benefits:
Pulse turbocharging design 3-in-1 for improved response
large pipe diameters for extreme performance (38,4mm inside to collectors; 40.5mm inside to steer loaders)
unbreakable by our intelligent design
Plug 'n Play exchange for the stock header pipe
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tak na szybko google trans... :
AGM S4 RS4 B5 kolektory wydechowe
Tutaj otrzymasz zestaw naszej okazał AGM - nagłówki odpowiedni dla Audi RS4 i S4 B5.
Kolektor może być zamontowany Plug & Play i mają K04 kołnierz (powinien potrzebny jest specjalny projekt jako K16 lub Garrett kołnierzem, więc po prostu kontaktuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, możemy dość dużo pozwolenie na cokolwiek i są podekscytowani zwariowanych żądań aktualizacji ).
Wykonujemy naszą kolektor wydechowy w domu z Nas (TIG-spawane i formowane), a zatem można łatwo wziąć na specjalne życzenia.
Kolektory wykonane są z niemieckiej stali nierdzewnej V4A (1.4541), na specjalne życzenie klienta możemy również produkcją kolektorów z innego materiału.
Od 3 lat doświadczenia z kolektorami w pojazdach testowych o mocy ponad 900PS Ale możemy powiedzieć z czystym sumieniem, że inne materiały nie są konieczne. Wyrafinowany design z naszych gazoszczelnych podwójnymi gniazdami i kołnierzach dzielonych nie występuje zniekształcenie ciepło lub pęknięcia.
Ze względu na usprawnione kolektora 3-w-1 To ulepszone w porównaniu z oryginalnymi wydechowych, reakcja ładowarki przy stałych składników od około 3-400 U / min.
Duże średnice rur pozwalają usług wykraczających poza 900PS.
Tu znowu danymi technicznymi i zalety:
Pulse turbodoładowanie konstrukcja 3-w-1 dla lepszej odpowiedzi
duże średnice rur dla ekstremalnej wydajności (38,4mm wewnątrz kolekcjonerom; 40.5mm wewnątrz Mini ładowarki)
niezniszczalny przez naszego inteligentnego projektu
Plug 'n Play zamian za rury nagłówka Zdjęcie
AGM S4 RS4 B5 kolektory wydechowe
Tutaj otrzymasz zestaw naszej okazał AGM - nagłówki odpowiedni dla Audi RS4 i S4 B5.
Kolektor może być zamontowany Plug & Play i mają K04 kołnierz (powinien potrzebny jest specjalny projekt jako K16 lub Garrett kołnierzem, więc po prostu kontaktuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, możemy dość dużo pozwolenie na cokolwiek i są podekscytowani zwariowanych żądań aktualizacji ).
Wykonujemy naszą kolektor wydechowy w domu z Nas (TIG-spawane i formowane), a zatem można łatwo wziąć na specjalne życzenia.
Kolektory wykonane są z niemieckiej stali nierdzewnej V4A (1.4541), na specjalne życzenie klienta możemy również produkcją kolektorów z innego materiału.
Od 3 lat doświadczenia z kolektorami w pojazdach testowych o mocy ponad 900PS Ale możemy powiedzieć z czystym sumieniem, że inne materiały nie są konieczne. Wyrafinowany design z naszych gazoszczelnych podwójnymi gniazdami i kołnierzach dzielonych nie występuje zniekształcenie ciepło lub pęknięcia.
Ze względu na usprawnione kolektora 3-w-1 To ulepszone w porównaniu z oryginalnymi wydechowych, reakcja ładowarki przy stałych składników od około 3-400 U / min.
Duże średnice rur pozwalają usług wykraczających poza 900PS.
Tu znowu danymi technicznymi i zalety:
Pulse turbodoładowanie konstrukcja 3-w-1 dla lepszej odpowiedzi
duże średnice rur dla ekstremalnej wydajności (38,4mm wewnątrz kolekcjonerom; 40.5mm wewnątrz Mini ładowarki)
niezniszczalny przez naszego inteligentnego projektu
Plug 'n Play zamian za rury nagłówka Zdjęcie
Pospawane faktycznie tak sobie ale być może tyle wystarczy jeśli było spawane z argonem w środku i jeśli grubość ścianki to 3mm. Wiemy coś na ten temat?
Dlaczego są lepsze i maja nie pękać? Ano dlatego ze maja "niwelatory naprężeń" sam stosuje podobne w tłumikach:
Jeden kanał jest na sztywno pospawany z wyjściem 3x1 i później do turbo a pozostałe dwa maja rurke w rurke i podczas naprężeń w skutek zmian temperatur pracują, tzn. wydłuża sie i skraca rurka na tych łączeniach - stosowany patent od lat w m.in. motocyklach, z tym, ze tam polączone jest to dodatkowo sprezynka, co tu tez by nie przeszkodziło a pomogło.
Jesli wiec kanaly z osobna nie chcą sie wzajemnie napręzać to powinno to działać.
Cena mysle ze ok.
Jedna wada - nie jest to 100 szczelne rozwiazanie, tzn zalezy jaka technologia robia nasowki ale mysle ze do konca szczelne to nigdy nie bedzie. Trzeba testowac :)
Dlaczego są lepsze i maja nie pękać? Ano dlatego ze maja "niwelatory naprężeń" sam stosuje podobne w tłumikach:
Jeden kanał jest na sztywno pospawany z wyjściem 3x1 i później do turbo a pozostałe dwa maja rurke w rurke i podczas naprężeń w skutek zmian temperatur pracują, tzn. wydłuża sie i skraca rurka na tych łączeniach - stosowany patent od lat w m.in. motocyklach, z tym, ze tam polączone jest to dodatkowo sprezynka, co tu tez by nie przeszkodziło a pomogło.
Jesli wiec kanaly z osobna nie chcą sie wzajemnie napręzać to powinno to działać.
Cena mysle ze ok.
Jedna wada - nie jest to 100 szczelne rozwiazanie, tzn zalezy jaka technologia robia nasowki ale mysle ze do konca szczelne to nigdy nie bedzie. Trzeba testowac :)