Moderatorzy: buba , Mod-Team
iceman
Posty: 133 Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: iceman » 2016-07-25, 08:30
Cześć
Czy miał ktoś z kolegów problem z wyładowujacym sie akumulatorem? Myślałem , że jest stary i stąd przyczyna , ale kupiłem nowy i nadal to samo. Auto postoi 2 tygodnie i akumulator jest prawie całkowicie wyładowany. Mowa o a4 b6 po swapie na 2.7 bit.
jajopn84
Posty: 17 Rejestracja: 2013-04-30, 09:41
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: jajopn84 » 2016-07-25, 12:11
Wepnij miernik w szereg i sprawdź co pobiera prąd. Wyłączaj odbiorniki po kolei bezpiecznikami
pawelosinski83
Posty: 642 Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pawelosinski83 » 2016-07-25, 13:37
Nie wiem czy masz, ale RNS-E może sprawiać kłopoty w B6
atom1
Posty: 351 Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: atom1 » 2016-07-26, 22:52
zobacz miernikiem jaki jest pobor pradu, ustaw na A i wepnij sie miedzy kleme a aku, sprawdz ile bedzie, powinno byc z 0.2-0.4 max
emay
Posty: 1407 Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emay » 2016-07-27, 08:40
W B6 miałem problem z mikrostykiem w zamku, cały czas próbował zamknąć. Pobór jednego ampera robiło swoje.
atom1
Posty: 351 Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: atom1 » 2016-07-27, 21:02
no jak wzera 1A no to chyba wiadomo w ile czasu rozladuje aku jak jest liczony w Ah
bez miernika nawet takiego za 15 zeta nic nie zdzialasz