S4 Bigturbo "Groszek"
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Wtryski 630 sie skonczyly teraz sa 980 i na to co jest w planach powinny wystarczyc:)
A centralny to chinol z biturbo:)
W niedziele auto jedzie na zawody do czestochowy najlepsze ET narazie 11.7 na starym setupie. NIestety slizgajace sie sprzeglo troche utrudnia sprawe ale cos napewno pojedize:)
10.07 tez jest ulez i wtedy moze moje auto tez pojedzie.
A centralny to chinol z biturbo:)
W niedziele auto jedzie na zawody do czestochowy najlepsze ET narazie 11.7 na starym setupie. NIestety slizgajace sie sprzeglo troche utrudnia sprawe ale cos napewno pojedize:)
10.07 tez jest ulez i wtedy moze moje auto tez pojedzie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Jak będziesz to wpadaj na bajere, na 99% powinniśmy być, na live zawsze lepiejj pogadać:)Dobrzanskis4b6 pisze:Też będę w Częstochowie na lotnisku bo mam 30km tam,więc pewnie do was podbije. U mnie też jest zakładany chinol na tym nowym rdzeniu i miałem obawy co do niego ,ale już jestem trochę spokojniejszy.Powodzenia
[ Dodano: 2016-06-18, 10:37 ]
Na dobre czasy nie liczę mimo większej mocy, dobrze jak pojedzie nie gorzej niż ostatnio, po niedzieli muszę sprzęgło wydłubać...MaDmAx pisze:wynik zacny, przyjedź w niedziele na zawody - Ułęż... zobaczymy co to jeździ za czasy ta rakieta
Pozbieram trochę fotek, znajdę chwilę i zrobię aktualizację. Ale tak w skrócie, jako że 2.7 powyżej k03 nie jedzie dołem, a mocy górą też już mimo 670KM było mało, a zawsze lubiłem dźwięk i pojemność v8- wraz z kolegą Bartosz Kurpiński wpadliśmy na dziwny pomysł i takie oto serducho wylądowało pod maską:

Jest to trochę zmodyfikowany BCY z RS6 C5, za przeciąg w kolektorze dolotowym odpowiada BW EFR 9180, odpalony na ori starowniku z RS6 ( bez choinki :) ). Na razie testuję delikatne doładowania i już myślę, że jedzie niewiele gorzej od 2.7 na pt 6266 i co najważniejsze jedzie bez porównania z dołu, elastyczność jest mega :) Dmuchniemy coś sensowniej to wrzucę jakiś wykres, ale zapowiada się bardzo fajnie :)

Jest to trochę zmodyfikowany BCY z RS6 C5, za przeciąg w kolektorze dolotowym odpowiada BW EFR 9180, odpalony na ori starowniku z RS6 ( bez choinki :) ). Na razie testuję delikatne doładowania i już myślę, że jedzie niewiele gorzej od 2.7 na pt 6266 i co najważniejsze jedzie bez porównania z dołu, elastyczność jest mega :) Dmuchniemy coś sensowniej to wrzucę jakiś wykres, ale zapowiada się bardzo fajnie :)
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 2013-06-01, 17:04
- Lokalizacja: Bieruń
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 2017-06-02, 16:22
- Lokalizacja: Ldz
- Płeć:
- Kontakt:
Papol, każdy projekt jest fajny jak spełnia oczekiwania właściciela:) 2.7 też, szczególnie takie dopieszczone. Tylko dla mnie powyżej 700KM w 2.7 na paliwie ze stacji już będzie za słabe z dołu. Takie 600+ z 2.7 i nie przeginać z wielkością sprężarek to takie max akceptowalne do czerpania przyjemności z jazdy. Co do mocy... takie 800KM na pb98 na razie by mnie satysfakcjonowało:) docelowo zobaczymy jak silnik będzie chciał przyjmować, ponieważ jeszcze nie znamy w praktyce jego przepływów ani wytrzymałości, w teori 1000 nie powinien stanowić dla niego problemu, ale to czas pokarze czy w ogóle będę chciał więcej:) Dziwi tylko, że mocniejszych projektów RS6 c5 w polsce nie widać... a miejsca pod maską jest więcej. U mnie w sumie wszystko rozbija się o miejsce...