S4 B5 Atomowy Ciągnik

No to dzisiaj puzle skompletowalem

przewody dorobione oby wszystko sie udalo upchac
kompletowalem wszystko sam..bo na forum kazdy ma ale nic nie napisze jak temat ugryzc, zreszta nie tylko na tym forum tak jest
podstawka od fmic z termostatem 250
chlodnica jest z mazdy rx8 60
przewody dorabiane w zakladzie 120
filtr oleju z polo mann 712 costam najbardziej mi pasowal wielkoscia, gwintami i zaworkiem - bardzo zblizone do serii
2 dni temu zamontowlaem i woz jeszcze sie nie zatarl wiec jakies tam smarowanie dalej ma na tym moim fikumiku
no to tak jak to teraz zamontowac:
sciagamy zderzak- kazdy wie jak to zrobic.... moj znow ucierpial jak sie z nim szarpalem
chlodnica idealnie pasuje obok wentylatora

wyrzezbilem takie mocowanko od gory, i od spodu tez dalem takze ma podparcie

troche slabo ze chlodnica jest dosc gruba i ma wyjscia do przodu co troche komplikuje sprawe...no ale jakos dalem rade
W zderzaku trzeba wyciac spora czesc amelinum ze wzmocnienia

otwor finalnie wyszedl prawie 2 razy wiekszy, do tego trzeba bylo podrezac kratke od wewnatrz tam gdzie wchodza przewody tak o polowe jej grubosci
odkrecamy fabryczny filtr oleju, wstawiamy podstawke z prawej jest wyjscie oleju lewa wraca. Nie wiem czy nie lepiej jest wziac przewod ktory ma oczka zamiast tych kolanek, byloby latwiej prowadzic weze, no ale jakos sie udalo, weze tez sa jakby w podwójnym oplocie przez co sa malo elastyczne i ciezko sie je uklada

no i na to idzie filtr z polo- wymiarami idealnie jest o tyle mniejszy co podstawka, niestety srednice tez ma sporo mniejsza :(

meczylem kolege w motoryzacyjnym i wynalazl mi jeszcze jakies od omegi A i jeszcze kilka ale jakos ten zaworek mialy inny... a ten w srodku wyglada jak ORG, ktos pisal ze zmiesci sie fabryczy filtr- ale nie wiem jak bo wtedy trzeba ciac sanki
I tak wyszlo finalnie

Zrobilem juz 50km ale nawet nie mialem kiedy poleciec w trase zobaczyc jak temat dziala, awaryjnosc wzrosla o 100% przez te dodatkowe polaczenia no ale jak mus to mus...
wkurza mnie to ze nie ma zadnej kontrolki cisnienia oleju w tym wozie a tylko sobie mozna sprawdzic czekiem, i chyba zamontuje dodatkowy wskaznik z cisnieniem, ktos podrzuci gdzie najlepiej i najlatwiej sie wpiac zeby nie rozbierac polowy auta?

podstawka od fmic z termostatem 250
chlodnica jest z mazdy rx8 60
przewody dorabiane w zakladzie 120
filtr oleju z polo mann 712 costam najbardziej mi pasowal wielkoscia, gwintami i zaworkiem - bardzo zblizone do serii
2 dni temu zamontowlaem i woz jeszcze sie nie zatarl wiec jakies tam smarowanie dalej ma na tym moim fikumiku
no to tak jak to teraz zamontowac:
sciagamy zderzak- kazdy wie jak to zrobic.... moj znow ucierpial jak sie z nim szarpalem
chlodnica idealnie pasuje obok wentylatora

wyrzezbilem takie mocowanko od gory, i od spodu tez dalem takze ma podparcie

troche slabo ze chlodnica jest dosc gruba i ma wyjscia do przodu co troche komplikuje sprawe...no ale jakos dalem rade

W zderzaku trzeba wyciac spora czesc amelinum ze wzmocnienia

otwor finalnie wyszedl prawie 2 razy wiekszy, do tego trzeba bylo podrezac kratke od wewnatrz tam gdzie wchodza przewody tak o polowe jej grubosci
odkrecamy fabryczny filtr oleju, wstawiamy podstawke z prawej jest wyjscie oleju lewa wraca. Nie wiem czy nie lepiej jest wziac przewod ktory ma oczka zamiast tych kolanek, byloby latwiej prowadzic weze, no ale jakos sie udalo, weze tez sa jakby w podwójnym oplocie przez co sa malo elastyczne i ciezko sie je uklada

no i na to idzie filtr z polo- wymiarami idealnie jest o tyle mniejszy co podstawka, niestety srednice tez ma sporo mniejsza :(

meczylem kolege w motoryzacyjnym i wynalazl mi jeszcze jakies od omegi A i jeszcze kilka ale jakos ten zaworek mialy inny... a ten w srodku wyglada jak ORG, ktos pisal ze zmiesci sie fabryczy filtr- ale nie wiem jak bo wtedy trzeba ciac sanki
I tak wyszlo finalnie

Zrobilem juz 50km ale nawet nie mialem kiedy poleciec w trase zobaczyc jak temat dziala, awaryjnosc wzrosla o 100% przez te dodatkowe polaczenia no ale jak mus to mus...
wkurza mnie to ze nie ma zadnej kontrolki cisnienia oleju w tym wozie a tylko sobie mozna sprawdzic czekiem, i chyba zamontuje dodatkowy wskaznik z cisnieniem, ktos podrzuci gdzie najlepiej i najlatwiej sie wpiac zeby nie rozbierac polowy auta?
- quattrobokiem
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
- Lokalizacja: Nottingham
- Płeć:
- Kontakt:
cos slabo znacie swoje wozy ;p jak nie wiecie ktora chlodnica gdzie, no pofalowana ale szczelna to nie ruszam. Nie jest to tez forumowa igla
i ma swoje patenty z poprzednich wlascicieli typu rury od icka co tez widac na zdjeciu :D
[ Dodano: 2016-07-06, 23:42 ]
to sobie upne, skonczyły sie klocki na tyle a przy okazji zobaczylem ze padla linka i zacisk do polowy tylko oddawal przez to zjadlo 2x szybciej klocki z jednej strony :/, totez nowe kloce, tarcze liznąłem,

ale niestety nie dało sie wkrecic tłoczka :/ tak sie alu utlenilo w rowku gumki, to juz zregenerowalem i odmalowalem oba zaciski, nowe gumki o numerze d4833
najgorzej bylo z linka, niby cos mi przyszlo na zamowienie ale nijak sie mialo do fabrycznej, zaryzykowalem z linka do zwyklych a4
i praktycznie wszystko pasi tylko regulacja jest w miejscu niedostepnym ;P, dlugosc i konowki pasują, wymiana troche upierdliwa ale da rade ogarnac samemu
Najgorzej wyciagnac stara linke z gniazda w tunelu srodkowym, pchac rece miedzy tlumik, wal i oslony termiczne zeby ja wyciagnac
)

no i trzeba ciagnac ja przez caly woz bo w tym miejscu idzie tylko w jedna strone

i tyle nowosci, tak to trupek gania jak zly :D
to kolejny samoUP, w koncu mialem okazje przetestowac chlodnice oleju czy robi robote w parniku no i robi, jak wczesiej latajac ze stala 150 mialem juz 120 stopni, a powyzej 150 zaczynalo mi podnosic wode ponad 90, tak teraz 160-170 (wiecej nie moglem sprawdzic bo mialem ogranicznik na fotelu:D) mam 110 i woda stoi jak wryta, takze polecam!!
Swoja droga to dziwne dlaczego tak mocne auto nie moze fabrycznie szybko jezdzic na dluzszym dystansie...1 raz sie z tym spotykam, a przejezdzilem juz kilka aut
perypetie ze spadkiem doladowania opisalem w innym temacie, ale juz wszystko uleczone, przy tym minispotkanie wyszlo

no i woz w forcie 4 :D

jak wroce musze znow walczyc ze zderzakiem bo przez weze od chlodnicy mi go ciagle wypycha

[ Dodano: 2016-07-06, 23:42 ]
to sobie upne, skonczyły sie klocki na tyle a przy okazji zobaczylem ze padla linka i zacisk do polowy tylko oddawal przez to zjadlo 2x szybciej klocki z jednej strony :/, totez nowe kloce, tarcze liznąłem,

ale niestety nie dało sie wkrecic tłoczka :/ tak sie alu utlenilo w rowku gumki, to juz zregenerowalem i odmalowalem oba zaciski, nowe gumki o numerze d4833

najgorzej bylo z linka, niby cos mi przyszlo na zamowienie ale nijak sie mialo do fabrycznej, zaryzykowalem z linka do zwyklych a4

i praktycznie wszystko pasi tylko regulacja jest w miejscu niedostepnym ;P, dlugosc i konowki pasują, wymiana troche upierdliwa ale da rade ogarnac samemu
Najgorzej wyciagnac stara linke z gniazda w tunelu srodkowym, pchac rece miedzy tlumik, wal i oslony termiczne zeby ja wyciagnac


no i trzeba ciagnac ja przez caly woz bo w tym miejscu idzie tylko w jedna strone

i tyle nowosci, tak to trupek gania jak zly :D
to kolejny samoUP, w koncu mialem okazje przetestowac chlodnice oleju czy robi robote w parniku no i robi, jak wczesiej latajac ze stala 150 mialem juz 120 stopni, a powyzej 150 zaczynalo mi podnosic wode ponad 90, tak teraz 160-170 (wiecej nie moglem sprawdzic bo mialem ogranicznik na fotelu:D) mam 110 i woda stoi jak wryta, takze polecam!!
Swoja droga to dziwne dlaczego tak mocne auto nie moze fabrycznie szybko jezdzic na dluzszym dystansie...1 raz sie z tym spotykam, a przejezdzilem juz kilka aut
perypetie ze spadkiem doladowania opisalem w innym temacie, ale juz wszystko uleczone, przy tym minispotkanie wyszlo

no i woz w forcie 4 :D

jak wroce musze znow walczyc ze zderzakiem bo przez weze od chlodnicy mi go ciagle wypycha
Ciekawe co piszesz. Pompe wody wymieniales/sprawdzales? Ja jak latam trasy pl-be to zawsze 160+ i woda idealnie na 90 a w temp na zewnatrz w okolicy 0-5 stopni to woda czasami nie ma 90 przy takich samych predkosciach.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...