tak po weekendowym przelocie w góry, auto przy powrocie jakby straciło moc. wywaliło 4 błędy i między innymi 17865 związany z egt i ubogą mieszanką. czy utrata mocy mogła być spowodowana przez ten błąd? (motorownia jest dla bezpieczeństwa bardziej zalewana paliwem?). czy można doraźnie poruszać się z taką usterką?
podpowiedzcie co z tym zrobić i od czego zacząć.
dzięki z góry
błąd 17865
Kod oznacza 17865 - Exhaust gas temperature sensor 2 open/short to B+ , raczej EGT do wymiany(możesz sprawdzić połaczenie wtyczka egt, a nóż pomoże) Cena w ASO to ok. 700zł, uzywane wiadomo loteria. Z tego co wiem(sam mam jedno EGT do wymiany nawet ten sam bank co Ty) ecu podlewa paliwo i boost jest ciueniutki. Spalanie w miescie zwłaszcza rośnie, jesli szybko nie wymienisz to kasa pójdzie i tak przez wydech do atmosfery. Nic się stać innego nie powinno, tylko taka jazda do kitu burcy burcy i nie idzie
Jest alternatywa gość regeneruje elektronike czujnika EGT naprawa
Sam układ to nic skoplikowanego, sygnał rezystancyjny z termopary jest zamieniany na impulsy i tak trafia do ECU. Im wyższa temperatura tym częstotliwość impulsów większa, koszt podzespołów to kilkanaście najwyzej kilkadziesiąt zł. Tak się wymądrzam sam bym zbudował ale umiejętności brak
nr części to 078 919 529K(czarny) lub 078 919 529L(brązowy), który kolor u Ciebie padł trzeba sprawdzić pod maską, bank 2 czyli egt z prawej strony auta patrząc od przodu. Obudwa EGT(puszki z elektroniką od których odchodzi kabelek z termoparą) są chyba w RS za rurą Y z lewej strony.
tutaj zdjęcia EGT
Jest alternatywa gość regeneruje elektronike czujnika EGT naprawa
Sam układ to nic skoplikowanego, sygnał rezystancyjny z termopary jest zamieniany na impulsy i tak trafia do ECU. Im wyższa temperatura tym częstotliwość impulsów większa, koszt podzespołów to kilkanaście najwyzej kilkadziesiąt zł. Tak się wymądrzam sam bym zbudował ale umiejętności brak
nr części to 078 919 529K(czarny) lub 078 919 529L(brązowy), który kolor u Ciebie padł trzeba sprawdzić pod maską, bank 2 czyli egt z prawej strony auta patrząc od przodu. Obudwa EGT(puszki z elektroniką od których odchodzi kabelek z termoparą) są chyba w RS za rurą Y z lewej strony.
tutaj zdjęcia EGT
Ostatnio zmieniony 2011-02-03, 12:17 przez ms_4, łącznie zmieniany 1 raz.