Dokładnie, przez całe forum przejwija się temat boostu a ja uważam że im większy tym gorzej ale jeśli jest mega przepływ i niewielki boost to wtedy jest i bezpiecznie i dużo Nm oraz mocy.aw69 pisze:A co wy z tym boostem ???? Jakby dalo zrobic sie wiecej, zrobilibysmy wiecej, boost tu nie jest tego zadnym wyznacznikiem
S4 By Jachyr
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
smiac mi sie chce jak niektorzy pisza co trzeba a czego nie trzeba aby osiagnac 450 KM. Piszecie jakby yo byly nowki auta i recepta jest jedna, prosta i banalna. A prawda jest taka ze 80% tych motorw w S4 nadaje sie do kapitalnego remontu !!! Nawet nie jestem w stanie zliczyc ile biturbo mialem w tym roku ktore nie nadawaly sie nawet do zwyklego chiptuningu.
Porsche? No thanks! Hie hie nie ma to jak szybka zmiana ramek na koncercie :D
Fura naprawdę cacy, mobilizuje mnie do ogarnięcia w końcu mojej leciwej suczy.
PS. Wszyscy boost i boost. A przez chwile przeciez bylo go az za duzo: D ale to juz nie moja w tym glowa... Teraz jest bardzo przyjemnie wystrojony. Motor zdrowy to nie trzeba go ostro dymac zeby cos poczuc: P
Fura naprawdę cacy, mobilizuje mnie do ogarnięcia w końcu mojej leciwej suczy.
PS. Wszyscy boost i boost. A przez chwile przeciez bylo go az za duzo: D ale to juz nie moja w tym glowa... Teraz jest bardzo przyjemnie wystrojony. Motor zdrowy to nie trzeba go ostro dymac zeby cos poczuc: P
Wytargałem dziś zderzak i rzezbilem kratki... Tragedia ale efekt chyba zadowalający jutro jak bedzie na aucie to bedzie widac w 100% mam nadzieje ze bedzie trzymać.
[ Dodano: 2016-06-16, 22:06 ]
Wyrzezbione i zrobione ale... Tragedia z klejeniem tego... Mimo ze z polecenia klejem do szyb jechalem i na cala noc w kilkunastu miejscach trytytki to nie zlapalo prawie nic, a z racji ze jutro musze miec 2 auta mobilne, to zrobione jak widac... Trytytki. Dla mnie nie do przyjecia i zrobie to jak byc powinno jak tylko kolejna wolna chwila. Sam wyglad zdecydowanie na + ogolem. No i lotka to hydro poleci bo folia przy kazdym kontakcie z asfaltem,kraweznikiem to dzieje sie to co na foto a tak bedzie spokoj. Foto na szybko:

[ Dodano: 2016-06-16, 22:06 ]
Wyrzezbione i zrobione ale... Tragedia z klejeniem tego... Mimo ze z polecenia klejem do szyb jechalem i na cala noc w kilkunastu miejscach trytytki to nie zlapalo prawie nic, a z racji ze jutro musze miec 2 auta mobilne, to zrobione jak widac... Trytytki. Dla mnie nie do przyjecia i zrobie to jak byc powinno jak tylko kolejna wolna chwila. Sam wyglad zdecydowanie na + ogolem. No i lotka to hydro poleci bo folia przy kazdym kontakcie z asfaltem,kraweznikiem to dzieje sie to co na foto a tak bedzie spokoj. Foto na szybko:

Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Z tego co się orientuję, te kratki to nie jest standardowy ABS i ciężko jest to spawać.Jachyr pisze:Uformowana i dobrze wycieta juz jest kwestia trzymania. Dzis dostalem opcje tego ,pospawania" ale to przy kolejnej wizycie w pl w okolicach swiat... Do tego czasu jeszcze cos wymysle. Dzieki za info.
Ja nawierciłem malutkie dziurki w odstających kawałkach plastiku w środkowej wysokości ramek po bokach i jedna jest na środku, złapałem kratki małymi trytytkami, a same kratki złapałem jeszcze klejem na brzegach i jest miodzio, trytytek nie widać.
Bardzo ładny Avant :), a ludzie mówią, że srebrny to najsłabszy kolor dla s4 w avancie






