
RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
- 
				DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Bo te są najbliższe OEM , 3" są za szerokie i gorsze w zapinaniu i cięższe.Dobrzanskis4b6 pisze:Czemu nie 3"? Te wyglądają jak szelki od plecaka i będą się trochę wżynać,czy nie? Osobiście mam 3"
Mi najbliżej te 2" pasowały, zakładając je od tyłu trzymają lepiej niż OEM, są mocniejsze niż OEM no i w miarę szybko mogę je zakładać.
W tyle będą mocowane do klatki która leży od roku i w tym miesiącu ją zamontuje
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
brakło czasu na auto, za kilka dni w planie do zrobienia (leża już na półce graty) :
- JHM short
- carbon lusterka
- maska carbon już ogarnięta z zapinkami
- akku leki montaż i wrzucenie go do tyłu
- usunięcie przesuwanego stalaża fotela pasażera , będzie na stałe
- montaż tył stabilizatora grubego H&R
- zmiana zawieszenia na B16 (votlang do sprzedania )
- montaż ceramiki przód
- montaż hebli tył 356mm 4-ry tłok + ręczny R8
- montaż lekkich elem nadwozia
- montaż listew ozdobnych RS4
- itp ....
			
			
									
						
										
						- JHM short
- carbon lusterka
- maska carbon już ogarnięta z zapinkami
- akku leki montaż i wrzucenie go do tyłu
- usunięcie przesuwanego stalaża fotela pasażera , będzie na stałe
- montaż tył stabilizatora grubego H&R
- zmiana zawieszenia na B16 (votlang do sprzedania )
- montaż ceramiki przód
- montaż hebli tył 356mm 4-ry tłok + ręczny R8
- montaż lekkich elem nadwozia
- montaż listew ozdobnych RS4
- itp ....
Ja tak patrze Andrzej, ze Cie ostro wzielo na ta skorupe w tym roku.
Koksujesz ja z kazdej strony to ile rs6c5 musi miec by to twojej zlapac na prostej??? Bo na zakretach to nie pytam
  to ile rs6c5 musi miec by to twojej zlapac na prostej??? Bo na zakretach to nie pytam
Pytam bo przejechalem sie rs6c6 ze skrzynia sportmila 888ps1000+nm i powiem ze szla jak wsciekla. Ale te urywanie mocy przy zmianie biegow i gabaryty auta to bylo upierdliwe...
			
			
													Koksujesz ja z kazdej strony
 to ile rs6c5 musi miec by to twojej zlapac na prostej??? Bo na zakretach to nie pytam
  to ile rs6c5 musi miec by to twojej zlapac na prostej??? Bo na zakretach to nie pytamPytam bo przejechalem sie rs6c6 ze skrzynia sportmila 888ps1000+nm i powiem ze szla jak wsciekla. Ale te urywanie mocy przy zmianie biegow i gabaryty auta to bylo upierdliwe...
					Ostatnio zmieniony 2016-06-04, 22:18 przez ARAS200, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						





 
 


