nowe audi
Wciągnij oba zawory DV i dmuchnij w nie ale nie przez rurkę.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Zawory DV trzymają, właśnie wracam z garażu. Mam je zamontowane wężykami w stronę przepustnicy. W sumie zostaje SMIC. Może na weekend spróbuje ciśnieniowo sprawdzić dolot (może coś mi umknęło). Problem polega na tym że korekty raz są +/-3% a po chwili -15-17 %. Podczas jazdy również podobnie to wygląda. Ogólnie po dłuższej jeździe wywala błąd, że za bogato
snoopi21, Jeżeli wszystko będzie szczelne to zajął bym się programem. Czyli wgrał serię na próbę.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Zapewne wina softu. Zanim będziesz wymieniać osprzęt silnika wgraj seryjny soft !snoopi21 pisze:Chyba trzeba będzie tak zrobić. W tej chwili autko w normalnym użytkowaniu 50/50% bez nogi w podłodze pali ok 20L
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Dzisiaj zrobiłem parę logów z racji znalezienia jeszcze jednego pękniętego wężyka. Nie wiem dokładnie które grupy loguje się razem wiec może być trochę misz masz :)
http://vaglog.pl/log_264687.html
http://vaglog.pl/log_264688.html
http://vaglog.pl/log_264689.html
http://vaglog.pl/log_264690.html
Gdyby mógł ktoś rzucić fachowy okiem to będę wdzięczny. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie gdzie na dolnym śląsku lub w lubuskim można dobrze zrobić program ??? Mam dość blisko do Wrocławia i Zielonej Góry.
http://vaglog.pl/log_264687.html
http://vaglog.pl/log_264688.html
http://vaglog.pl/log_264689.html
http://vaglog.pl/log_264690.html
Gdyby mógł ktoś rzucić fachowy okiem to będę wdzięczny. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie gdzie na dolnym śląsku lub w lubuskim można dobrze zrobić program ??? Mam dość blisko do Wrocławia i Zielonej Góry.