nowe audi

Moderatorzy: buba, Mod-Team

snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

nowe audi

Post autor: snoopi21 »

Witam serdecznie.

Stałem się szczęśliwym posiadaczem S4. Potrzebuje porady, które kanały mam z logować aby ktoś je ocenił. Autko jest po programie na 310 KM i 500 Nm. Poprzedni właściciel wrzucił kompletne sprzęgło RS4, dodatkową chłodnice oleju, wtryski RS4, pompę paliwa RS4, hybrydy K03. Z tego co mówił doładowanie jest ustawione na coś około 1.3 Bara. Dzisiaj wściekając się wskaźnik doładowania piknął pokazując 1.6 Bara. Jedynymi błędami były EGT z kutymi się już uporałem. Chciałbym z logować autko aby być pewny, że wszystko gra i buczy :)


Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Sorki moze nie na temat ale hybryda z takimi wtryskami i pompa tylko 310??? Tyle robisz na zwyklych turbo
..
snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snoopi21 »

W sumie nie mam na to papierów. Przesiadłem się z 2.8 a6 q i to jest dla mnie przepaść. Frajda z jazdy, że banan z ucha do ucha :D Auto jest z forum od kolegi viewtopic.php?t=7476&postdays=0&postorder=asc&start=15

Małe sprostowanie co do wtrysków, są chyba jednak ori.
Chce je puścić na hamowni aby się upewnić bo nie mam wydruku.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Tak jak Papol pisze, sprawdz jakie masz wtryski, dorzuc mocniejsa pompe i atakuj 350-370km.. niech Ci ktos to porzadnie wystroi :)
snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snoopi21 »

W sumie na razie to mocy mi wystarczy, a i zależy mi na nie katowaniu turbin. Choć pewnie apetyt wzrośnie w miarę jeżdżenia :D
Borykam się z jakąś nieszczelnością bo łapie przeładowanie (słychać świst jak turbo zaczyna ładować). Jutro zaczynam walczyć. Gdzie w dolnośląskim można dobrze zrobić program ??
JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

1.3 bara i 310hp? u mnie na hybrydach 1.2 bara i 400hp:) jedz na hamownie to moze cos wiecej bedziesz wiedzial, oczywiscie jak uporasz sie z tak duzym przeładowaniem
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

JUZIU, a co ma doładowanie do mocy przy omawianych turbosprężarkach ? Najważniejszy jest przepływ powietrza ! a nie doładowanie.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

gustav pisze:JUZIU, a co ma doładowanie do mocy przy omawianych turbosprężarkach ? Najważniejszy jest przepływ powietrza ! a nie doładowanie.
ma i to bardzo dużo -> coś jest rozjebane ;-)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

buba pisze:
gustav pisze:JUZIU, a co ma doładowanie do mocy przy omawianych turbosprężarkach ? Najważniejszy jest przepływ powietrza ! a nie doładowanie.
ma i to bardzo dużo -> coś jest rozjebane ;-)
Zgadzam się. To co wyżej pisałem dotyczy sprawnych sprężarek.

Właśnie nie wiem dlaczego większość osób jara się boostem - a wysoki boost to tylko skutek uboczny.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie jest skutkiem ubocznym. Jest potwierdzeniem że coś jest rozpiepszone i zaraz silnik albo turbo zrobią bum :mrgreen:
snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snoopi21 »

Panowie, obejrzałem przewody i są ok, trójnik przepustnicy cały, trójnik F pęknięty ale naprawiłem ze nie puszcza (już nowe zamówione u SIDa) reszta reszta na górze szczelna. Zrobiłem logi

http://vaglog.pl/log_263573.html
http://vaglog.pl/log_263574.html

Wytłumaczcie mi jeżeli moge prosić, dlaczego zadana wartość dla sprężarek jest tak wysoka.
Sondy pokazują przy stałej prędkości dużo na minus wiec wnioskuje że jest gdzieś nieszczelność.
Na górze jest raczej szczelnie. Auto nie przerywa i raczej nie czuć strat mocy. Proszę o rady
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Program do dupy???
snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snoopi21 »

Dobra. Napiszcie które logi do sprawdzenia. A druga prośba to gdzie na dolnym śląsku można dobrze zrobić program.

Mam pytanie odnośnie obliczanie doładowania. Mianowicie jeżeli ciśnienie atmosferyczne wynosi 980mBar a wynik w vcds-ie przy max bucie 2240 mBar to faktyczne doładowanie które wygeneruje turbina to 1,26 Bar-a. Wybaczcie mi za tak banalne pytania ale jestem raczkujący w dziedzinie uturbionych silników.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

odejmij cisnienie ktore ci mierzy, a nie ktore pokazuja na tvn meteo :D
snoopi21
Posty: 20
Rejestracja: 2016-04-15, 18:22
Lokalizacja: Osieczncia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snoopi21 »

no tak aktualne według logu to 1 bar :) dzięki :)


[ Dodano: 2016-05-29, 17:30 ]
Witam wszystkich życzliwych.Dopadł mnie dzisiaj tryba waryjny, cyli doładowanie 0.5 bara. Zgrałem błędy i zobiłem logi statyczne:

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 33278
VCID: 2B55E127D9F0EB46111-5000
4 Faults Found:

18057 - Powertrain Data Bus
P1649 - 35-00 - Missing Message from ABS Controller
17931 - Crash Signal from Airbag Controller
P1523 - 35-00 - Implausible Signal
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1
P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 35-00 - System too Rich

Readiness: 0000 0000

http://vaglog.pl/log_264323.html
http://vaglog.pl/log_264324.html

W vcds-ie sądy i napięcia pracują wiec nie wiem dlaczego wywaliło błąd sondy. Czy tak duże korekty ujemne pod obciążeniem (na jałowym mieszczą się w normie) świadczą o nieszczelności w układzie dolotowym lub podciśnienia.

Z góry dziękuje życzluwym za pomoc :)

[ Dodano: 2016-05-30, 12:19 ]
Dzisiaj zdjąłem igreka i posprawdzałem podciśnienia, jest wszystko ok. Wymieniłem trójnik F. Sprawdziłem całe o rurowanie dolotu i tu również wszystko jest ok. Zegar od doładowania na wolnych obrotach pokazuje 0.7 . Krótkie korekty są sporo na minusie co by sugerowało nieszczelność ale, zdjąłem weżyk od DV i naturalnie korekty poszybowały sporo na +bo zassał powietrze. Po założeniu go z powrotem na miejsce korekty ustabilizowały się w przedziale +/- 3%. Czy takie obiawy może powodować zawieszające się DV.

Proszę o odpowiedz :)
ODPOWIEDZ