nowe audi
nowe audi
Witam serdecznie.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem S4. Potrzebuje porady, które kanały mam z logować aby ktoś je ocenił. Autko jest po programie na 310 KM i 500 Nm. Poprzedni właściciel wrzucił kompletne sprzęgło RS4, dodatkową chłodnice oleju, wtryski RS4, pompę paliwa RS4, hybrydy K03. Z tego co mówił doładowanie jest ustawione na coś około 1.3 Bara. Dzisiaj wściekając się wskaźnik doładowania piknął pokazując 1.6 Bara. Jedynymi błędami były EGT z kutymi się już uporałem. Chciałbym z logować autko aby być pewny, że wszystko gra i buczy :)
Z góry dzięki za pomoc.
Stałem się szczęśliwym posiadaczem S4. Potrzebuje porady, które kanały mam z logować aby ktoś je ocenił. Autko jest po programie na 310 KM i 500 Nm. Poprzedni właściciel wrzucił kompletne sprzęgło RS4, dodatkową chłodnice oleju, wtryski RS4, pompę paliwa RS4, hybrydy K03. Z tego co mówił doładowanie jest ustawione na coś około 1.3 Bara. Dzisiaj wściekając się wskaźnik doładowania piknął pokazując 1.6 Bara. Jedynymi błędami były EGT z kutymi się już uporałem. Chciałbym z logować autko aby być pewny, że wszystko gra i buczy :)
Z góry dzięki za pomoc.
W sumie nie mam na to papierów. Przesiadłem się z 2.8 a6 q i to jest dla mnie przepaść. Frajda z jazdy, że banan z ucha do ucha :D Auto jest z forum od kolegi viewtopic.php?t=7476&postdays=0&postorder=asc&start=15
Małe sprostowanie co do wtrysków, są chyba jednak ori.
Chce je puścić na hamowni aby się upewnić bo nie mam wydruku.
Małe sprostowanie co do wtrysków, są chyba jednak ori.
Chce je puścić na hamowni aby się upewnić bo nie mam wydruku.
W sumie na razie to mocy mi wystarczy, a i zależy mi na nie katowaniu turbin. Choć pewnie apetyt wzrośnie w miarę jeżdżenia :D
Borykam się z jakąś nieszczelnością bo łapie przeładowanie (słychać świst jak turbo zaczyna ładować). Jutro zaczynam walczyć. Gdzie w dolnośląskim można dobrze zrobić program ??
Borykam się z jakąś nieszczelnością bo łapie przeładowanie (słychać świst jak turbo zaczyna ładować). Jutro zaczynam walczyć. Gdzie w dolnośląskim można dobrze zrobić program ??
JUZIU, a co ma doładowanie do mocy przy omawianych turbosprężarkach ? Najważniejszy jest przepływ powietrza ! a nie doładowanie.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Zgadzam się. To co wyżej pisałem dotyczy sprawnych sprężarek.buba pisze:ma i to bardzo dużo -> coś jest rozjebanegustav pisze:JUZIU, a co ma doładowanie do mocy przy omawianych turbosprężarkach ? Najważniejszy jest przepływ powietrza ! a nie doładowanie.
Właśnie nie wiem dlaczego większość osób jara się boostem - a wysoki boost to tylko skutek uboczny.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Panowie, obejrzałem przewody i są ok, trójnik przepustnicy cały, trójnik F pęknięty ale naprawiłem ze nie puszcza (już nowe zamówione u SIDa) reszta reszta na górze szczelna. Zrobiłem logi
http://vaglog.pl/log_263573.html
http://vaglog.pl/log_263574.html
Wytłumaczcie mi jeżeli moge prosić, dlaczego zadana wartość dla sprężarek jest tak wysoka.
Sondy pokazują przy stałej prędkości dużo na minus wiec wnioskuje że jest gdzieś nieszczelność.
Na górze jest raczej szczelnie. Auto nie przerywa i raczej nie czuć strat mocy. Proszę o rady
http://vaglog.pl/log_263573.html
http://vaglog.pl/log_263574.html
Wytłumaczcie mi jeżeli moge prosić, dlaczego zadana wartość dla sprężarek jest tak wysoka.
Sondy pokazują przy stałej prędkości dużo na minus wiec wnioskuje że jest gdzieś nieszczelność.
Na górze jest raczej szczelnie. Auto nie przerywa i raczej nie czuć strat mocy. Proszę o rady
Dobra. Napiszcie które logi do sprawdzenia. A druga prośba to gdzie na dolnym śląsku można dobrze zrobić program.
Mam pytanie odnośnie obliczanie doładowania. Mianowicie jeżeli ciśnienie atmosferyczne wynosi 980mBar a wynik w vcds-ie przy max bucie 2240 mBar to faktyczne doładowanie które wygeneruje turbina to 1,26 Bar-a. Wybaczcie mi za tak banalne pytania ale jestem raczkujący w dziedzinie uturbionych silników.
Mam pytanie odnośnie obliczanie doładowania. Mianowicie jeżeli ciśnienie atmosferyczne wynosi 980mBar a wynik w vcds-ie przy max bucie 2240 mBar to faktyczne doładowanie które wygeneruje turbina to 1,26 Bar-a. Wybaczcie mi za tak banalne pytania ale jestem raczkujący w dziedzinie uturbionych silników.
no tak aktualne według logu to 1 bar :) dzięki :)
[ Dodano: 2016-05-29, 17:30 ]
Witam wszystkich życzliwych.Dopadł mnie dzisiaj tryba waryjny, cyli doładowanie 0.5 bara. Zgrałem błędy i zobiłem logi statyczne:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 33278
VCID: 2B55E127D9F0EB46111-5000
4 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus
P1649 - 35-00 - Missing Message from ABS Controller
17931 - Crash Signal from Airbag Controller
P1523 - 35-00 - Implausible Signal
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1
P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 35-00 - System too Rich
Readiness: 0000 0000
http://vaglog.pl/log_264323.html
http://vaglog.pl/log_264324.html
W vcds-ie sądy i napięcia pracują wiec nie wiem dlaczego wywaliło błąd sondy. Czy tak duże korekty ujemne pod obciążeniem (na jałowym mieszczą się w normie) świadczą o nieszczelności w układzie dolotowym lub podciśnienia.
Z góry dziękuje życzluwym za pomoc :)
[ Dodano: 2016-05-30, 12:19 ]
Dzisiaj zdjąłem igreka i posprawdzałem podciśnienia, jest wszystko ok. Wymieniłem trójnik F. Sprawdziłem całe o rurowanie dolotu i tu również wszystko jest ok. Zegar od doładowania na wolnych obrotach pokazuje 0.7 . Krótkie korekty są sporo na minusie co by sugerowało nieszczelność ale, zdjąłem weżyk od DV i naturalnie korekty poszybowały sporo na +bo zassał powietrze. Po założeniu go z powrotem na miejsce korekty ustabilizowały się w przedziale +/- 3%. Czy takie obiawy może powodować zawieszające się DV.
Proszę o odpowiedz :)
[ Dodano: 2016-05-29, 17:30 ]
Witam wszystkich życzliwych.Dopadł mnie dzisiaj tryba waryjny, cyli doładowanie 0.5 bara. Zgrałem błędy i zobiłem logi statyczne:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 33278
VCID: 2B55E127D9F0EB46111-5000
4 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus
P1649 - 35-00 - Missing Message from ABS Controller
17931 - Crash Signal from Airbag Controller
P1523 - 35-00 - Implausible Signal
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1
P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1129 - 35-00 - System too Rich
Readiness: 0000 0000
http://vaglog.pl/log_264323.html
http://vaglog.pl/log_264324.html
W vcds-ie sądy i napięcia pracują wiec nie wiem dlaczego wywaliło błąd sondy. Czy tak duże korekty ujemne pod obciążeniem (na jałowym mieszczą się w normie) świadczą o nieszczelności w układzie dolotowym lub podciśnienia.
Z góry dziękuje życzluwym za pomoc :)
[ Dodano: 2016-05-30, 12:19 ]
Dzisiaj zdjąłem igreka i posprawdzałem podciśnienia, jest wszystko ok. Wymieniłem trójnik F. Sprawdziłem całe o rurowanie dolotu i tu również wszystko jest ok. Zegar od doładowania na wolnych obrotach pokazuje 0.7 . Krótkie korekty są sporo na minusie co by sugerowało nieszczelność ale, zdjąłem weżyk od DV i naturalnie korekty poszybowały sporo na +bo zassał powietrze. Po założeniu go z powrotem na miejsce korekty ustabilizowały się w przedziale +/- 3%. Czy takie obiawy może powodować zawieszające się DV.
Proszę o odpowiedz :)