zakładaj srebrne , czarne sie zlewaja i ich nie widać , Endriu ja robiłem przymiarki 255 i z tyłu jest problem bo albo felba wystaje poza nadkole albo wadzi o zwrotnice ;/
Andrzej, masz chyba fatalnie dobrany lakier na tylnik zderzaku :)
A co do gleby i prowadzenia... - wcale najnizszy zawias nie oznacza super prowadzenia. To musi byc idealne polaczenie zawieszenia, stabilizatorow, kątów kół, opon. Auto może mieć normalną wysokość zawieszenia i prowadzić się lepiej od tych "mocno" obniżonych.
Przecież sprężyny i amortyzatory w opcji max w dół mają gorsze właściwości niż w przypadku optymalnego ustawienia wysokości.
Zderzak tył jest tak naprawdę nie od skorupy stąd inny kolor
Powoli ogarne auto z zewnątrz
Ma być B16 gwint więc na wargach auto ustawie niebawem
Nisko ma być ! Nawet kosztem gorszego prowadzenia.
Lubię nisko.
Tez uwazam, ze akurat to jest srednia modyfikacja. Wiadomo, ze do tego dojda fragmenty wiazki itd, ale mimo wszystko...
Wolalbym zdecydowanie wywalic uklad sterowania klima. Samej klimy nie ma, ale cala instalacja, silniczki, nagrzewnica od wersji z klima. tam sa kilogramy wg mnie :)
Tylko pytanie, czy w poliftach byl panel sterowania na pokretla? :) Bo az tak sie nie zaglebialem nigdy:(
róznica to 1,5 kg na stronę co daje 3 kg, oszpecenie wiązki, ramech, i innych dupereli robi kolejne kg
tak talej dalej i zbiera się nast 10 kg, potem heble i inne wynalazki i daje 100kg
mam wyliczać dalej ?