Z Gdańska kupiona z przebiegiem 17tysięcy kilometrów. Obaj poprzedni właściciele dobrze wiedzieli co to za auto i jak o nie dbać, a mówi się, że w Polsce nie można kupić dobrego auta...
To już moje trzecie nietuzinkowe Audi kupione w naszym kraju
Jest plan na dalsze koksowanie tym razem z APR.
Około 100 koni w górę żeby było 600+ i jakieś 40-50 niutów więcej na 700+.
Wg Holendrów, którzy dłubali Cocaine skrzynia ma sobie z tym poradzić.
Tak to jest DQ500 wzmocniona przez holendrów czyli JDEngineering.
W sumie to właśnie ta holenderska firma jest odpowiedzialna za tuning Cocaiany.
Ajax - poprzedni właściciel miał tyle fantazji wynikającej z dobrego rozeznania rynku, że zdecydował się powierzyć im auto, był u nich parę razy. Mechaniczne zmiany to:
Układ dolotowy:
- wydajniejszy IC Wagner model EVO 2
Układ wydechowy:
- turbo TTE500+
- downpipe Wagner bez pre-cata, oraz dalsza część wydechu ze sportowymi katalizatorami 100cpi
- catback Milltek non-resonated z klapą
Układ wtryskowy:
- pompa paliwa wysokiego ciśnienia(HPFP) LOPA
Elektronika:
- remap JDEngineering
Układ napędowy:
- remap skrzyni JDEngineering
MOC:
- seria 355 KM / 465 Nm
- po modach 506 KM /666 Nm
oraz pewnie cała masa innych drobnych części.
Jeździ to rewelacyjnie od 0-100km/h około 3,5s jak złapie trakcję a o to jest bardzo ciężko.
Wkrótce pomiary 100-200 i cała reszta.
Z ciekawostek V-max to 299, podobno więcej nie puści komp - nie testowałem do szybkich przelotów jest czarny.