Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Jonek, pod 17 cali to albo prosie 6 tlok z 330 tarcza wlasnie 17 zr/zl albo 360 tarcza z zaciskiem od a8 d2 z tego co pamietam.Tyl?adapter na ori zacisk z s4 b5 polift z tarcza 300 lub set z rs4 b5.
Jonek
Posty: 3
Rejestracja: 2016-01-11, 01:05
Lokalizacja: Czewka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jonek »

A zacisk od A8 d2 ma podobną sprawność co od prosiaka? Ile tloczków?
Jaką cenę można zaakceptować przy tych w/w zaciskach od a8? (Zaciski przypuszczalnie w dobrym stanie).
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Popatrz,poczytaj.Nosb sprzedaje kpl sety 360
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Panowie, pytanie i prośba o podpowiedź do tych co montowali brembo 6-tłoka w b5.
W jaki sposób montujecie te dłuższe przewody hamulcowe od SIDa?
Przy wyjściu z zacisku wykręcacie w dół i przewód do budy idzie w kształcie litery "U", czy może z zacisku wykręcacie w górę i przewód do budy idzie w kształcie litery "S"?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Przewód w dół wzdłuż zacisków
Skręcając kołem w L R ukladasz tak aby nigdzie nie obcieralo itp
Przewód też mozna zamocować do zwrotnicy ale w S4 B5 nie ma uchwytu w zwrotnicy
Obrazek
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Ja puściłem do góry w kształt S, w dół w U nie dało rady i koniecznie ktoś noech kręci kierą od oporo do oporu a Ty ustawiaj bo przy skrętach może dotykać półosi albo wahaczy
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Jedną stronę złożyłem w kształt U i mam wrażenie, że jest blisko wahacza. Auto jest na podnośniku więc zawieszenie jest rozciągnięte i może to dlatego.
No nic, trzeba będzie złożyć drugą stronę, postawić na koła i tak jak mówicie poprzymierzać kręcąc kierownicą. Potem znowu w górę, zdjąć koła i odpowietrzyć.
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Najpierw ułuż go sobie mniej wiecej jak ma być, potem złap na gotowo przy zacisku, potem jak będzie dobrze i się nie przekręci to przy przewodzie...
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

pawelosinski83 pisze:Ja puściłem do góry w kształt S, w dół w U nie dało rady i koniecznie ktoś noech kręci kierą od oporo do oporu a Ty ustawiaj bo przy skrętach może dotykać półosi albo wahaczy

kilka dni temu zakładałem przewody od SID-a, wielkie dzieki, profi wykonanie
Obrazek

i tez przednie ułożyłem do góry

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
quattro-service.pl
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Panowie, pewnie było, nie mogę znaleźć...

Czy ktoś wie czym rożnią sie heble tylne w przed i po lifcie w s4 b5 ?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Inny zacisk, tarcza niewentylowana i mniejsza srednica
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ciekawy przypadek dziś miałem, klient narzekał na przewody HEL'a że są wadliwe bo się przetarły
sądząc po zdjęciu i przetarciu oplotu musiały szurować o półoś
podobno druga strona podobnie
brawo dla mechanika który to montował !
pacjent : Audi A4 z heblami S4 B8, przewody na wzór seryjnych
Obrazek
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Na bank załatwiła je półoś,a raczej mechanik ktory zamontował to bez pojecia na podniesionym aucie.Po opuszczeniu troche inaczej sie to wszystko układa,wiem miałem tak samo u siebie i przy mocnym hamowaniu puściły i ciekawie nie było :mrgreen: kupiłem drugie,zamontowałem sam i są do dziś
krzzaj5
Posty: 41
Rejestracja: 2011-01-28, 11:49
Lokalizacja: swidwin
Kontakt:

Post autor: krzzaj5 »

ja mam zamontowane jak kolega powyzej Arthur i wydaje mi sie ten montaz najbardziej prawidlowy...jezdze na nich 3 lata i zero problemow....przy montazu trzeba zawsze krecic kierakiem w 1 i 2 strone do oporu zeby sprawdzic czy nie tra, jak opuscisz auto to samo
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

Panowie mam problem po wymianie tarcz zacisków klocków tył :

cholernie grzeje mi sie tylnie koło lewe zaciski rs4 b7 zostaly rozebrane wyczyszczone poskładane zgodnie ze sztuką przesmarowane prowadnice itp . (w serwisie)
-tarcze zim sport + klocki po przebiegu ok 2tys km które zalozyłem do tego zestawu , ( jak nowe)
-odpiolem mocowanie z recznego zeby wykluczyc mozliwosc blokowania linki
-przewody hamulcowe gumowe nowe

Autem przejechalem narazie 200km czy moze byc tak ze te uzywane klocki zle dolegają do tarczy i stąd tarcza duzo mocniej nagrzewa sie od pozostalych ?

[ Dodano: 2016-05-15, 15:07 ]
jednak cos z zaciskiem nie halo :-|
ODPOWIEDZ