Moderatorzy: buba , Mod-Team
modek
Posty: 292 Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:
Post
autor: modek » 2016-05-06, 17:39
bez modułów
[ Dodano : 2016-05-06, 17:39 ]
a drugie: do wymiany cewki bądź świecy nie trzeba demontować rur dolotu
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
pawelosinski83
Posty: 642 Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pawelosinski83 » 2016-05-07, 20:03
No i gtara :)
Mi też skończyły się wszelkie problemy z zapłonem po wrzuceniu czerwonych cewek z R8
w razie czego nie trzeba kminić czy moduł czy cewka no i wymiana świec trwa teraz krócej niż tankowanie
luk448
Posty: 2624 Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: luk448 » 2016-05-07, 20:05
modek , ja ostatnio wymienialem cewki bez demontazu rur od dolotu
modek
Posty: 292 Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:
Post
autor: modek » 2016-05-09, 10:28
oryginalna cewka jest przykręcana pod rurą dolotu, ja nie potrafiłem :D
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
pawelosinski83
Posty: 642 Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pawelosinski83 » 2016-05-09, 10:45
modek pisze: oryginalna cewka jest przykręcana pod rurą dolotu, ja nie potrafiłem :D
to chyba kombinerkami to robiłeś
modek
Posty: 292 Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:
Post
autor: modek » 2016-05-09, 11:00
francuzem
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
skalarx
Posty: 746 Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: skalarx » 2016-05-09, 15:44
nie miałem żadnych problemów z wymianą cewek. Zdjąłem tylko osłony nad nimi i dalej już prosto.
A różnicy pomiędzy czerwonymi a czarnymi nie ma chyba żadnej
peacenotwar
Posty: 363 Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: peacenotwar » 2016-05-09, 16:02
Czerwone są szybsze i bardziej agresywne
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2016-05-09, 16:14
I latwiejsze
modek
Posty: 292 Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:
Post
autor: modek » 2016-05-09, 17:28
być może jest jakaś różnica między ajk a agb, śruby mocowania cewek ori mam pod metalową rurą dolotu, gdybym nie musiał pewnie bym nie ściągał, red hot chili pepper i jest ok
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
pawelosinski83
Posty: 642 Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pawelosinski83 » 2016-05-10, 10:14
wiadomo, że czerwone szybsze
a na poważnie to literka jest ważna, te z początku alfabetu się sypały, te późniejsze (chyba F) już były OK. Ostatnie czerwone i czarne to to samo poza kolorem.
modek
Posty: 292 Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:
Post
autor: modek » 2016-05-10, 11:44
F, z 3.0 tfsi
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
omzig
Posty: 39 Rejestracja: 2014-12-23, 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: omzig » 2017-05-08, 11:53
Czyli co, podmieniam ori Beru na cewki czerwone z 3.0tfsi z końcówką F i moduły odpinam, czy trzeba teraz puchem filtra zmienić?
Kupię podsufitkę do A6 C5 avant bez szybra i podloge/wykładzinę czarną.
mik-17
Posty: 628 Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: mik-17 » 2017-05-08, 12:04
omzig pisze: Czyli co, podmieniam ori Beru na cewki czerwone z 3.0tfsi z końcówką F i moduły odpinam, czy trzeba teraz puchem filtra zmienić?
Skoro piszesz o odpinaniu modułów to znaczy ze masz stary typ instalacji i musisz instalację przerobić pod cewki TFSI.
Puszka filtra zostaje stara.
omzig
Posty: 39 Rejestracja: 2014-12-23, 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: omzig » 2017-05-12, 21:57
Spoko, czyli instrukcja jest w linku wyżej, dzięki.
Kupię podsufitkę do A6 C5 avant bez szybra i podloge/wykładzinę czarną.