Moderatorzy: buba , Mod-Team
Ekonomiczny
Posty: 95 Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
Lokalizacja: Braniewo
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Ekonomiczny » 2016-04-26, 18:26
Jaki model i wymiar chłodnicy oleju ?
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2016-04-26, 18:50
O prosze.. suuper
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2016-04-26, 19:30
A co tam w tle sie ukrywa? B16a2?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000 Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: DobrzanskiS4B5 » 2016-04-26, 20:33
buba pisze: A co tam w tle sie ukrywa? B16a2?
Nie nie
b18c4 brata- waga 950kg ok 200KM semislicki i ciężko maja niektóre auta.
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2016-04-26, 20:40
Dobrzanskis4b6 pisze: buba pisze: A co tam w tle sie ukrywa? B16a2?
Nie nie
b18c4 brata- waga 950kg ok 200KM semislicki i ciężko maja niektóre auta.
Znam to :) bylo kiedys b16a2T ale trakcji brak praktycznie
Gracjan
Posty: 433 Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Gracjan » 2016-04-26, 22:14
Wyrzeźbij sobie jakieś porządne mocowanie na aku żeby kuku nie było
atom1
Posty: 351 Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: atom1 » 2016-04-26, 22:22
to co w tej solce zostalo z blach jak taka niska waga?? w ed to rozumiem ale solka to ciezkawa
)
dobra honda nie jest zla ,choc do atomowego startu audi sporo jej brakuje niestety :(
marecek1522
Posty: 159 Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: marecek1522 » 2016-04-26, 22:39
też chciałem tak chłodnice oleju u siebie wcisnąć za atrape ale sie nie zmieściła ,i wleciała na dół , upchnąłeś ją u siebie czy też przenosisz na dół ? pozdr
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2016-04-26, 22:40
ten IC jak dolne wejścia podetniesz/obspawasz pod kontem 30-40st to będzie ideał by rury nie kolidowały w zderzak
martin s4
Posty: 320 Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: martin s4 » 2016-04-26, 23:19
Zbysiu patrz co on zrobił z twoimi prowadnicami :D
ZbychuBt
Posty: 434 Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: ZbychuBt » 2016-04-27, 21:37
martin s4 pisze: Zbysiu patrz co on zrobił z twoimi prowadnicami :D
o ja pie.......e
Super
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000 Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: DobrzanskiS4B5 » 2016-04-28, 23:59
Krok bliżej do sukcesu
jutro cooler już w zderzaku,nie tak łatwo z tymi kratkami,może jakoś się uda upchnąc całość
Chłodnica 19rzedów wchodzi tak na styk,centralnie ma nadmuch bedzię dobrze
Ostatnio zmieniony 2016-06-15, 18:24 przez
DobrzanskiS4B5 , łącznie zmieniany 2 razy.
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2016-04-29, 00:32
Hmmm. Gites ... te boczne carbony wezme jak cos..
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000 Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: DobrzanskiS4B5 » 2016-04-29, 20:55
Finalnie bedzie to tak wyglądać...w takiej opcji cały cooler ma nadmuch, po przykręceniu tablicy całkowita seria
prawie
Przy okazji wleciał nowy zbiorniczek wyrównawczy
Ostatnio zmieniony 2016-06-15, 18:25 przez
DobrzanskiS4B5 , łącznie zmieniany 3 razy.
Admin RS
Posty: 118 Rejestracja: 2014-11-17, 17:38
Lokalizacja: RSR
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Admin RS » 2016-04-29, 20:57
Dobra robota