Cewki dla 2,7 z FSI
Oczywiście każdy robi na własną odpowiedzialność. U mnie odpaliło od razu i bez problemów.
Główny schemat ze strony http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ICM-Delete
https://zapodaj.net/4d46634ef1b4f.jpg.html
Mój schemat i kolory kabli (przynajmniej u mnie takie były):
https://zapodaj.net/c47516c4c79bb.jpg.html
https://zapodaj.net/c13cd92301668.jpg.html
Ja nie chciałem ciąć starej instalacji więc dorobiłem dwie krótkie wiązki osobno dla każdej głowicy, od świeć do modułów zapłonowych. Od strony modułów potrzebujesz dwie wtyczki, które kupisz tutaj:
http://allegro.pl/gniazdo-4-pinowe-piny ... 83751.html
są od razu z pinami. Wpinasz ją prosto do 4 pinowej wtyczki idącej do modułu. Potrzebujesz dwie + gumowe osłonki.
Wtyczki do cewek razem z pinami kupisz u tego samego faceta:
http://allegro.pl/1j0973724-kostka-zlac ... 42677.html
+ ewentualnie gumowe osłonki do każdej wtyczki:
http://allegro.pl/gumowa-oslona-oslonka ... 37580.html
odcinek 20cm wiązki od wtyczki cewki władowałem w koszulki termokurczliwe, ale takie, które są elastyczne po skurczeniu. Rozmiar o ile pamiętam 8mm.
całą resztę owinąłem taśmą matriałową:
http://allegro.pl/materialowa-tasma-izo ... 34181.html
średnice kabli dla +12V i GDN silnika 2,5mm, reszta 1,5mm
Stare wtyczki odsuwasz gdzieś na bok, zakładasz nowe cewki + adaptery:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html
+12V bierzesz tak jak oryginał, z bezpiecznika numer 32, GDN (silnik) przykręciłem do śrubek na pokrywach głowic (między świecami). Oczywiście trzeba dobrze wyczyścić, żeby było dobre połączenie.
Główny schemat ze strony http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ICM-Delete
https://zapodaj.net/4d46634ef1b4f.jpg.html
Mój schemat i kolory kabli (przynajmniej u mnie takie były):
https://zapodaj.net/c47516c4c79bb.jpg.html
https://zapodaj.net/c13cd92301668.jpg.html
Ja nie chciałem ciąć starej instalacji więc dorobiłem dwie krótkie wiązki osobno dla każdej głowicy, od świeć do modułów zapłonowych. Od strony modułów potrzebujesz dwie wtyczki, które kupisz tutaj:
http://allegro.pl/gniazdo-4-pinowe-piny ... 83751.html
są od razu z pinami. Wpinasz ją prosto do 4 pinowej wtyczki idącej do modułu. Potrzebujesz dwie + gumowe osłonki.
Wtyczki do cewek razem z pinami kupisz u tego samego faceta:
http://allegro.pl/1j0973724-kostka-zlac ... 42677.html
+ ewentualnie gumowe osłonki do każdej wtyczki:
http://allegro.pl/gumowa-oslona-oslonka ... 37580.html
odcinek 20cm wiązki od wtyczki cewki władowałem w koszulki termokurczliwe, ale takie, które są elastyczne po skurczeniu. Rozmiar o ile pamiętam 8mm.
całą resztę owinąłem taśmą matriałową:
http://allegro.pl/materialowa-tasma-izo ... 34181.html
średnice kabli dla +12V i GDN silnika 2,5mm, reszta 1,5mm
Stare wtyczki odsuwasz gdzieś na bok, zakładasz nowe cewki + adaptery:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html
+12V bierzesz tak jak oryginał, z bezpiecznika numer 32, GDN (silnik) przykręciłem do śrubek na pokrywach głowic (między świecami). Oczywiście trzeba dobrze wyczyścić, żeby było dobre połączenie.
Ostatnio zmieniony 2019-01-31, 21:20 przez skalarx, łącznie zmieniany 1 raz.