Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

V8 RWD Ci potrzeba ;-) jaki masz motor w e36?
Vorsprung durch technik
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

Fiko pisze:V8 RWD Ci potrzeba ;-) jaki masz motor w e36?
hehe nie powiem :D

...wstydze sie :D



:oops: 1,8IS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

edit: chcialem V8 :) ale wiecej w tej budzie z tym problemow niz pozytku, nie mowiac ile mi zaspiewali za taka przyjemnosc :P za tydzien, dwa wpada 2,8 jak nic nie wyskoczy.

Mocne RWD jak najbardziej :D

aaaa zapomnialem, jak bylem u mechaniora tam gdzie bede swapowal silnik to widzialem stara 6-stke, kurna piekna jest :D i V8 sie zmiesci bez problemu :D
Ostatnio zmieniony 2016-04-22, 13:20 przez quadysz, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Demon predkosci nie sa, ale to dobre silniki ;-) . Ja w tym roku bede zmienial auto i mam problem z wyborem co nastepne. Wszystko wydaje sie byc takie ucywilizowane, za malo odczuc za kolkiem.

Edit: v8 w e36 to przerost formy nad trescia, za ciezki przod. Jak bedziesz swapowal silnik to wrzuc od razu barany na kolektor wydechowy, zdecydowanie lepiej jedzie.

Tylko co z tych mocnych rwd? Wbrew pozorom wybor nie jest duzy. Najlepsza opcja to chyba e39 540i w manualu. E60 545/550 tez spoko, ale ma troche wad. I ten tandetny srodek bardzo boli w oczy..
Vorsprung durch technik
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

nie spodziewam sie szalu hehe ale juz sie mozna jakos normalnie poruszac :)

zobaczymy czy bedzie czas na kombinacje, myslalem o jakichs takich zabiegach ale planowalem caly komplet od razu ladowac jak juz czyli walki dolot i barany. A z czego masz barany? z emki czy robione?

[ Dodano: 2016-04-22, 13:33 ]
Fiko pisze:Tylko co z tych mocnych rwd? Wbrew pozorom wybor nie jest duzy. Najlepsza opcja to chyba e39 540i w manualu. E60 545/550 tez spoko, ale ma troche wad. I ten tandetny srodek bardzo boli w oczy..
Powiem Ci ze sam myslalem o e60 545 zona ma 530i i naprawde bardzo wygodne auto, czuc juz troche mase w stosunku do e36 cudow nie ma ale i tak fajnie sie prowadzi, jakos wykonania srodka troche kuleje, aaale i tak bym nie narzekal...

ale powiem Ci ze ta stara szostka co widzialem to mi zmacila w glowie, na zdjeciach sa takie sobie, na zywo piekne.
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Custom, kupilem juz z baranami. Jednak mam porownanie do tych bez baranow i jest duzo lepiej. Ogolnie moja sztuka jest bardzo szybka wsrod 328, mam tylko barany i stozek i 200km na hamowni. Objezdza te z kolektorem od m50 z 215-220 hp.

Nie zapomnij o kolektorze ssacym z m50b25. To najtamszy mod (ok.300zl) i daje najwieksze przyrosty. 2.8 puchna po 5.5tys obrotow, a dzieki temu kolektorowi cisna do samego konca.

Mowisz o e24? Ponadczasowe auto.

O e60 545/550 dalej mysle, ale troche sie boje szczerze mowiac kosztow utrzymania. Wkurwia mnie to,ze nigdzie,ale to absolutnie nigdzie na zadnym forum nie mozna znalezc kosztow napraw i utrzymania. Wszyscy jada ogolnikami...
Vorsprung durch technik
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

huehue no, fora BMW to troche dzikie, i jest ich tyle ile "emek" wyprodukowanych w polsce w garazach :D pomijajac merytoryke, to obcowanie z ludzmi jednak u nas jest przyjemniejsze :D

no ale chyba nie powinnismy zasmiecac tematu kenpachiemu :D

z V8 to chyba zawsze to samo, jak sie nic nie psuje to spoko, a jak zacznie to kosmos, bo cokolwiek chcesz zrobic to musisz targac silnik etc. Ponoc silniki sa spoko ale to wszystko zalezy w jakim stanie kupisz jak zawsze...
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

A myslalem,ze to Twoj temat :-) . To o czym pisalem dotyczy akurat wszystkich for, ale masz racje z uzytkownikami bmw. Niestety wiekszosc to wiesniaki i patosy.

Te v8 z e60 ogolnie spoko. Maja swoje bolaczki,ale juz zostaly opracowane. Jak na przyklad rura od plynu chlodzacego miedzy glowicami :-)
Vorsprung durch technik
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Eee tam zasmiecanie. Przynajmniej tutaj cos sie dzieje :)
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

:D Chwila nieuwagi a tu ciach! Dzięki za życzenia!

Esa niestety sprzedana :(

No i przyrzekam, że bardzo długo szukałem nowego samochodu... Rozsądnego, ekonomicznego i wogóle nudnego itd.

Byliśmy już niemal zdecydowani kupić Volvo XC70 D5 2013r, ale handlarz nie chciał negocjować, więc poszedłem dalej...

No i tak sobie pomyślałem, że te turbiny to się tylko psują i że nie można od razu zgasić silnika, że na moc trzeba poczekać i w związku z tym to chyba lepiej kupić rozsądne kombi z większym silnikiem wolnossącym i benzynowym, bo te diesle to nic nie warte...

No i kupiłem S6 C6 z silnikiem od Lambo. I wiem, że te klapki mogą odpaść, ale ja już żadnych modów robić w nim nie będę i zajrzałem do kolektora i wygląda, że się jeszcze potrzymają trochę ;p.

Założyłem fundusz "kolektor" i odkładam ;p

Powiem, że jestem w niebie jak sobie mruczy i zajebisty system audio jeszcze nie stestowałem ;)

EDIT:
I teraz wuzek mi cały wchodzi bez problemu i przewijak!!!

EDIT 2:

A z tym, że dzieci trzeba przyzwyczajać to święta prawda! U mnie żona przez pierwsze 3 miesiące jeszcze pomykała na swojej CBr600RR, a potem wszędzie naszą kochaną esą, a ona jeździ bardzo dobrze i szybko :) Teraz jak się mały urodził i beczy, wsadzamy go do samochodu, odpalamy silnik (zaczyna już z płaczu przechodzić w pomrukiwanie), dajemy ostro gaz i zasypia lol I shit you not!
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

kenpachi pisze: ... Założyłem fundusz "kolektor" i odkładam ;p ...
Autko zajefajne, ale założył bym jeszcze fundusz na śruby korbowodowe.
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

volski1 pisze:
kenpachi pisze: ... Założyłem fundusz "kolektor" i odkładam ;p ...
Autko zajefajne, ale założył bym jeszcze fundusz na śruby korbowodowe.
Dzięki za podzielenie się doświadczeniem.
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

Dźwiek V10 powala to fakt, ale żeby usypiało dzieci to jeszcze nie słyszałem :D
S4 B5 Under Construction - pending .... ....
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

łoł, szybko się udało zmienić auto :)

Daj znać jak wrażenia z S6 C6, ile to pali w Warszawie etc...
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Dzis widzialem,siedzialem w tym S6 :-) .Ogolnie ladna sztuka.Srodek mega zadbany.Caly wypas.No i dzwiek v10 tki robi robote -na wsi kury sie nie niosa. :mrgreen:
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Gratki zakupu ;-) możemy jakąś fotkę prosić ? ;-) i tak jak piszę Flyer opisz wrażenia
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
ODPOWIEDZ