czerwone cewki
czerwone cewki
jak wymienię cewki na te z 3.0 tfsi, to jest szansa że będzie lepiej?
czy tylko wyeliminuję moduły zapłonu
czy tylko wyeliminuję moduły zapłonu
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
Żadne ploty. Nie wyczytałem tego na żadnym forum tylko wiem to od tunera.emay pisze:Ploty. Nie ma to żadnego znaczenia. Świece mają znaczenie.mik-17 pisze:Ma to sens podobno przy dużych mocach
Jest oczywiste że na seryjnych modułach i cewkach auto będzie dobrze chodzić nawet przy 700PS ale też lepszy wynik idzie uzyskać na "czerwonych " cewkach .
Temat rzeka jak z wtryskami np siemens 630CC które dużo ludzi chwali - dla mnie te wtryski leją jak z wiadra , owszem mają swoją wydajność , idzie na nich zrobić moc ale mi np przeszkadzało że silnik na wolnych nie chodził idealnie. Zaś odpowiednik Boscha 630cc chodzi że tak powiem bardziej kulturalnie .
I tak wszystko składa się na lepszy wynik
Ogólnie z tego co wiem to cewki z TFSI zaczynają mieć sens od 500PS ale nie jest to jakiś wymóg.
Kolejna sprawa to temat awaryjności i ceny . Cewki z TFSI nie są jakieś bezawaryjne i zmiana np z modułów zapłonowych na cewki z TFSI ze zintegrowanymi modułami wcale nie jest taka super ponieważ cewki z TFSI lubią się topić a w skrajnych przypadkach powodować spięcia i zapłon. Tanie nie są więc wkładanie ich do s4 do 500PS mija się z celem.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt: