Witam,
Mój obecny Tiptronic powoli odstawia fochy i w związku z tym decyzja padła o swapie na manual. Czy przerabiał ktoś z Was taki zestaw lub orientujecie się co było by potrzebne i z jakiego modelu do kompletnej przekładki? Na razie lista wygląda tak:
skrzynia DSY
przeguby z półosiami ?
łożysko
sprzęgło - nowe?
dwumas
rozruszniki
wybieraki z cięgnami
pedały plus pompka sprzęgła, czujnik sprzęgła
przewód do pompki sprzęgła plus pompka
Można by to później zebrać do kupy i podkleić na przyszłość.
Pozdrawiam
Dawid
A6 C5 2.7 skrzynia manual DSY z S4
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-06-01, 11:07
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Zakładając że twoje C5 ma quattro to:
skrzynia kompletna z łapami wysprzęglikiem itp
kompletne półośki przód
Kompletne sprzęgło
Rozrusznik
Wybierak z cięgnami, gałka mieszek, dekor
Kompletne pedały + przewód od pompki do wysprzęglika i od pompki do zbiorniczka płynu hamulcowego
Wał
Most
I to by było na tyle
[ Dodano: 2016-04-08, 14:56 ]
Jeśli chcesz skrzynię z S4 B5 to musisz upewnić się że most od niej będzie pasował do C5, wał wtedy musisz szukać z C5 manual, ja bym kupił cały zestaw z C5 2.7T manual, albo z 2.5TDI
skrzynia kompletna z łapami wysprzęglikiem itp
kompletne półośki przód
Kompletne sprzęgło
Rozrusznik
Wybierak z cięgnami, gałka mieszek, dekor
Kompletne pedały + przewód od pompki do wysprzęglika i od pompki do zbiorniczka płynu hamulcowego
Wał
Most
I to by było na tyle
[ Dodano: 2016-04-08, 14:56 ]
Jeśli chcesz skrzynię z S4 B5 to musisz upewnić się że most od niej będzie pasował do C5, wał wtedy musisz szukać z C5 manual, ja bym kupił cały zestaw z C5 2.7T manual, albo z 2.5TDI
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-06-01, 11:07
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
a rozrusznik niby po co zmieniać? wystarczy lekko wtyczkę zeszlifować i wchodzi idealnie. Kompletne pedały również nie są potrzebne tylko pedał sprzęgła trzeba dołożyć oraz trzpień do pedałów na dłuższy. I do tego czujnik sprzęgła podłączyć są dwa różne rodzaje przed i po lifcie (okrągła i prostokątna wtyczka). Reszta tak jak koledzy piszą. Widzę że naprawdę nie chce ci się szukać na forach jak to zrobić. Na pewno nie znajdziesz wszystkiego od a do z w jednym temacie ale w co najmniej dziesięciu. Sam to przechodziłem i poświęciłem na to mnóstwo czasu. Jak znajdę czas to napiszę coś więcej. Jak będziesz wszystko robił sam to i tak tanio nie wychodzi mi wyszło około 6 -7 tys. w tym nowa dwumasa i sprzęgło, reszta używki. Jeśli dasz komuś do zrobienia to kolejne 2,5 tys.
Widzisz Sławek i własnie o to chodzi, tematów jest dużo, probuje sobie to jakoś ułożyć ale nijak to sie nie trzyma kupy. Każdy pisze co innego, przykładowo jedni piszą że wystarczy coś tam przestawić w komputerze, drudzy że trzeba całość wymienić. Dlatego pomyślałem sobie że warto napisać taki wątek i może wspólnie to jakoś poskładamy do kupy dla potomnych.
I co dołożysz sam pedał sprzęgła, a hamulca zostawisz taki wielki? Po co tak kombinować jak całe pedały nie są drogie.slawek21400 pisze:a rozrusznik niby po co zmieniać? wystarczy lekko wtyczkę zeszlifować i wchodzi idealnie. Kompletne pedały również nie są potrzebne tylko pedał sprzęgła trzeba dołożyć oraz trzpień do pedałów na dłuższy. I do tego czujnik sprzęgła podłączyć są dwa różne rodzaje przed i po lifcie (okrągła i prostokątna wtyczka). Reszta tak jak koledzy piszą. Widzę że naprawdę nie chce ci się szukać na forach jak to zrobić. Na pewno nie znajdziesz wszystkiego od a do z w jednym temacie ale w co najmniej dziesięciu. Sam to przechodziłem i poświęciłem na to mnóstwo czasu. Jak znajdę czas to napiszę coś więcej. Jak będziesz wszystko robił sam to i tak tanio nie wychodzi mi wyszło około 6 -7 tys. w tym nowa dwumasa i sprzęgło, reszta używki. Jeśli dasz komuś do zrobienia to kolejne 2,5 tys.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-06-01, 11:07
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt: