Problem z mocą, pracą silnika

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Zamontuj zegar bost i obserwujesz czy jest spadek doładowania :-)
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

sprawny układ nie będzie szczelny w 100% ale po nadmuchaniu ciśnienie powinno spadać powoli.. Nieszczelność powodująca takie problemy będzie dość duża więc ciśnienie spadnie wtedy prawie od razu
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

dokladnie, jak dmuchniesz i bedzie nieszczelnosc to od razu bedziesz slyszal
Kierbi
Posty: 85
Rejestracja: 2016-02-18, 20:37
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierbi »

U mnie mocne szarpanie przy pelnym obciazeniu robi od kilku dni pekniety trojnik przy przepustnicy a po kupnie zaraz podobne cyrki z boostem pekniety trojnik 8mm przy podcisnieniu.
Lisu
Posty: 15
Rejestracja: 2016-01-06, 23:30
Lokalizacja: Czwa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lisu »

Uszkodzony był intercooler. Po naprawie dolot od przepływki do kolektora ssącego szczelny 100%. Niestety problem z przerywaniem przy bucie i nierówną pracą na jałowym nadal pozostał. Podejrzenie pada na jeden "kulejący" cylinder. Pod obciążeniem całkiem go odcina. Objawy (strzelanie z wydechu przy mocnym obciążeniu) mogą wskazywać na nieszczelny zawór wydechowy. Kolejnym krokiem więc będzie pomiar kompresji w cylindrach. Dam znać o jego wynikach.

[ Dodano: 2016-04-23, 00:19 ]
Jeszcze jedno pytanie. Czy możliwa jest nieprawidłowa praca rozrządu (np przytarcie szklanki) poprzez zły, stary olej lub zbyt wysoki stan oleju? Dodam, że nie słychać żadnych niepokojących stuków wydobywających się z silnika. Znajomy użytkownik 2.7 bit po remoncie głowic stwierdził, że jeśli chodzi o dźwięk to praca mojego silnika jest bardzo ładna.

[ Dodano: 2016-04-25, 21:50 ]
kompresja zmierzona, wszystkie gary w miare rowno ok 9-9.5 MPa. Przyczyna tych wszystkich okropnych objawow byla malutka dziurka wypalona w fajce jednej cewki. Teraz calkiem rowno chodzi na jalowym i nie przerywa / szarpie podczas przyspieszania :)
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

Najważniejsze, że usterka znaleziona. Takie małe a upierdliwe :-)
S4 B5 Under Construction - pending .... ....
ODPOWIEDZ