asi masz racje, jedno to wstawanie, a drugie lag czyli turbodziura. Ale to fajnie, ze powstają takie nie do końca racjonalne projekty, cos sie zawsze można przy okazji nauczyć, także trzymam kciuki.
chodziło mi o opoznienie przyspieszenia/ doładowania po ujęciu i dodaniu gazu gdy auto jest na obrotach w których już turbo ma max boost (może i słowo lag bardziej pasuje) :)
ktoś chce być indywidualistą, robi single turbo :D jego sprawa
Ciężko coś tutaj jednoznacznie porownywac bo dużo zależy od indywidualnego setupu ,jak to bedzie wstawac , jaka bedzie moc itd. Fakt jest taki że w zasadzie do niewielkich mocy rzędu 600 koni, to niema znaczenia czy jedna czy dwie turbiny, bo jak sprezarki sa dobrze dobrane , to bedzie dobrze wstwac i na singlu i na biturbo
Nie no wiadomka , przy cywilnym aucie, na konwencjionalnym paliwie 600koni to juz pogrom,szczególnie w kraju w którym za przekroczenie o 50km/h w zbudowanym mozna stracić prawko ale sam silnik 2,7 jezeli stworzy mu sie odpowiednie warunki jest wstanie wygenerowac znacznie wieksze moce